Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Магнитно зареждане?!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Предлагам да изчакаме колегата да сподели резултати, или някой ако иска да пробва. Няма смисъл всички да викат "не става", без да правят и опити. Аз ще направя експеримента - няколко лева - къде не съм ги дал, дето се вика.

    Коментар


      #17
      Оги, няма смисъл изо6що да се занимаваме с това. Ако 6еше истина отдавна щеше да е вградено в колите.Изказвания от сорта "ама те компаниите нарочно не го правят защото...." са пълни глупости.Всяка една фирма 6и искала да удари конкуренцията и не 6и пропуснала да го направи,ако е толкова лесно. Второ - да речем, петролните компании нямали сметка от тези неща,щото колите харчели по-малко. Като оставим настрана подо6на глупост, ако колата ми харчи по-малко аз ще я карам повече, което всъщност ще е от полза за тях. Иначе ху6аво, нека някой про6ва, аз съм за. Но да се докаже по начин по който няма мърдане. А не каране градско, извънградско и т.н. където хиляди други неща влияят на разхода.
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #18
        Gamma, още в първия си пост казах да четете мненията на "caduceus", а картинката, която си изкопирал не отговаря на неговите описания и метод, т.е. не е вярната. Второ "намагнитване" действително не е вярно, защото потребителите от другия форум се опитват да обеснят някакъв начин на "зареждане", за който и аз нямам понятие. Trace, споменах бойните изкуства, защото и там се използва същия метод за измерване един вид енергийното поле на човек. Дадох го като пример, защото 11 години съм тренирал таекуондо и не мога да кажа, че треньорът ми е "невменяем", защото разбираш ли използвал "махалце"... Подобен пример е медитацията, йогата..., или ако не е физическо хапче за теб, което да те кара да се чувстваш по-добре значи говоря тинтири-минтири :/ Най-много мразя някой да ми говори за нещо, което никога не е правил или пробвал! И ЕГР и Екошмек ( екотек за учудените ) са серийно с цел намаляване вредните емисии и икономия, ама всички ги изолираме нали?! Защото не вършели работа... Абе ако само ще си чешате пръстите не ми губете времето да отговарям. Аз ви казвам какво се случи при мен И ПРОДЪЛЖАВАМ с тестовете, защото и аз самия не съм убеден за себе си, че точно от там идва икономията... Поне опитвам, а не само дърдоря.Както казах в предния си пост след стотина километра ще погледна дали са се изчистили свещите на реното, защото казвали, че и това е ефект от магнитите... Така че моля повече без нападки и скептицизъм, защото съжалявам вече, че споделих и исках подкрепа...
        www.CarProfi-BG.com
        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
        Най-атрактивните цени в София!

        Коментар


          #19
          crush дай снимки на "устройството" и как си го монтирал. Заинтересувах се. Най вероятно ще пробвам и аз.Не съм специалист в областта на флуидите и др.подобни джиджавки, но това че не разбирам не означава че не е вярно.
          F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
          F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

          Коментар


            #20
            Колеги истината е, че автомобила трябва да е напълно изряден за да има ефект такова нещо. Това, че не се вгражда в автомобилите още от производителя не значи, че не може да има ефект. Има много теми за такива магнити, озониране на въздуха и т.н. в други форуми и там е изпробвано и много от хората казват, че има ефект. Затова както казах нека колегата да даде снимка, размери и всичко за магнитите и ние да пробваме и тогава да развиваме теории как действа върху процесите които протичат в двигателя.

            Коментар


              #21
              Колеги "СКЕПТИЦИ" няма смисъл да изказвате негативизма си в такова мащабно слово. Така няма да помогнете никому!!!Твърденията на теория са абсолютно верни. Дали на практика е така ще покаже времето. Който не иска да го прави - ами никой не го насилва. Колега КРЪШ не ни назорвай с подобни изказвания - четете там или някъде си другаде. Ти си пуснал темата, ти отговаряш за нейното развитие. Мислиш ли, че като чета форума който си цитирал разбирам нещо - да но 2-3% не повече. Има такива изрази и фрази които дори не съм чувал през живота си, затова като човек, който вече тества схемата можеш да я нарисуваш и обясниш съвсем простичко. Едва ли е толкова сложно скицирането на една тръба и 2-3 магнита. Ако не ти се занимава - ми прави си го сам бе мен какво въобще нагнетяваш всички - било то със скептичните постове които чета или с подобни на моите - които хора искат да се образоват и пробват нещо.Все пак се радвам, че има експерементатори и творци на нещо, което повечето простосмъртни неразбират. Успех!!!ПС: Нека незабравяме колеги защо движищите световни икономики неискат да им се меси никой в интересите - за пари. Така. Водородния двигател е открит преди повече от 15 години. Слънчевите батирии също и т.н. и т.н. Не мислете, че ние с нашите магнити ще открием топлата вода - абсурд. Всичко е за пари и за още пари и за повече пари.
              FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Предлагам да изчакаме колегата да сподели резултати, или някой ако иска да пробва. Няма смисъл всички да викат "не става", без да правят и опити. Аз ще направя експеримента - няколко лева - къде не съм ги дал, дето се вика.
                Аз също ще опитам като ми остане време - а и магнити имам - от някъде бяха ми изпаднали.То монтажа на такова ’устройство’ е по кратък от смяната на крушка на фара, така че - що не - знае ли човек от коя трънка ще изкочи зайче....
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #23
                  Crush - няма нападки, аз лично си казвам, че за мен това са глупости с магнитите, но всеки си има мнение. Няма как да окуражавам нещо, което съм сигурен, че не ра6оти.(пък ако не съм прав още по-до6ре, ще си сложа и аз магнити, колко му е)За това, че ти харчело литър по-малко. На мен колата ми е давала до 2 литра разлика (нормално е около 10), падал съм и на 9, качвал съм и на 11. Това е за градско и винаги на поне 500 изминати км.Така че, и това нищо не значи още. 6ез тест в някакви ла6ораторни условия всичко е....
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #24
                    trace написа:
                    Crush - няма нападки, аз лично си казвам, че за мен това са глупости с магнитите, но всеки си има мнение. Няма как да окуражавам нещо, което съм сигурен, че не ра6оти.(пък ако не съм прав още по-до6ре, ще си сложа и аз магнити, колко му е)За това, че ти харчело литър по-малко. На мен колата ми е давала до 2 литра разлика (нормално е около 10), падал съм и на 9, качвал съм и на 11. Това е за градско и винаги на поне 500 изминати км.Така че, и това нищо не значи още. 6ез тест в някакви ла6ораторни условия всичко е....
                    Съгласен съм. Дори от зареждане до зареждане се усеща разлика!
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Считам измерванията си за верни, защото всеки ден минавам едни и същи маршрути, по едно и също време и в същите задръствания. Е, вече 6 пъти подред зареждания разходът е по-нисък, това не е ВЕДНЪЖ случайност. Плюс това на лабораторни изследвания не вярвам - преди няколко седмици имах удоволствието да покарам най-новата S500, за която дават смесен разход 19 на 100, но моите измервания показаха 33 на 100 с настъпване тук-там... и то бордовия компютър толкова показа. А и собственика сподели, че под 30 не му пада, пък нека производителя в лаборторни условия да казва каквото си иска. Затова пак казвам - който желае нека да пробва, нищо не ви коства. Аз пробвам и чакам резултати за по-обективно мнение, тогава ще споделя със снимки и на практика всичко. Колкото до схемата за монтаж НАИСТИНА не виждам смисъл да я прерисувам наново, при положение, че е нарисувана като за деца в другия форум и обеснено по три пъти как се слагат. Съжалявам, че някои се обиждат от това, но едва ли ще ви кажа нещо по-различно от написаното там.
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #26
                        Добре бе, пичо’е, дайте една кола с "автопилот", зареждаме я на кръговото на 4 км, задаваме и скорост от 129 км/ч и караме по магистралата до Стара Загора и обратно, зареждаме, засичаме, слагаме магнитите, караме пак при същите условия, същия ден, връщаме се, зареждаме, и правим разликата. При нормални обстоятелства, ако не работи това нещо, разход в рамките на 3-5 % разлика приемаме за нормален, например 6/ 100 , или от 5.7 до 6.3 на 100. Ако обаче това нещо работи, и разходът е с повече от 1/2 литър, това си е ехеееее.... Само дето нямам излишни пари за да пробвам сега. Може би след няколко седмици ще пътувам, и ще карам по един маршрут , по който знам как съм карал, и какъв разход съм имал. Сега направо се намагнитвам, и пак по него, да видим...

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте колеги!Преди около година бях накачил колата с тези магнити, но за мое съжаление нямаше никакъв ефект. След това ги продадох на човека, който ме зариби и той отиде да зарибява други. За 1 месец беше поръчал над 1000 магнита. Цялото поделение, защото той е военен, има повишено магнитно поле заради него! Ама сега като ви чета писанията се чудя дали да на му се обадя да ми даде на заем 20 магнита и аз да се пробвам. Пак! И ако и този път няма ефект ще отида и ще се предам на местните зевзеци да ме бъзикат една година!Поздрави!
                          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                          Коментар


                            #28
                            crush написа:
                            Считам измерванията си за верни, защото всеки ден минавам едни и същи маршрути, по едно и също време и в същите задръствания. Е, вече 6 пъти подред зареждания разходът е по-нисък, това не е ВЕДНЪЖ случайност. Плюс това на лабораторни изследвания не вярвам - преди няколко седмици имах удоволствието да покарам най-новата S500, за която дават смесен разход 19 на 100, но моите измервания показаха 33 на 100 с настъпване тук-там... и то бордовия компютър толкова показа. А и собственика сподели, че под 30 не му пада, пък нека производителя в лаборторни условия да казва каквото си иска. Затова пак казвам - който желае нека да пробва, нищо не ви коства. Аз пробвам и чакам резултати за по-обективно мнение, тогава ще споделя със снимки и на практика всичко. Колкото до схемата за монтаж НАИСТИНА не виждам смисъл да я прерисувам наново, при положение, че е нарисувана като за деца в другия форум и обеснено по три пъти как се слагат. Съжалявам, че някои се обиждат от това, но едва ли ще ви кажа нещо по-различно от написаното там.
                            Добре де...пусни една снимка как си ги наредил на твоята кола....Направих си труда да прочета цялта тема в другият форум, но там има толково мнениния как се слагат, как се нареждат, всеки пробвал, всеки чертал и накрая така се оплетох, че нищо не разбрах....И най-нтересното при всеки са различни резултатите, а и така като четох повечето са с газови уредби....Ти си един от малкото с дизелов двигател, който го е пробвал....така че не виждам нищо лошо да пуснеш 1-2 снимки Как е съединителя?
                            Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                            Коментар


                              #29
                              Добре, ще направя снимки утре. Съединителят е чук А ти имаш да разказваш за морето.Оги, номерът, който си намислил не става, защото процесът действа с по-голяма сила във времето ( така пише в другия форум ). По-обективно ми се струва тогава един месец да се кара с магнити и един без и да се види разликата. Аз цяло лято карах без и колата винаги ми е харчела 10 в София независимо от стила на каране, с клима без клима... И от както ги сложих, бум надолу. Та аз все още не вярвам, че е от тях, затова и продължавам тестовете. А щом повечето мислите, че е глупост - просто не участвайте в темата и не пробвайте. Не съм ви хванал за гушите да ви насилвам. Аз за себе си държа да видя дали работи или не!Forsaken, нито прекупувам, нито препродавам магнити, камоли лансирам идеята да го правите задължително. Който иска ще пробва... Точка.
                              www.CarProfi-BG.com
                              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                              Най-атрактивните цени в София!

                              Коментар


                                #30
                                crush - един месец е твърде голям период - при мен е невъзможно да бъде това някакъв показател. За месец не карам много - може би средно по 20 км на ден. Но минавам през специфични места, и ако този месец колите са по-малко, хвана зелената вълна, и други подобни, разходът може да варира много. Ето пример - миналото лято разходът ми беше около 7 - 7.5 лятото, зимата - около 9, това лято - около 6.5, идва нова зима.... През такъв голям период има голямо значение колко караш по тъмно, по студено, колко често палиш колата студена.... Един максимално добър тест би бил - някой който редовно пътува, да се жертва за експеримента. Прави 10 курса, засича среден разход, после кара 5 курса с магнитите без да засича, после - нови 10 курса, като засича, и накрая взема среден разход. Като целта е по време на 10-те курса да се кара сравнително еднакво, макар че и там има значение дали например вали, дали е сухо, дали духа вятър дори.... Всичко е много относително. В крайна сметка нищо не ни пречи да пробваме за няколко лева.... Със сигурност нищо няма да изгубим.

                                Коментар

                                Working...
                                X