crush написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Магнитно зареждане?!?
Collapse
X
-
Някой пак не е чел темата в беинса...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Добре, ще направя снимки утре. Съединителят е чук А ти имаш да разказваш за морето.Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ). По-обективно ми се струва тогава един месец да се кара с магнити и един без и да се види разликата. Аз цяло лято карах без и колата винаги ми е харчела 10 в София независимо от стила на каране, с клима без клима... И от както ги сложих, бум надолу. Та аз все още не вярвам, че е от тях, затова и продължавам тестовете. А щом повечето мислите, че е глупост - просто не участвайте в темата и не пробвайте. Не съм ви хванал за гушите да ви насилвам. Аз за себе си държа да видя дали работи или не!Forsaken, нито прекупувам, нито препродавам магнити, камоли лансирам идеята да го правите задължително. Който иска ще пробва... Точка.FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
Ето каква информация имам по въпроса с магнитите. Темата е доста стара и съм я следял от любопитсво откъм 15 години насам. Още когато в БГ имаше само Лади и Москвичи-зелени , се коментираше това из руските списания. Факт е обаче че досега нито една фирма производител на автомобили не го внедри! После темата излизаше наново и наново през известен промеждутък от време, като най засилено беше присъствието и след края на социализма през 90-сете години. Доста фирми дръпнаха напред от клиенти-балъци. После всичко утихна и когато се заговори за неодимовите магнити (това са специални магнити много по силни от обикновенните и много скъпи), темата се развихри пак, а търговията също. Всичко е така добре и примамливо описано, но за съжаление само с рекламна и търговска цел. Докато има и балъци ще има и пари в джобовете на търгаши. Наскоро преди година две, гледах научно образователен филм (от рода на ловци на митове), където се правеше тест и се доказа че всичко е една тъпа лъжа с рекламна цел. Жалко че не запазих информацията за тестовете та да я видите и вие. Ефекта от всичко това не е нулев разбира се. Ефекта е по-празния джоб на клиента и по-пълен на търговеца! Жалко че още вярвате в това. Има обаче, едно сравнително ново изобретение-откритие, което ще опиша накратко. Научно доказан факт е че горенето е по-добро, колкото е по-богат въздуха на озон. По старите шофьори, няма как да не са забелязали, че след лятна буря когато въздухът мирише на озон, както и рано сутрин при по влажно време, колите вървят с една идея по добре, двигателят е по-мощен (усеща се реално) и звукът му по тих. Това е накарало руски любители да внедрят у-ство, което йонизира въздуха на входа му преди смукателните колектори и ефекта е бил наистина поразителен. До 20-25% икономия на гориво, повече мощност, по-ниска димност и по-малко вредно съдържание в газовете! Също така и отлаганията вътре в двигателя са по-малко, което води и до по-малко износване. Устройството е приложимо както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Имам и подробна схема за изработка, заедно с механическата и електронната част, която не е трудна за изпълнение и тия дни ще я кача в нова тема. Ето и малко снимки за по-нетърпеливите изобретатели:Fiat Marea TD100
Коментар
-
Ето и мойте резултати! Всичко е направено както е описано в Бензина.1. Снижен разход - не2. Повишена мощност - не3. По-тих ДВГ - без промяна защото и така си е тих.Извод: Теоретично може би има обосновка, но на практика не действа. Ако има файда е толкова малка, че не се забелязва.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
iuly_vn написа:Ето каква информация имам по въпроса с магнитите. Темата е доста стара и съм я следял от любопитсво откъм 15 години насам. Още когато в БГ имаше само Лади и Москвичи-зелени , се коментираше това из руските списания. Факт е обаче че досега нито една фирма производител на автомобили не го внедри! После темата излизаше наново и наново през известен промеждутък от време, като най засилено беше присъствието и след края на социализма през 90-сете години. Доста фирми дръпнаха напред от клиенти-балъци. После всичко утихна и когато се заговори за неодимовите магнити (това са специални магнити много по силни от обикновенните и много скъпи), темата се развихри пак, а търговията също. Всичко е така добре и примамливо описано, но за съжаление само с рекламна и търговска цел. Докато има и балъци ще има и пари в джобовете на търгаши. Наскоро преди година две, гледах научно образователен филм (от рода на ловци на митове), където се правеше тест и се доказа че всичко е една тъпа лъжа с рекламна цел. Жалко че не запазих информацията за тестовете та да я видите и вие. Ефекта от всичко това не е нулев разбира се. Ефекта е по-празния джоб на клиента и по-пълен на търговеца! Жалко че още вярвате в това. Има обаче, едно сравнително ново изобретение-откритие, което ще опиша накратко. Научно доказан факт е че горенето е по-добро, колкото е по-богат въздуха на озон. По старите шофьори, няма как да не са забелязали, че след лятна буря когато въздухът мирише на озон, както и рано сутрин при по влажно време, колите вървят с една идея по добре, двигателят е по-мощен (усеща се реално) и звукът му по тих. Това е накарало руски любители да внедрят у-ство, което йонизира въздуха на входа му преди смукателните колектори и ефекта е бил наистина поразителен. До 20-25% икономия на гориво, повече мощност, по-ниска димност и по-малко вредно съдържание в газовете! Също така и отлаганията вътре в двигателя са по-малко, което води и до по-малко износване. Устройството е приложимо както за бензинови, така и за дизелови двигатели. Имам и подробна схема за изработка, заедно с механическата и електронната част, която не е трудна за изпълнение и тия дни ще я кача в нова тема. Ето и малко снимки за по-нетърпеливите изобретатели:Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
А ние тук още чакаме снимките. Иначе съм мераклия да го пробвам, ама на некои лафове и циганите от битаците през 90-те могат да завидят:crush написа:Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ).Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
vesko написа:А ние тук още чакаме снимките. Иначе съм мераклия да го пробвам, ама на некои лафове и циганите от битаците през 90-те могат да завидят:crush написа:Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ).Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:Точно това е проблемът - че единственото възможно място на което мога да ги наблъскам е на около 10-15-20 см от фазовия датчик.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Vladim написа:Добре де... следя темата от любопитство въпреки, че ми се струва безумна. Не мога да разбера, защо автора и не показва снимки от монтираните при него магнити!?!? И то след, като няколко пъти бе подканен да го направи!? :DFIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар