Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?

    ...

    #2
    Re: Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?

    Sven написа:
    Извинявам се за поредната тема за тоя проблем.Имам няколко въпроса за смяната а те са:1.Има ли разлика за различните двигатели, моя е 1.8 Tipo2.Каква е прозедурата за смяна, кое първо да отвия кое да махна...(малко ме е срам ,но дори незнам къде седи)3.Как се обезвъздушава и какво да налея. Нали антифриза е по 1Л за 5лв. колко туби с антифриз да налея и само чист антифриз ли се налива или със вода?10х
    има разлика за различните мотори ,даже и за 1,8 са няколко модела затова със стария и в магазинаотвиваш скобата на мъркуча който влиза в горния край на радиатора ,не от страната която влиза в радиатора а в другия край те тва желязното е корпуса на термостата държи се на 2-3 болчета и от него излиза един тънък мъркуч който е свързан към казанчето с водата сваляш скобата и на този мъркуч и сваляш термостата може да е само елемент/като при мен/може и да е комплект с корпуса монтираш новия термостат наливаш антифриз + вода 1:1 колкото е необходимо/най вероятно ще се наложи да долееш около 1-1,5л / и готово
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: Смяна на термостата на Типо и обезвъдушаване?

      ...

      Коментар


        #4
        Източи си първо антифриза все пак Че ако свалиш направо термостата ще текне като река. Няма да изтече всичкия, ама що да праим глупости.
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          ...

          Коментар


            #6
            То така както го описваш май е като на браво... Моя е съвсем друг
            FIAT Tipo 1,4mi - EX
            Alfa Romeo 146ti - EX
            Alfa Romeo 156 2,4JTD

            Коментар


              #7
              ...

              Коментар


                #8
                Sven написа:
                значи намерих го тоя термостат. но от него излизат много маркучи не са само тези двата. Излизат 2 големи които отижат в горня ъгал на радиято и други в долния. Излиза малкото маркуче което отива на казанчето. Излиза някъв друг кото си влиза обратно и още един които отива някуде и там се разделя на 4 ... Има и нещо като дат4ик завито в него от които излизат две жички. Това ли е корпуса н а термостата и целия ли трябва да го свалям
                опс извинявай не съм видял че си с 16V мотора но така описано от теб това трябва да е термостата просто виж как е захванат развиваш бочетата откачаш датчика и всички мъркучи и така, само че термостата при тебе май е доста скъп за съжаление и върви заедно с корпуса
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  РЕ

                  Моя го смених с термостат от лада, пасна идеално, но данните са му други-вкл. перката на 92 градуса и я изкл. на 87, а стария преди да "издиша" вкл. на 88 и изкл. на 79 градуса.Лятото маи пак схте се сменя
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    ...

                    Коментар


                      #11
                      Абе то за опасност - няма никаква, само дето мотора няма да е в режим и ще погорва повечко, а и парното ще ти работи слабо докато не загрее добре колата. Но предвид факта че идва лято, може и да отложиш смяната за наесен.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар

                      Working...
                      X