Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети при покупка на Fiat Marea 1.9 JTD/Fiat Marea 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Бих искал да апострофирам Стефан Хаджов за въртящия момент на JTD105 - той е максимале при 1500 об/мин, а не при 2000.

    Коментар


      #32
      По тези данни,ако може да им се вярва излиза че 1,6 от 0 до 100 км/час ускорява с една 0,1 сек по добре от ЖТД 105Marea (185) [Еще фотографии]Еще фотографииМодификация Количество дверей Мощность(л.с.) Максимальная скорость(км/ч) Время разгона (0-100 км/ч)(c) Объем топливного бака(л) Начало выпуска Оконч. выпуска1.4 80 12V (80 Hp) 4 80 170 13.7 63 1996 -1.6 100 16V (103 Hp) 4 103 187 10.7 63 1996 -1.6 100 16V Bipower (103 Hp) 4 103 187 11.6 63 1999 -1.8 115 16V (113 Hp) 4 113 195 9.9 63 1996 -1.8 i 16V (132 Hp) 4 132 198 9.6 63 2000 -1.9 JTD 105 (105 Hp) 4 105 185 10.8 63 1999 -1.9 JTD 110 (110 Hp) 4 110 188 10.8 63 1996 -1.9 TD 100 (100 Hp) 4 100 180 11.2 63 1996 -1.9 TD 75 (75 Hp) 4 75 167 15.4 63 1996 -2.0 150 20V (147 Hp) 4 147 207 8.7 63 1996 19992.0 155 20V (154 Hp) 4 154 210 8.6 63 1999 -2.0 i 20V Turbo (182 Hp) 4 182 227 7.4 63 2000 -2.4 i 20V (160 Hp) 4 160 210 8.6 63 2000 -2.4 JTD 130 (130 Hp) 4 131 197 10 63 1999 -2.4 TD 125 (125 Hp) 4 125 195 9.9 63 1996 1999

      Коментар


        #33
        Тия данни, често в нета са копирани грешно.На JTD105 върт. момент е точно 200Нм/1500рпмКолегата Scorpion_BV ви даде една проста сметка.Г.И. е 800-1000лв според зависи, ремапа на дизела е грубо 100ина лева.Хайде сега зима иде, не ви трябва климатик.Някой карал ли е лятото с климатик и двете коли и да каже, че 1,6 не става тромава ?Принципно не се гледа само въртящия момент, понеже JTD не може да го държи в целия диапазон (стоково), с ремап се променят малко нещата.Алтернатива на чипнато Жетеде е HGT, но там в резервоара става едно чудо, бензина се изпарява безследно.Карайте с 130км/ч (толкова е разрешената скорост в БГ, нали сме примерни и спазваме законите) 1,6/1.8 и JTD и да си говорим за разход.Какво значи по-скъпа поддръжка на дизела ?- дюзи - за 400 лв имате нови дюзи, те сами ще ви се отплатят с понижения разход- помпа - ми ремонтира се, изобщо не е страшна- някой друг датчик, дреболииА на бензина ? Свещи, кабели, стъпкови мотори, не знам си още какво ?п.с. Оги, има Марийка 131 кончета, но за южно американския пазар
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Аз пък ще гласувам за 2.4 ЖТД или 1.8/16V
          Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
          Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

          Коментар


            #35
            идно и шес е хубав двг, ама си е за браво. с климатик градско е много зле, то всяко потегляне е мъка. иначе извънградско е поносимо, особенно на бензин не пречи. но на газ градско ми пречи. разхода ми в града е 13, като карам само в пикови часове и мнавам само през задръствания. Въпреки това дизел не мисля да си купувам преди да наближа 60-тте
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #36
              Atanas71 написа:
              Грабвай бензина и карай , остави другите да си ги хвалят и мерят. При бензина имаш възможност да караш с алтернативно гориво , в смисъл разполагаш с два вида гориво ако я газифицираш а това не е никак за подценяване.
              Тва сериозно ли го казваш ? Кое му е хубавото ? Ще дам 1200 кинта за инжекцион,който ще го избивам сума ти време,или мога да си взема жтд с перфектен разход.Ако не стана ясно,гласувам за JTD !
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #37
                Princo написа:
                Atanas71 написа:
                Грабвай бензина и карай , остави другите да си ги хвалят и мерят. При бензина имаш възможност да караш с алтернативно гориво , в смисъл разполагаш с два вида гориво ако я газифицираш а това не е никак за подценяване.
                Тва сериозно ли го казваш ? Кое му е хубавото ? Ще дам 1200 кинта за инжекцион,който ще го избивам сума ти време,или мога да си взема жтд с перфектен разход.Ако не стана ясно,гласувам за JTD !
                To остави избиването на парите ами след това като го туриш какво те чака...........Чети вниматлно раздел газови уредби.P.S.Ако беше възможно да се направи да работи на два вида гориво,то първо Фиат щяха да го направят.Кеф ти караш на бензин,кеф ти на газ.Ама не става-чети раздел Газови уредби.

                Коментар


                  #38
                  Абе не може да говорите така, без да сте направили елементарна сметка Ако караш предимно градско, при разход 10 /100 бензин и 12/100 газ, то на всеки 100 км се печелят по 8 лева от газта. Избиването става за 15 000 км. Това е чисто по избиването, без никакви други неща да се гледат. Мисля че ако се кара редовно и всеки ден, такъв пробег не е нещо ненормално, даже си е съвсем нормален.

                  Коментар


                    #39
                    ogi28b написа:
                    Абе не може да говорите така, без да сте направили елементарна сметка Ако караш предимно градско, при разход 10 /100 бензин и 12/100 газ, то на всеки 100 км се печелят по 8 лева от газта. Избиването става за 15 000 км. Това е чисто по избиването, без никакви други неща да се гледат. Мисля че ако се кара редовно и всеки ден, такъв пробег не е нещо ненормално, даже си е съвсем нормален.
                    Аз мислех,че е ясно след като вземе бензин да сложи газ.Не си ме разбрал Оги.Говоря за газ-дизел ! Бензин - газ няма база за сравнение.Един и същ разход,но едното излиза два пъти по-евтино !
                    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                    Коментар


                      #40
                      JTD са най-добрите фиатски мотори последните 10тина години.Определено се насочи към дизела.Моя глас е за него.
                      Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                      I am in love with my cars

                      Коментар


                        #41
                        Колегата е пуснал темета нарочно,да се скарате и спорите .Избора е ясен-посочен е в подписа ми.

                        Коментар


                          #42
                          Stefan Hadjov написа:
                          Princo написа:
                          Atanas71 написа:
                          Грабвай бензина и карай , остави другите да си ги хвалят и мерят. При бензина имаш възможност да караш с алтернативно гориво , в смисъл разполагаш с два вида гориво ако я газифицираш а това не е никак за подценяване.
                          Тва сериозно ли го казваш ? Кое му е хубавото ? Ще дам 1200 кинта за инжекцион,който ще го избивам сума ти време,или мога да си взема жтд с перфектен разход.Ако не стана ясно,гласувам за JTD !
                          To остави избиването на парите ами след това като го туриш какво те чака...........Чети вниматлно раздел газови уредби.P.S.Ако беше възможно да се направи да работи на два вида гориво,то първо Фиат щяха да го направят.Кеф ти караш на бензин,кеф ти на газ.Ама не става-чети раздел Газови уредби.
                          На теб ти отговарям за последно и те забравям! Ти си изключително технически неграмотен според мен! Всичките ти изказвания са като на лапе на 16 години дето е слушал чичо Пешо как се фали, че му върви голфо!Фиат е една от марките в света която от много години прави BiFuel коли! Има заводска мареа 1.6 16V с заводски метан. Мареа BiFuel! Същото нещо го има на Мултипла! Новата панда има метанова версия. Гранде пунто има и метанова и ЛПГ версия. Товарните баничарки също имат метанова и ЛПГ версия. Всичко си излиза от завода и си има гаранция и работи както трябва. Работят и на газ и на бензин. Така, че моля те замълчи с глупостите дето ръсиш по всички теми за газови уредби! Спри се! Това вече твойто клони към болестно състояние!
                          KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                          Land Rover Discovery 2.5TD '94
                          EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                          EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                          EX: Fiat Regata 1.7D '84

                          Коментар


                            #43
                            абе не е хубаво ЖТД Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #44
                              Scorpion_BV написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              Princo написа:
                              Atanas71 написа:
                              Грабвай бензина и карай , остави другите да си ги хвалят и мерят. При бензина имаш възможност да караш с алтернативно гориво , в смисъл разполагаш с два вида гориво ако я газифицираш а това не е никак за подценяване.
                              Тва сериозно ли го казваш ? Кое му е хубавото ? Ще дам 1200 кинта за инжекцион,който ще го избивам сума ти време,или мога да си взема жтд с перфектен разход.Ако не стана ясно,гласувам за JTD !
                              To остави избиването на парите ами след това като го туриш какво те чака...........Чети вниматлно раздел газови уредби.P.S.Ако беше възможно да се направи да работи на два вида гориво,то първо Фиат щяха да го направят.Кеф ти караш на бензин,кеф ти на газ.Ама не става-чети раздел Газови уредби.
                              На теб ти отговарям за последно и те забравям! Ти си изключително технически неграмотен според мен! Всичките ти изказвания са като на лапе на 16 години дето е слушал чичо Пешо как се фали, че му върви голфо!Фиат е една от марките в света която от много години прави BiFuel коли! Има заводска мареа 1.6 16V с заводски метан. Мареа BiFuel! Същото нещо го има на Мултипла! Новата панда има метанова версия. Гранде пунто има и метанова и ЛПГ версия. Товарните баничарки също имат метанова и ЛПГ версия. Всичко си излиза от завода и си има гаранция и работи както трябва. Работят и на газ и на бензин. Така, че моля те замълчи с глупостите дето ръсиш по всички теми за газови уредби! Спри се! Това вече твойто клони към болестно състояние!
                              Абе на тебе ясно ли ти е тези коли за които споменаваш,колко общо имат с тази глупост която си сложил допълнително на колата си наречена ГИ.Не може въобще да имат допирни точки за сравнение.И знаеш ли каква е разликата при двигателите за работа с метан и ЛПГ.Много ти е елементарно разсъждението-щом някъде нещо е направено подобно,това значи че ти може да го пренесеш и на твоята Мареа.Да ,ама не!Няма да стане.Като гледам и ти си вече стигнал до това убеждение и 50% вече си готов да минеш на Дизел.Още малко като се помъчиш и дадеш парички за разни неща около ГИ и ще си готов 100%.Още ли не си разбрал истината че който иска да се вози евтино си взима дизел,който иска да се пише дявол си купува бензин,слага си ГУ и си плаща за дяволъка с пари,нерви и дизконфорт.

                              Коментар


                                #45
                                Stefan Hadjov написа:
                                Когато се препоръчва 1,6/16V не трябва да се забравя че има 1,8/16V и той според мене е по добрия избор.Върви повече,харчат почти еднакво и като механика и удобство за поддръжка е за предпочитане.А двата вида коли са на еднаква цена.
                                Когато взех моята (1.6) и се поразрових из нета установих, че този двигател е по-масовия за този модел.Аз имам комби - 1750 кг и наистина се усеща, че 1.6 понякога не достига.Ето ти статистиката при разхода който го дават по книжката:1.6 16 V - градско - 11.51.8 16 V - - 11.81.6 16 V - извън градско - 6.61.8 16 V - - 6.81.6 16 V - смесен разход - 8.41.8 16 V - - 8.6Разхода при по-големия агрегат е нищожен - 200 грама на 100км (подчертавам, че това са заводски данни)Относно данъка: за двигател 1.6 16V - 103 коня за регион Плевен цената е 124.97 лева за двигател 1.8 16.V - 115 коня отново за твоя регион цената е 139.53 леваИ сега най-важното според мен цената на поддръжката - комплект - агренажен ремък и ролки: за двигател 1.6 16V - 120 лв за двигател 1.8 16 V - 234 лв(момчето в магазина беше объркало моделите и се опита да ми продаде за 1.8 и като чух цената се оцъклих)За другите консумативи не зная как вървят цените, но специално за двата модела агрегати разликата в цената на двата комплекта е над 100 лв.За дизеловияте агрегати нещо не мога да кажа.Аз бях навит и JTD 1.9 да си взема но в последния момент ми изпадна 1.6 с АГУ и затова се спрях на него.И едното и другото имат предимства.Поразрови се из форумите да посъбереш впечатления и тогава реши - но не се доверявай изцяло на информацията от интернет!!!Желая ти успех и дано случиш на мотор, а също така и на ламарини и ходова част! Успех!

                                Коментар

                                Working...
                                X