Колега дори и да не е запалил двигателя спирачките и хидравликата си работят щом двигателя се върти :D Всичко е въпрос на аритметика дали да се прави или не. Като си сметнеш частите+труд и сам ще си прецениш кое е правилното.
Колега защо говориш на изуст. Тази кола без запален двигател е почти неуправляема. Волана едвам се върти, но все пак може да се върти, като за сметка на това рискуваш започването на изхвърляне на хидравлично масло откъдето може, ако има слабо място от там, ако не през капачката отгоре педала на спирачките пък става толкова твърд, че няма натискане, ако нямаш добра ръчна си чао на 100% лошото е, че колегата се е шашнал малко. имало е възможност да спре - сигурен съм, но пред свършен факт нема кво да го коментираме. колега виж какво ще ти струва ремонта - колата е готина . ако имаш криви рогове и греди и ако ремонта ти е над 1500-2000лв моето мнение е да я продаваш. няма см. просто да ги влагаш. относно дърпането - недей. качи си я на камион да я закара до където искаш успех!
Аз като ударих моята ми излезна така 2 фара нови Депо с отстъпката за 200 лв, преден капак от морга за 120 лв, боядисване преден капак 120 лв и ми излезна 440 лв цялата работа но това е само за капак+ 2 фара при тебе ще е около 1500 лв ремонта за да стане като хората.Освен това сивия цвят на мареите много трудно се докарва.
Казах около 700 лв ако няма нищо по роговете и окачването. Визирах калник, капак броня, фар, боядисване. Стъклото като е само пукнато на първо време може да изчака. Обаче ако е засегнато окачването и роговете ... лошо.
На око няма как да определим какво е точно положението с окачването, но съм готов да се обзаложа, че амортисьори и носачи са леш, вероятно и предния мост ще трябва да се сваля. От това няма да стане кола и мисля, че всички го знаем.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Колега.Един приател наскоро си джасна по почти подобен начин бравата.И той беше пред дилема като тебе,но в крайна сметка се вслуша в съветите ми и съветите на моите приятели и полека,лека си я възтанови.Трябва да ти кажа че за 40 дена колата стана неузнаваема.Всичко се взимаше от моргата,стъкло предно 2 фара капак радиатори(те са нови ) Абе 1650 1700 със всичкото му,говоря и за бояджийската работа.Така че посабери някой лев и си купи най-необходимото за да я вкараш в движение.Бъди оптимист и по-малко ядове.Няма нищо непоправимо що е то създадено от човека за човека успех :P
Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 Радиатора тече и той. Предполагам и радиатора на климата е отишъл че е смачкан. Май няма смисъл да се прави щом е 1500 лв. при положение че беше вкарана миналия ноември от Италия за 3200.Изглежда е по ефективно на части.Някой ако я иска (за предпочитане цяла) може да дава предложения на ЛС.Иска ми се да я разпарчетосам аз обаче лошото е че нямам гараж
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Аз още си мисля, че си заслужава да си я направиш - има много колеги, които продават на части и то на много добри цени(справка взех си читаво турбо за 100лв)Ще си вземеш фарове, радиатори и там калници и капак и брония и си готов...ако има нещо по окачванетого сменяш и него - така или иначе все някога трябва да се смени Вярно, че ремонта няма да е под 1000лв, но ако както казваш колата наистина си заслужава какъв е проблема.Фаровете - един колега продаваше ДЕПО за 150лв двата - чисто нови.Калник и капак - най-много 150лвБрония - 100-тинаРадиаторите - идея си нямам, но едва ли и те ще са повече от 200лв.До тук имаш 600лв....От там нататък остават боядисване и ако има нещо по окачването
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Аз още си мисля, че си заслужава да си я направиш - има много колеги, които продават на части и то на много добри цени(справка взех си читаво турбо за 100лв)Ще си вземеш фарове, радиатори и там калници и капак и брония и си готов...ако има нещо по окачванетого сменяш и него - така или иначе все някога трябва да се смени Вярно, че ремонта няма да е под 1000лв, но ако както казваш колата наистина си заслужава какъв е проблема.Фаровете - един колега продаваше ДЕПО за 150лв двата - чисто нови.Калник и капак - най-много 150лвБрония - 100-тинаРадиаторите - идея си нямам, но едва ли и те ще са повече от 200лв.До тук имаш 600лв....От там нататък остават боядисване и ако има нещо по окачването
Освен всичко това което се предлага по "автосалоните" надали е по-добро.По този начин ще си знаеш какво си сложил по колата,а не да гадаеш,че и нови регистрации обслужания,недай си Боже да е и нещо друго .Пак си помисли кое е по-редното )
Направи си я бе човек! ще я дадеш за без пари, ще купиш нещо за още 2 или 3 пъти повече, и ще почнеш да наливаш за консумативи и излязли скрити дефекти. Виждал съм къде къде по смачкани коли да излизат перфектни от сервиза. И най- вече и оправи стартера :P. П.П. Нач части ще я влачеш поне 2 год.
Прави я колега.Да не говорим,че голяма част от колите в автокъщите са докарани вкарани в доста по лошо състояние.
хах. като чета коментарите и аз съм за :D трябва да си я оправиш, едва ли ще ти излезе над 1500лв а вземеш ли нещо друго значи пак да ги дадеш за ковсумативи и каквото ти изкочи
Коментар