Здравейте ,колеги!Имам един въпрос...Преди време като сменях съединителя ,ми казаха ,че понеже е нов и след като улегне ще трябва да се натегне ,но било с един винт ,или нещо такова...Та въпросът ми е ,къде се намира този винт и дали е възможно сам да си го натегна?Пък и ако намерите снимкииии...цена няма да имате... :P Благодаря предварително на всички ,които ще се опитат да ми помогнат...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Натягане на съединител - Tipo 1.6 DOHC
Collapse
X
-
Точно под акомулатора ще видиш, че жилото на съединителя свършва с шпилка и гайка и контрагайка. Трябва да го отпуснеш малко (а не да го натягаш). Сиреч да отвиеш малко гайките и пак да ги законтриш една към друга.Мой човек си - ще се разходя да снимам как е на Живето и ще постна снимки с обяснения.
-
///// написа:Точно под акомулатора ще видиш, че жилото на съединителя свършва с шпилка и гайка и контрагайка. Трябва да го отпуснеш малко (а не да го натягаш). Сиреч да отвиеш малко гайките и пак да ги законтриш една към друга.Мой човек си - ще се разходя да снимам как е на Живето и ще постна снимки с обяснения.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Пращам ти снимка и как са ми педалите. Забелязъл съм, че на типо и темпра педала на съединителя е една идея по-надолу от този на спирачката. Значи така трябва да се настрои, че скоростите да влизат леко от една страна (без прихъркване), а съединителя да отеля по-възможност по-долу. Тънка работа е.
Коментар
-
Много ти благодаря ,колега!!!Още утре ще гледам да го натегна...За педалите не съм обърнал внимание на какво разстояние са един спрямо друг ,но ще гледам да го докарам като твоите ,защото съм сигурен ,че са ок...Утре ще пиша как е минала процедурата ,да видим какво ще стане ,защото досега не е натяган съединителя...Може и снимки да дам ,за да се види горе долу колко е винта спрямо твоя... Благодаря още веднъж...Имаш бира от мен... ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...
Коментар
-
///// написа:Predatorsi написа:ПП:А горе долу колко оборота на гайката е добре да се направят ,понеже не отлепя най-отгоре ,а малко след средата?Аз ще пробвам де ,ще направя няколко опита и ще го пробвам след всеки за да видя как ще се държи ...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
На Типота съединителя стана вече на 5000 км и мисля да го регулирам малко.Обаче аз си мислех, че трябва да го натегна а сега като чета тук явно бъркам.Та да го отхлабя малко или да натегна!?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
///// написа:Отпуска се. И изобщо при по-нататъшното износване на съединителя се коригира в тази посока, докато се постигне тънкия момент - ниско отделящ педал и леко включващи (без прихъркване) скорости.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар