Колата е на 160 000 км сложих й масло 10/40 TOTAL quartz минал сам 8 000 км и ми ги няма 700 грама нормално ли е това.Турбината ми е здрава не хвърля масло, ауспуха ми е чист огледах за течове незабелязах да има.Измерих си компресията на максимум беше.Някакъв съвет какво да погледна още ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гори малко масълце???
Collapse
X
-
gdd55Етикети: –
-
Re: Гори малко масълце???
gdd55 написа:Колата е на 160 000 км сложих й масло 10/40 TOTAL quartz минал сам 8 000 км и ми ги няма 700 грама нормално ли е това.Турбината ми е здрава не хвърля масло, ауспуха ми е чист огледах за течове незабелязах да има.Измерих си компресията на максимум беше.Някакъв съвет какво да погледна още ?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Да се смея ли
Абе хора вие книги не четете ли.По книга за 1,9ТДИ100 дават разход на масло 800грама на 1000км,а за 1,8 16 в 300 ГРАМА.Кола с турбина да не гори масло хахахахаха.Тои производителя го дава така а вие искате да си стои по норма е не става.Ако трябва ще ви го пусна на снимкаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Да се смея ли
Tornado написа:Абе хора вие книги не четете ли.По книга за 1,9ТДИ100 дават разход на масло 800грама на 1000км,а за 1,8 16 в 300 ГРАМА.Кола с турбина да не гори масло хахахахаха.Тои производителя го дава така а вие искате да си стои по норма е не става.Ако трябва ще ви го пусна на снимкаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
gdd55
Re: Да се смея ли
Nino написа:Tornado написа:Абе хора вие книги не четете ли.По книга за 1,9ТДИ100 дават разход на масло 800грама на 1000км,а за 1,8 16 в 300 ГРАМА.Кола с турбина да не гори масло хахахахаха.Тои производителя го дава така а вие искате да си стои по норма е не става.Ако трябва ще ви го пусна на снимка
Коментар
-
Да, идва сезон за смяна,предполагам, че всеки сменя маслото преди зимата и студовете.Така, че сложи SELENIA TD 10W/40 или AGIP TD SYNT 10W/40.Мисля,че няма да останеш разочарован.А пък относно горенето, сега като го смениш съвсем прецизно се опитай за запомниш на какво положение е маслото на пръчката.Следи го редовно, сутрин на хоризонтално паркиран автомобил.Но мисля, че ако караш повечето градско, на къси разтояния 8000км е малко множко за смяна.Ако си с такъв режим съкрати малко пробега за смяна.Примерно 6500-7000км.Няма да загубиш толкова.Ако ли пък караш повече на извънградско, даже можеш да го увеличиш, примерно на 9000-10000км.Ами това е, да кажеш какво е станало.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
gdd55
Бича си я почти само градско.Купих си я колата средата на ноември и вече и навартах 8 000км.Само по кафета наляво надясно той Бургас е малък град значи сещаш се че я карам на пали гаси от кафе на кафе по цял ден.Маслото го дават на 10 000 км да се смени ама ще слушам по старото във форума на 7000 ще го сменям вече.Апак и първия месец като я взех бая думан и давах ама много дърпа мама и ше еба
Коментар
-
gdd55 написа:Бича си я почти само градско.Купих си я колата средата на ноември и вече и навартах 8 000км.Само по кафета наляво надясно той Бургас е малък град значи сещаш се че я карам на пали гаси от кафе на кафе по цял ден.Маслото го дават на 10 000 км да се смени ама ще слушам по старото във форума на 7000 ще го сменям вече.Апак и първия месец като я взех бая думан и давах ама много дърпа мама и ше ебаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
По принцип помислете
Ако не гори масло ще вкарва гориво в маслото.Няма такъв мотор на който маслените сегменти да обират маслото от стените на цилиндъра да обират идеално маслото о кето остане изагаря. :PFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар