Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети при покупка на Fiat Marea 1.9 JTD/Fiat Marea 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвети при покупка на Fiat Marea 1.9 JTD/Fiat Marea 1.6 16v

    Здравейте фенове на марката Fiat, смятам да се присъединя към фен клуба и искам да ме посъвтвате по няколко въпроса:1. Кой от двата мотора е по добър (говорим за моделите от 1999-2001) ?2. Какво да гледам при покупката на дизела / бензина (особености, тънкости, повреди) ?3. Дизела или бензина е по-евтин за поддръжка ?Благодаря ви предварително.

    #3
    Препоръчвам ти 1,9 ЖТД, защото е много пъргав-ускорението те кара да се усмихваш, достатъчно мощен и много икономичен двигател. Освен обслужването след като я купих /беше по Коледа 2008/ нищо друго не съм й правил по двигателя. Искам да кажа, че относно ремонти не мога да те ориентирам. Бензиновия мотор не го познавам, но като к.с. двата са близки. Може би някой с поглед върху двата двигателя ще ти е по-полезен.

    Коментар


      #4
      Какви бисери ще има сега ....... стойте та гледайте.Moя глас е за 1.6, най-добрия !
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #5
        Аз гласувах за бензиновия агрегат.1. Да по-ефтин е за потръжка.2. Добро газифициране с ГИ и добър разход на газ.3. Най-непроблемния бензинов агрегат,ефтини части втора употреба.(В "продавам" има много на части)1.9jtd1. По скъпо обслужване и по скъпи части,някой доста скъпички.2. Супер нисък разход на гориво (голям +)3. Много добра динамика (по добра от на 1.6)Все пак на мен бензиновия по ми допада.п.п.Колега за Мареа мисля,че този двигател е леко тромав,купето не е малко.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #6
          emzo написа:
          JTD - за 40 сек. с лаптопа и после скъсва гъза на 1.6 и 1.8, да одят после да си правят генерации и чипове и валове
          Колега въпреки че съм фен на бензиновите агрегати и съм карал коли и с двата мотора смятам че и без мапване дизела е по вървежен специално сравнен с 1.6 мотора.п.п. Сори за спама
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #7
            Гласувам мощно за 1.6 , дизела му е скъпа поддръжката. Помпата ако ти се развали - 2 бона, дюза - 700 лева. Съединителя се сменя комплект с маховика - 1200 + лева за части + труд....
            pecata написа:
            Колега въпреки че съм фен на бензиновите агрегати и съм карал коли и с двата мотора смятам че и без мапване дизела е по вървежен специално сравнен с 1.6 мотора.п.п. Сори за спама
            АНАТЕМА!!!! Сега ще те разпънат, как така 1.6 ще върви по-малко от дизела?!

            Коментар


              #8
              Помислил ли си за по мощния двигател 147-154 коня,купето тежи почти 1400кг,от година и повече съм с 1ия и нямам оплаквания,има достатъчно динамика,след 3500 оборота полудява,климатика не тормози двигателя.Нямам газова и те съветвам ако искаш да не те боли глава да не слагаш.Както писа по горе Емцо-сега се почва една хвалба.
              Marea HLX 147ps

              Коментар


                #9
                Ама разбира се че 1.6, на тоя 10 годишен дизел помпата му свършва, а тя е 1/2 от цената на колата. Електроника комбинирана с механика в течна среда ми звучи като електролитен кондензатор.
                Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                Коментар


                  #10
                  интересно защо някой от вас мислят,че на 10 годишна дизелова кола,помпата заминава и не трябва да си купуваме дизели,защото това му било 1000 другото 2000 третото 3000 лв????? май все още има хора ,които не си купуват коли,за да ги карат,а за да ги правят край с офтопика,аз гласувам за жтд-то динамиката му е чудесна,ако мотора е читав,смятам,че няма какво да се колебаеш....но все пак ти си купуваш автомобила и трябва да стигнеш сам до избора дизел или бензин....фенове на дизела тук има,на бензина също и всеки си защитава своето,ти сам си знаеш,бензил ли ти се кара или дизел. Аз все си мисля,че дизеловия 1,9 мотор е по-подходящ от 1,6 бензиновия...ако можеш да намериш познати със такива автомобили покарай ги и сам си реши
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #11
                    maskarata написа:
                    Ама разбира се че 1.6, на тоя 10 годишен дизел помпата му свършва, а тя е 1/2 от цената на колата. Електроника комбинирана с механика в течна среда ми звучи като електролитен кондензатор.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #12
                      Gofi написа:
                      Помислил ли си за по мощния двигател 147-154 коня,купето тежи почти 1400кг,от година и повече съм с 1ия и нямам оплаквания,има достатъчно динамика,след 3500 оборота полудява,климатика не тормози двигателя.Нямам газова и те съветвам ако искаш да не те боли глава да не слагаш.Както писа по горе Емцо-сега се почва една хвалба.
                      И като спреш на бензиноколонката, брояча полудява... Подробности... Само че колегата ако искаше по-мощен двигател, може би щеше да напише 2.0 или 2.4 ? Или може би не знае за тях? 2.4 харчи толкова, колкото 1.9, обаче като стъпиш на газта - всички бензинови двигатели в модела ти виждат задния номер за кратко и заминаваш. Освен Мареа 2.0 Турбо, ама те рядко се намират....

                      Коментар


                        #13
                        Ако си пич и си фен - JTD, ако нямаш пари и гледаш тънката поста - 1.6. JTD е за ценители - нещо като Ферари. Ако все пак решиш да е JTD, то гледай да не ти тресе при потегляне, да не пуши бяло или синьо, всичко останало е направимо за сравнително малко пари.

                        Коментар


                          #14
                          Знам за по-големите двигатели, но се интересувам точно от тези двата,защото от това което съм чувал за тях са едни от най сполучливите за марката.Интересувам се и от такива подробности като:
                          Ако все пак решиш да е JTD, то гледай да не ти тресе при потегляне, да не пуши бяло или синьо, всичко останало е направимо за сравнително малко пари.

                          Коментар


                            #15
                            Когато се препоръчва 1,6/16V не трябва да се забравя че има 1,8/16V и той според мене е по добрия избор.Върви повече,харчат почти еднакво и като механика и удобство за подръжка е за предпочитане.А двата вида коли са на еднаква цена.

                            Коментар

                            Working...
                            X