Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Магнитно зареждане?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Това с йонизирането и озонирането може да се ползва при автомобил който е с чукче, при автомобил бъкан с електроника не ми се мисли какви смущения ще направи. А за да не внася смущения ще трябва да е доста прецизно изработен :D За пример са ксенон системите, едните са евтини а другите много скъпи и в повечето случай евтините правят................

    Коментар


      #47
      Здравейте!Та последния експеримент беше направен по показаната картинка. Отрицателни ефекти няма, както преди и ако не се проявява плацебо ефекта като че ли в ниските обороти колата е по-добре. За разхода и дума не може да става че е паднал. Последната реализация е още на колата, ако някой проявява интерес ще я снимам и покажа тук. Но тя определено не би оказала влияние върху електрониката.
      Прикачени файлове
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #48
        Нещо май няма интерес към темата! Все пак да не оставам недовършени моите експерименти! Не знам дали си внушавам но май наистина има някакъв слаб положителен ефект от магнитите. За да се докаже на 100% е добре и други колеги да експериментират защото само едно две мнения не са показателни. За последните 30км изминати с магнитите разхода на пандата падна с 200мл/100 по трип. Понякога с толкова варира между зарежданията, но в случая не е имало такива, но пак е рано да си вадим заключения.Дайте да разбулим тази мистерия, че е хванала всички форуми.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #49
          Хайде, какво става?Че още "изобретения" чакат http://cgi.ebay.com/FUELMAX-Fuel-Sav...d=p3286.c0.m14
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #50
            Те и руснаците продаваха такива тенекийки уж да се хомонезирала по добре горивната смес. Ама на края се оказа че в место да помага повече вреди на пълненето на двигателя. И едно лично мнение за това с магнитите. Ако наистина имаше доказан научно такъв ефект до сега да беше патентован и сигурно щеше да бъде приложен по всяка вероятност на всички автомобили. В место да се дават пари за разни други мероприятия сързани с глобалното затопляне дори и 0,1% да беше доказан на фона на толкова много автомобили в света щеше да има най голям краен ефект.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #51
              То хубаво да има 0.1% полза от него при автомобилите, а за да постигнеш тези проценти какво трябва да вложиш, това смяташ ли го.

              Коментар


                #52
                Колеги ето ви резултати за разход по трип. Пътуването е по един и същ маршрут -->Младост-Цариградско-СУ-Сточна гара-Сливница-Захарна фабрика. Това са 15км. Експерименти:1ден-->С магнити-->5.4/1002ден-->С магнити-->5.4/1003ден-->Без магнити-->5.8/100Пандата в София винаги ми е горила около 6/100. Истина е че толкова нисък разход не съм отчитал освен извън градско. Резултатите са с едно и също гориво. Незнам, това са моите изследвания с прословутото намагнитване(всъщност който прочете повече ще разбере че процеса не е точно това).Отново приканвам да пробва и още някой за да приключи този въпрос. Полезно е, най-малкото ще се научи още нещо ново и не изисква сериозни средства.П.П. Засега май ще си оставя магнитите на колата, но не съм все още напълно убеден в действието им.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #53
                  Danchojn написа:
                  Колеги ето ви резултати за разход по трип. Пътуването е по един и същ маршрут -->Младост-Цариградско-СУ-Сточна гара-Сливница-Захарна фабрика. Това са 15км. Експерименти:1ден-->С магнити-->5.4/1002ден-->С магнити-->5.4/1003ден-->Без магнити-->5.8/100...
                  Интересно по, какъв начин отчиташ тези малки разлики? Според мен освен с някаква туба, или съд с много точно разгарафяране закачен на мястото на резевоара може да се определи разход с такава и по-голяма точност.
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #54
                    Vladim написа:
                    Danchojn написа:
                    Колеги ето ви резултати за разход по трип. Пътуването е по един и същ маршрут -->Младост-Цариградско-СУ-Сточна гара-Сливница-Захарна фабрика. Това са 15км. Експерименти:1ден-->С магнити-->5.4/1002ден-->С магнити-->5.4/1003ден-->Без магнити-->5.8/100...
                    Интересно по, какъв начин отчиташ тези малки разлики? Според мен освен с някаква туба, или съд с много точно разгарафяране закачен на мястото на резевоара може да се определи разход с такава и по-голяма точност.
                    Отчита ги Трип компютъра. Него съм го засичал многократно и напълно му вярвам. Цяла година ми отне проверката на точността му за да му се доверявам. Повярвай ми разхода е точен. Малките разлики са реални а и по принцип разхода на Пандата си се движи около 6/100 в града през по-топлите сезони. Говоря за нормално каране, но не и бабешката.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #55
                      Имам 2 седмици и половина, да намеря място на магнитчетата, и ще тествам на път за италфеста.

                      Коментар


                        #56
                        http://www.pari.bg/a/2008/05/16/Mito...?readcomment=1
                        6. Допълнителни устройства и горивни добавкиВ последно време на мода дойдоха странни устройства и горивни добавки, на които многобройните онлайн и телевизионни реклами придават едва ли не чудодейни качества. Ако те наистина действаха, производителите на автомобили и горива щяха да ги вграждат серийно, което би им донесло значително конкурентно предимство. Според Фил Рийд от Edmunds.com ефектът от добавките се дължи на плацебо ефект и самовнушение. Хората подсъзнателно обръщат повече внимание на шофьорските си навици, когато прибягват до подобни средства. От там идват и резултатите.
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          #57
                          Аз пак ви казвам кой ще е най-точният тест - накичваме колата магнити, караме 1-2 седмици 500 км градско, за да започне да действа, както се изразява автора на онази тема в другия форум, и от почти празен резервоар, наливаме до ръба, някоя бензиностанция на изхода на София, караме до Стара Загора, обръщаме, караме обратно, навсякъде се кара с постоянна скорост, двама души в колата. Връщаме се в София, същия ден, на същата колонка, на същата бензиностанция зареждаме до същото ниво, изчисляваме разхода, приемаме че толкова е с магнити, сваляме ги, караме пк до СтЗ по същия начин, връщаме се, пълним на същото място, до горе, и пак изчисляваме. Така свеждаме до минимум вероятността някакво едноминутно изчакване на светофар, или непредвидено изпреварване, или понижаване на скоростта, да се отрази генерално на разхода. Така повече от 0.1-0.2 на сто следва да се счита като значителна разлика, за дизелов автомобил, а над 0.3-0.4 вече си е сериозно постижение за бензинов автомобил. Градското отчитане е много, много относително. Едно задръстване повече да има, един път повече да запалиш когато колата е напълно студена, и отчитането отива на ******* си.

                          Коментар


                            #58
                            ogi28b написа:
                            Градското отчитане е много, много относително. Едно задръстване повече да има, един път повече да запалиш когато колата е напълно студена, и отчитането отива на ******* си.
                            Така е, но 3 пъти едни и същи резултати. Трудно ми е да се убедя, че има ефект от магнитите защото не мога да си обясня напълно действието им. От друга страна резултатите ме шашкат Някой може ли да каже, Трипа само по въздуха ли мери разхода при бензинките?
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #59
                              Всички допускате една и съща значима грешка в отчитането на разхода. Тия тестове няма как да се проведат в любителски условия, защото не се взима в пред вид скороста и посоката на ВЯТЪРА!!! А това е от огромно значение!!! Така че не се занимавайте с глупости и с неща които хората са го доказали вече, че по отношение на магнитите, влиянието върху разхода е колкото и цвета на колата ви!
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #60
                                Защо да са глупости? От всеки ексеримент може да се извлече полезното. Точно затова се навих да експериментирам, а по време на експериментите не са се случвали сериозни климатични промени. Покрай мен и други колеги сега ще експериментират и ще пиша. Какво стана с колегата пуснал темата?
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X