Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рискове от некаране на колата няколко месеца

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рискове от некаране на колата няколко месеца

    Колеги решил съм да вкарвам колата за няколко месеца в гаража и да не я мърдам от там. Притесняваме да не и стане нещо от седене.Какви рискове крие застояването на една кола?
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    ами акумулатор, гумите ще спаднат малко, припалвай я поне 2 пъти за по 5 минути на месец...
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      не я оставай на ръчна
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        По-скоро намери някой приятел, който да ти я изкарва на кратка разходка през 2-3 седмици. Ако все пак ще я заключваш няколко месеца без никой да се качава в нея, задължително откачи акумулатора и, като се прибереш преди да подкараш колата го зареди със зарядно. Не оставяй колата на ръчна, както каза reter!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Уното прекара 1г и нещо без да е карано и въобще палено. Пораженията бяха две спаднали гуми, паднал акумулатор, и един изгнил маркуч за бензин. И много прах, ама много!
          Marea Weekend HLX Jtd 110

          oO(_)____////____(_)Oo

          Коментар


            #6
            Хубаво е ако припалваш колата да мръдваш половин оборот на гумите напред/назад, да не седи една година тежестта на едно сечение.Като тръгнеш с колата след голяма пауза имай предвид че в първия момент спирачките може леко да просвирват. По барабани, дискове се натрупва лека ръждичка, прах и докато се изчисти ще спира една идея по зле. За няколко набивания на спирачки и си го оправил това, но е хубаво да се знае. Това става даже за 2-3 седмици стоене.Много е добре че планираш да е в гараж. Ако имаш възможност - напълни резервоара догоре с бензин. Намажи с нещо уплътненията на вратите, да не залепнат от седене. Ако ти се занимава запуши отвора за външния въздух на въздуховодите. Имат навик да се завъждат там крилати гадинки, паяци, оси и т.н. Аз даже бих сложил един парцал на аспуха.

            Коментар


              #7
              Re: Рискове от некаране на колата няколко месеца

              Geraka написа:
              Колеги решил съм да вкарвам колата за няколко месеца в гаража и да не я мърдам от там. Притесняваме да не и стане нещо от седене.Какви рискове крие застояването на една кола?
              Няколко месеца ,но колко? 3,6,9 или повече?Точно ти да оставиш колата си без да се кара като знам колко неща оправи по нея недей.Препоръчвам седмичен преход от около 20-30 км. с работа на място.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Re: Рискове от некаране на колата няколко месеца

                Ае колеги тея дет седат по авто къщите дане ги мърдат ... като гледам като са ги наредили и си седат с години по на 1-2 месеца ги припалват ако праят и тва де щото ме съмнява ... Даже не ги и покриват чудя се как им издържат тъблата и не се напукват от слънцео.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Re: Рискове от некаране на колата няколко месеца

                  Tornado написа:
                  Няколко месеца ,но колко? 3,6,9 или повече?Точно ти да оставиш колата си без да се кара като знам колко неща оправи по нея недей.Препоръчвам седмичен преход от около 20-30 км. с работа на място.
                  Не съм го решил на 100% още, но съм склонен да го напраявя - за 2-3 месеца.Да смених много работи и всеки ден продължавам да сменям....точно това е проблема...В момента има леко финансово затруднение, а по колата предстоят бая ремонти:Като за начало трябва да си подновявам гражданската.Трябва да сеням ангренаж и всичките му там ролки, като заедно с това мисля и водна помпа и семерингите на валовете(по съвета на specialista)Маслото и то вече му е време.Има някакъв проблем....светва ми постоянно лампата с дюзата...Висчките тия на куп мисля да се вдигна на и да ида до Ямбол да ми ги сменят + настройка на помпата....Отделно при ремонта ще искам да ми се замерят и клапаните(пак по съвет от форума )Имам проблем и с пистовият ремък - като пусна климатика и почва да се мята - и това след 1000-ите проблеми с него Отпред след смяна на лагер от един вече "любим" за мен майстор се получи луфт между лагера и шенкела и сега пука при тръгване - Та за там шенкел+лагер.....И като за капак ми се иска да си рециклирам турбото....ама това май ще е в по-далечно бъдеще.Та бащата има гараж в Плевен и мисля да я пъхна за малко там, до като си набавя частите, които съм си замислил да сменям и всичко да се сменя накуп.Прости искам да карам колата без да се притеснявам постоянн, че и има нещо.Скоро бях се замислил и за продажба, която мисля че нямаше да е трудно да стане....все пак външно е безупречна....Но сърце не ми дава да я подаря на някой за без пари, като се сетя за всичко, което съм направил по нея.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Здравей колега много добре те разбирам,моето положение е същото.Първо и направих основен ремонт и след това се обади предницатаамортисиори и носачи и имам едно моторче за смяна на празният ход.Сега седи пред блока и не я карам,защото в това положение е опасна и чакам да събера някои лев и тогава ще я правя.
                    ex. punto elx 1.2i
                    Lancia Libra 1.6

                    Коментар


                      #11
                      Моята съм я държал 4 месеца без палене в гараж. И акумулатора не бях махнал. После беше паднал, заредих го и вече 3 години от тогава си работи. Колата запали от раз.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #12
                        Моята кола също я оставях лятото за 1-2 месеца..... сега като се прибера в петък май пак ще я зарязвам за няколко седмици..... Непредвидена смяна на амортесьори.... след посещение на огромна яма ме разориха. Общо взето за 2 та месеца дето не я карах нищо не стана с колата, но пък аз събота и неделя и врътвах по 10-тина км до магазина и обратно :D

                        Коментар


                          #13
                          Слагай я смело колега, но не откачай акумулатора, а го зареждай периодично на месец и нещо, ако можеш пръсни дисковете с малко WD40 като когато я подкараш бъди внимателн със спирането

                          Коментар


                            #14
                            Re: Рискове от некаране на колата няколко месеца

                            Geraka написа:
                            Tornado написа:
                            Няколко месеца ,но колко? 3,6,9 или повече?Точно ти да оставиш колата си без да се кара като знам колко неща оправи по нея недей.Препоръчвам седмичен преход от около 20-30 км. с работа на място.
                            Не съм го решил на 100% още, но съм склонен да го напраявя - за 2-3 месеца.Да смених много работи и всеки ден продължавам да сменям....точно това е проблема...В момента има леко финансово затруднение, а по колата предстоят бая ремонти:Като за начало трябва да си подновявам гражданската.Трябва да сеням ангренаж и всичките му там ролки, като заедно с това мисля и водна помпа и семерингите на валовете(по съвета на specialista)Маслото и то вече му е време.Има някакъв проблем....светва ми постоянно лампата с дюзата...Висчките тия на куп мисля да се вдигна на и да ида до Ямбол да ми ги сменят + настройка на помпата....Отделно при ремонта ще искам да ми се замерят и клапаните(пак по съвет от форума )Имам проблем и с пистовият ремък - като пусна климатика и почва да се мята - и това след 1000-ите проблеми с него Отпред след смяна на лагер от един вече "любим" за мен майстор се получи луфт между лагера и шенкела и сега пука при тръгване - Та за там шенкел+лагер.....И като за капак ми се иска да си рециклирам турбото....ама това май ще е в по-далечно бъдеще.Та бащата има гараж в Плевен и мисля да я пъхна за малко там, до като си набавя частите, които съм си замислил да сменям и всичко да се сменя накуп.Прости искам да карам колата без да се притеснявам постоянн, че и има нещо.Скоро бях се замислил и за продажба, която мисля че нямаше да е трудно да стане....все пак външно е безупречна....Но сърце не ми дава да я подаря на някой за без пари, като се сетя за всичко, което съм направил по нея.
                            Продай го бе. Дееба и счупения фиат. Ти или си луд или си започнал да полудяваш. Аз на моета марея съм сменил носачи, шарнири и съединител за 15 месеца, плюс консумативи. Само наливам и газ докато не и се разтъркалят гумите настрани.Ако това се случи - хвърлям ключовете вътре и си заминавам
                            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                            Коментар


                              #15
                              Когато бях в Италия не бях я палил няколко месеца и сегментите залепнаха гумите поомекнаха. Хубаво е поне веднъж в месеца да се разпалва колата
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X