Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мек спирачен педал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мек спирачен педал

    Преди две седмици педала на спирачката увеличи хода си почти до пода,нямаше течове и реших че е от помпата.Купих нова - 45лв. и я смених.Обезвъздуших карах два дена и пак обезвъздуших,втория път почти нямаше въздух,но педала пак е с много голям ход.Като натисна първи път педала слиза почти до ламарината,при второ натискане вече е както трябва.След обстойна проверка не открих никакви течове,задните цилиндърчета са нови,течноста е нова.100х БЛАГОДАРЯ предварително за вашите съвети!

    #2
    само да попитам митко за какво е този регулатор на налягането на задния мост, защото аз на темпрата имам. няма АБС, но съм с дискови спирачки отзад.
    TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

    Коментар


      #3
      регулатор на спирачното услилие

      bereta написа:
      за какво е този регулатор на налягането на задния мост
      Служи за следното: При товар на колата в багажника има датчик отчитащ натоварването и увеличава или намалява спирачното услилие в апаратите на задните колела в зависимост от товара в багажника/задната седалка. Изпълнението може да бъде механично или електрическо ...
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        Точно така е - като си купих Типо-то, исках веднага да го мина на преглед през КАТ - то беше едно ново, лъскаво.... Съответно, като тествахме спирачките - предните направо ме изхвърлят от валовете, а задни - точно наполовина на нужното - така ме връщаха два пъти ’грамотните’ полицаи, аз отидох на сервиз, където си ме увериха, че спирачките ми са си напълно наред, но просто трябва да има тежест в задния край на колата... Е, като чисти българи /специалисти по всичко/, получих следния съвет: "За да минеш през КАТ, първо хвърли две-три торби цимент в багажника и след това минавай през спирачния тестер"
        Alles in Ordnung

        Коментар


          #5
          Ако си с барабани отзад виж регулаторчетата на челюстите, дали не са изместени.
          Lancia Lybra EXECUTIVE 2,4 jtd 150+ к.с. 2003'
          Alfa Romeo 156 1,6 TS 120 к.с. 1997'
          ex. Lancia Dedra 1,6 90 к.с. 1990

          Коментар


            #6
            re

            Регулатора на усилието на задния мост е блокирал от както имам колата и не е прокапал,а проблема го имам от един месец насам.Задните накладки са сменени с цилиндърчетата и при тях няма проблеми.

            Коментар


              #7
              не знам ама така се държи ако има въздух,ако не ти работи на някоя от задните спирачки фиксатора за на саморегулирането, то ще имашголам ход винаги,а като напомпваш ти се дига педала -въздух
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                Re

                Вчера смъкнах барабаните всичко е както трябва,фиксаторите са закачени както трябва,и си работят,хлабината е почти нулева защото още на първия зъб на ръчната се усеща триене-много леко.Според вас можели да е от това че предните дискове са много силно отънели някъде около 6.5-7мм са в момента при нормално 9-9.5мм?

                Коментар


                  #9
                  Не мисля, че може да е от изтънелите дискове... Я кажи как я обезвъздушаваш системата? Щотото до колкото знам си има специална методика на обезвъздушване (там започва се от предно ляво, след това задно дясно и т.н.)
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #10
                    Обезвъздушена е два пъти като се почне от задно дясно и се свърши с предно ляво.Преди това се оставят и четирите винта за обезвъздушаване отвити за да поизтече малко течност и постоянно се следи за нивото в резервоарчето.

                    Коментар

                    Working...
                    X