Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Магнитно зареждане?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    crush написа:
    Добре, ще направя снимки утре. Съединителят е чук А ти имаш да разказваш за морето.Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ). По-обективно ми се струва тогава един месец да се кара с магнити и един без и да се види разликата. Аз цяло лято карах без и колата винаги ми е харчела 10 в София независимо от стила на каране, с клима без клима... И от както ги сложих, бум надолу. Та аз все още не вярвам, че е от тях, затова и продължавам тестовете. А щом повечето мислите, че е глупост - просто не участвайте в темата и не пробвайте. Не съм ви хванал за гушите да ви насилвам. Аз за себе си държа да видя дали работи или не!Forsaken, нито прекупувам, нито препродавам магнити, камоли лансирам идеята да го правите задължително. Който иска ще пробва... Точка.
    Колега, колко струват тези магнити и как мога да получа за проби?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Някой пак не е чел темата в беинса...
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #33
        crush написа:
        Някой пак не е чел темата в беинса...
        Така е! Извинявам се!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          crush написа:
          Добре, ще направя снимки утре. Съединителят е чук А ти имаш да разказваш за морето.Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ). По-обективно ми се струва тогава един месец да се кара с магнити и един без и да се види разликата. Аз цяло лято карах без и колата винаги ми е харчела 10 в София независимо от стила на каране, с клима без клима... И от както ги сложих, бум надолу. Та аз все още не вярвам, че е от тях, затова и продължавам тестовете. А щом повечето мислите, че е глупост - просто не участвайте в темата и не пробвайте. Не съм ви хванал за гушите да ви насилвам. Аз за себе си държа да видя дали работи или не!Forsaken, нито прекупувам, нито препродавам магнити, камоли лансирам идеята да го правите задължително. Който иска ще пробва... Точка.
          Чакаме снимките а може и на ръка да драснеш една скица
          FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

          Коментар


            #35
            Аз си поръчах, цената е малка и експеримента си заслужава дори и само с образователна цел.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              Ето каква информация имам по въпроса с магнитите. Темата е доста стара и съм я следял от любопитсво откъм 15 години насам. Още когато в БГ имаше само Лади и Москвичи-зелени , се коментираше това из руските списания. Факт е обаче че досега нито една фирма производител на автомобили не го внедри! После темата излизаше наново и наново през известен промеждутък от време, като най засилено беше присъствието и след края на социализма през 90-сете години. Доста фирми дръпнаха напред от клиенти-балъци. После всичко утихна и когато се заговори за неодимовите магнити (това са специални магнити много по силни от обикновенните и много скъпи), темата се развихри пак, а търговията също. Всичко е така добре и примамливо описано, но за съжаление само с рекламна и търговска цел. Докато има и балъци ще има и пари в джобовете на търгаши. Наскоро преди година две, гледах научно образователен филм (от рода на ловци на митове), където се правеше тест и се доказа че всичко е една тъпа лъжа с рекламна цел. Жалко че не запазих информацията за тестовете та да я видите и вие. Ефекта от всичко това не е нулев разбира се. Ефекта е по-празния джоб на клиента и по-пълен на търговеца! Жалко че още вярвате в това. Има обаче, едно сравнително ново изобретение-откритие, което ще опиша накратко. Научно доказан факт е че горенето е по-добро, колкото е по-богат въздуха на озон. По старите шофьори, няма как да не са забелязали, че след лятна буря когато въздухът мирише на озон, както и рано сутрин при по влажно време, колите вървят с една идея по добре, двигателят е по-мощен (усеща се реално) и звукът му по тих. Това е накарало руски любители да внедрят у-ство, което йонизира въздуха на входа му преди смукателните колектори и ефекта е бил наистина поразителен. До 20-25% икономия на гориво, повече мощност, по-ниска димност и по-малко вредно съдържание в газовете! Също така и отлаганията вътре в двигателя са по-малко, което води и до по-малко износване. Устройството е приложимо както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Имам и подробна схема за изработка, заедно с механическата и електронната част, която не е трудна за изпълнение и тия дни ще я кача в нова тема. Ето и малко снимки за по-нетърпеливите изобретатели:
              Прикачени файлове
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                Ето и мойте резултати! Всичко е направено както е описано в Бензина.1. Снижен разход - не2. Повишена мощност - не3. По-тих ДВГ - без промяна защото и така си е тих.Извод: Теоретично може би има обосновка, но на практика не действа. Ако има файда е толкова малка, че не се забелязва.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #38
                  iuly_vn написа:
                  Ето каква информация имам по въпроса с магнитите. Темата е доста стара и съм я следял от любопитсво откъм 15 години насам. Още когато в БГ имаше само Лади и Москвичи-зелени , се коментираше това из руските списания. Факт е обаче че досега нито една фирма производител на автомобили не го внедри! После темата излизаше наново и наново през известен промеждутък от време, като най засилено беше присъствието и след края на социализма през 90-сете години. Доста фирми дръпнаха напред от клиенти-балъци. После всичко утихна и когато се заговори за неодимовите магнити (това са специални магнити много по силни от обикновенните и много скъпи), темата се развихри пак, а търговията също. Всичко е така добре и примамливо описано, но за съжаление само с рекламна и търговска цел. Докато има и балъци ще има и пари в джобовете на търгаши. Наскоро преди година две, гледах научно образователен филм (от рода на ловци на митове), където се правеше тест и се доказа че всичко е една тъпа лъжа с рекламна цел. Жалко че не запазих информацията за тестовете та да я видите и вие. Ефекта от всичко това не е нулев разбира се. Ефекта е по-празния джоб на клиента и по-пълен на търговеца! Жалко че още вярвате в това. Има обаче, едно сравнително ново изобретение-откритие, което ще опиша накратко. Научно доказан факт е че горенето е по-добро, колкото е по-богат въздуха на озон. По старите шофьори, няма как да не са забелязали, че след лятна буря когато въздухът мирише на озон, както и рано сутрин при по влажно време, колите вървят с една идея по добре, двигателят е по-мощен (усеща се реално) и звукът му по тих. Това е накарало руски любители да внедрят у-ство, което йонизира въздуха на входа му преди смукателните колектори и ефекта е бил наистина поразителен. До 20-25% икономия на гориво, повече мощност, по-ниска димност и по-малко вредно съдържание в газовете! Също така и отлаганията вътре в двигателя са по-малко, което води и до по-малко износване. Устройството е приложимо както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Имам и подробна схема за изработка, заедно с механическата и електронната част, която не е трудна за изпълнение и тия дни ще я кача в нова тема. Ето и малко снимки за по-нетърпеливите изобретатели:
                  Това ще бъде много интересно (йонизатора на въздуха визирам). Давай схемата да се захващаме да експериментираме.
                  Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                  Коментар


                    #39
                    Онзи ден случайно хванах ловци на митове, правиха тестове с магнити - никакъв ефект. После караха стар дизел с олио - никаква разлика във вървене, само завишен разход с около 10 %. Предвид цената на използваното олио...

                    Коментар


                      #40
                      А ние тук още чакаме снимките. Иначе съм мераклия да го пробвам, ама на некои лафове и циганите от битаците през 90-те могат да завидят:
                      crush написа:
                      Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ).
                      Това, че така пише там, говори зле, ако не за форума, то поне за автора.И наистина - колко струва туй нещо? И не, не съм чел цялата тема там, щото беше амнайсе страници.
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар


                        #41
                        vesko написа:
                        А ние тук още чакаме снимките. Иначе съм мераклия да го пробвам, ама на некои лафове и циганите от битаците през 90-те могат да завидят:
                        crush написа:
                        Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ).
                        Това, че така пише там, говори зле, ако не за форума, то поне за автора.И наистина - колко струва туй нещо? И не, не съм чел цялата тема там, щото беше амнайсе страници.
                        Неодимови 6 магнита със сила на привличане 2.7кг. в Прамиз струват 6 лева. Колеги внимавайте с тези магнити защото са доста силни. При Пандата не само, че неусетих положително влияние ами по-скоро отрицателно. Но не защото променят горивото и въздуха кофти, по-скоро повлияха на някой датчик - незнам, при мен всичко е наблизо. Та внимавайте да не стане грешка. Със сигурност ако са в близост до датчик на Хол или някой индукционен датчик ЕКУ може да си направи някои грешни изводи.Аз пробвах и втора конфигурация, пак няма ефект. Сега ще пробвам още една и край с магнитите. Но ще ги наредя както е при магнетизаторите EXPANDER.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Точно това е проблемът - че единственото възможно място на което мога да ги наблъскам е на около 10-15-20 см от фазовия датчик.

                          Коментар


                            #43
                            ogi28b написа:
                            Точно това е проблемът - че единственото възможно място на което мога да ги наблъскам е на около 10-15-20 см от фазовия датчик.
                            Затова ги поставих както са магнетизаторите експандер, тогава почти нищо не се излъчва навън и е по-безопасно. Утре ще пиша какво е станало.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #44
                              Добре де... следя темата от любопитство въпреки, че ми се струва безумна. Не мога да разбера, защо автора и не показва снимки от монтираните при него магнити!?!? И то след, като няколко пъти бе подканен да го направи!? :D
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар


                                #45
                                Vladim написа:
                                Добре де... следя темата от любопитство въпреки, че ми се струва безумна. Не мога да разбера, защо автора и не показва снимки от монтираните при него магнити!?!? И то след, като няколко пъти бе подканен да го направи!? :D
                                мма и аз това се питам също от интерес, но може би си има причина човека
                                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                                Коментар

                                Working...
                                X