Преди две седмици педала на спирачката увеличи хода си почти до пода,нямаше течове и реших че е от помпата.Купих нова - 45лв. и я смених.Обезвъздуших карах два дена и пак обезвъздуших,втория път почти нямаше въздух,но педала пак е с много голям ход.Като натисна първи път педала слиза почти до ламарината,при второ натискане вече е както трябва.След обстойна проверка не открих никакви течове,задните цилиндърчета са нови,течноста е нова.100х БЛАГОДАРЯ предварително за вашите съвети!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мек спирачен педал
Collapse
X
-
регулатор на спирачното услилие
bereta написа:за какво е този регулатор на налягането на задния мостTempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Точно така е - като си купих Типо-то, исках веднага да го мина на преглед през КАТ - то беше едно ново, лъскаво.... Съответно, като тествахме спирачките - предните направо ме изхвърлят от валовете, а задни - точно наполовина на нужното - така ме връщаха два пъти ’грамотните’ полицаи, аз отидох на сервиз, където си ме увериха, че спирачките ми са си напълно наред, но просто трябва да има тежест в задния край на колата... Е, като чисти българи /специалисти по всичко/, получих следния съвет: "За да минеш през КАТ, първо хвърли две-три торби цимент в багажника и след това минавай през спирачния тестер"Alles in Ordnung
Коментар
-
Re
Вчера смъкнах барабаните всичко е както трябва,фиксаторите са закачени както трябва,и си работят,хлабината е почти нулева защото още на първия зъб на ръчната се усеща триене-много леко.Според вас можели да е от това че предните дискове са много силно отънели някъде около 6.5-7мм са в момента при нормално 9-9.5мм?
Коментар
-
Не мисля, че може да е от изтънелите дискове... Я кажи как я обезвъздушаваш системата? Щотото до колкото знам си има специална методика на обезвъздушване (там започва се от предно ляво, след това задно дясно и т.н.)Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар