Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Натягане на съединител - Tipo 1.6 DOHC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Натягане на съединител - Tipo 1.6 DOHC

    Здравейте ,колеги!Имам един въпрос...Преди време като сменях съединителя ,ми казаха ,че понеже е нов и след като улегне ще трябва да се натегне ,но било с един винт ,или нещо такова...Та въпросът ми е ,къде се намира този винт и дали е възможно сам да си го натегна?Пък и ако намерите снимкииии...цена няма да имате... :P Благодаря предварително на всички ,които ще се опитат да ми помогнат...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Точно под акомулатора ще видиш, че жилото на съединителя свършва с шпилка и гайка и контрагайка. Трябва да го отпуснеш малко (а не да го натягаш). Сиреч да отвиеш малко гайките и пак да ги законтриш една към друга.Мой човек си - ще се разходя да снимам как е на Живето и ще постна снимки с обяснения.

    Коментар


      #3
      ///// написа:
      Точно под акомулатора ще видиш, че жилото на съединителя свършва с шпилка и гайка и контрагайка. Трябва да го отпуснеш малко (а не да го натягаш). Сиреч да отвиеш малко гайките и пак да ги законтриш една към друга.Мой човек си - ще се разходя да снимам как е на Живето и ще постна снимки с обяснения.
      Благодаря много колега...Аз знам ,че трябва да се отвие ,а не да се затяга ,но не знаех точно къде е самия винт...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #4
        Ето къде се намира - с червената стрелка.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Ето в малко по-близък план
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            ... и в най-бизък план
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Пращам ти снимка и как са ми педалите. Забелязъл съм, че на типо и темпра педала на съединителя е една идея по-надолу от този на спирачката. Значи така трябва да се настрои, че скоростите да влизат леко от една страна (без прихъркване), а съединителя да отеля по-възможност по-долу. Тънка работа е.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                Много ти благодаря ,колега!!!Още утре ще гледам да го натегна...За педалите не съм обърнал внимание на какво разстояние са един спрямо друг ,но ще гледам да го докарам като твоите ,защото съм сигурен ,че са ок...Утре ще пиша как е минала процедурата ,да видим какво ще стане ,защото досега не е натяган съединителя...Може и снимки да дам ,за да се види горе долу колко е винта спрямо твоя... Благодаря още веднъж...Имаш бира от мен... ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #9
                  Всеки път се изумявам колко е чист коша на колегата /////
                  Fiat Punto 1.4 gt turbo
                  Ford Fiesta 1.3 new port

                  Коментар


                    #10
                    Predatorsi написа:
                    ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...
                    Няма как да ти кажа колко оборота да направиш с гайката, за да не те подведа. Регулираш така, че педала на съединителя да зацепва долу. Но ако прекалиш - съединителя започва да не отделя и скоростите започват да хъркат и да не влизат. Точно този момент гониш с реглажа - ниско долу зацепващ съединител и добре включващи скорости. Регулираш, пробваш, регулираш, пробваш и така.

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      Predatorsi написа:
                      ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...
                      Няма как да ти кажа колко оборота да направиш с гайката, за да не те подведа. Регулираш така, че педала на съединителя да зацепва долу. Но ако прекалиш - съединителя започва да не отделя и скоростите започват да хъркат и да не влизат. Точно този момент гониш с реглажа - ниско долу зацепващ съединител и добре включващи скорости. Регулираш, пробваш, регулираш, пробваш и така.
                      Да ,усетих ,че въпросът ми е малко тъпичък... Отивам да се къпя в масло... :D
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #12
                        На Типота съединителя стана вече на 5000 км и мисля да го регулирам малко.Обаче аз си мислех, че трябва да го натегна а сега като чета тук явно бъркам.Та да го отхлабя малко или да натегна!?
                        now. BMW E39 523i '98 170hp
                        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                        Коментар


                          #13
                          Отпуска се. И изобщо при по-нататъшното износване на съединителя се коригира в тази посока, докато се постигне тънкия момент - ниско отделящ педал и леко включващи (без прихъркване) скорости.

                          Коментар


                            #14
                            ///// написа:
                            Отпуска се. И изобщо при по-нататъшното износване на съединителя се коригира в тази посока, докато се постигне тънкия момент - ниско отделящ педал и леко включващи (без прихъркване) скорости.
                            Ами до преди малко си играх да го настройвам и забелязах ,че педалът е по-ниско от спирачката ,както ти каза...В момента отделя на колко 5 см. от пода и скоростите се включват значително по-добре!Преди имах проблеми с включване на задна предавка и се налагаше да пускам педала и пак да го натискам ,но сега влиза от първия път...ПП:Доста зор видях докато си намеря място ,за да развия гайките и да започна с регулирането ... тесничко си е там ,или моите ръце са големи... Благодаря отново за подробното описание...
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #15
                              Принципно операцията се извършва на канал. Отдолу достъпа е значително по-лесен.То и при мен така задната, но само понякога, не влиза от първия път и се налага като тебе 2-ри път да натискам съединителя.

                              Коментар

                              Working...
                              X