Днес видях, че на колата на жена ми, поне единия маншон [в страната на пасажерското място] е тотално скъсан, вижда се рейката през дупката. Другия трудно се вижда.Въпроса ми е, лесно ли се сменят въпросните маншони, както и къде бих могъл да ги намеря на прилична цена. Не видях подобен артикул в AXM.Втория ми въпрос е, възможно ли е от това да ми се струва, че волана се движи доста трудно. Един вид, внушавам ли си или наистина има връзка между "повредата" и усилието за въртене на волана.Автомобила е без сервоуправление, а и го кара жена ми, така че ... има проблем.Отделно от това ми се струва, че "просвирва" при остър завой с малка скорост, когато маневрирам, макар, че това "свирене" е при автомобили със сервоуправление.Преди месец сменях предни накрайници, предни амортисьори, предни спирачни дискове, както и тампони на задния мост и лагерите на задните главини.След обед ще дам и снимки, за да видите, а и да ми кажете дали не бъркам терминологията. Маншоните са едни такива дълги, "оребрени", около 70 сантиметра."Пробива" е около 15-20 сантиметра по дължината на маншоните.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маншони на кормилните рейки [Fiat Punto MK1]
Collapse
X
-
Маншони на кормилните рейки [Fiat Punto MK1]
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.comЕтикети: –
-
Предположих, че съм се притикал, като след ремонта преди месец, дадох 30 лева за регулиране.Но щом трябва, пак ще ги дам..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Re: Маншони на кормилните рейки [Fiat Punto MK1]
Malone написа:Не видях подобен артикул в AXM.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
А колкото до смяната - вдигаш на крик(стойка,трупче и т.н),разхлабваш контрагайката на накрайника,развиваш го и го вадиш от шенкела.След това го развиваш от вътрешния и преди да отвиеш гайката измерваш разстоянието между челото и и края на на накрайника,за да може после да я събереш до прибизителния размер на който е била.Сменяш маншона.Така и от двете страни.Маншоните трябва да са в положение като при извадени отвън - в смисъл,че не трябва да са опънати нито свити,а волана трябва да е в средно положение.Така избягваш последващо лесно разкъсване на маншона.Ако в окомплектовката няма скоби,може да сложиш и свински опашки,но да са по-широки за да не скъсат гумата.При свалени маншони може да погледнеш дали не се еразсъхнала рейката,трудното въртене на волана може и да е от това.Смажи я ако е нужно,както и сложи грес в маншоните преди монтажа.След това - сглобяване и беж на реглаж.Надявам се да съм бил полезен.Успех!Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Колега,какви 70 см.? Дълги са в нормално положение около 25-30 см. Същите,които колегата ти е пуснал в АХМ.На Пунтото на сина ми ги смениха (по-точно само единия) за 15-20 мин в сервиз (цената за смяна не знам,защото сменяха и други неща) но за реглаж вземат 15 лв.Ако си в района София-Нови Искър питай на ЛС да ти кажа сервиза.
Коментар
-
Може и да бъркам с размера, а днес така и не намерих време да ги снимам. Вероятно си прав за дължината.А реглажа ... знам ли ... скъпар е този моя, ама му имам доверие. Поне на стенда му.Ще видя какво ще каже Христо от Ямбол [hit-ko].Благодаря beast31, за подробното обяснение..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар