Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Купе Вариатор на фазите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Купе Вариатор на фазите

    Здравейте колеги! Чувам едно тракане на мотора при 2000 до 2900 оборота. Разбрах че е заминал вариатора на фазите. Бихте ли ми обяснили за какво точно става дума, опасно ли е това за двигателя (може ли да се кара на високи обороти) и колко излиза ремонта? Много ви благодаря!
    I`m HOT cause I FLY!!!

    #2
    Колега почти невъзможно е да ти трака вариатора в тези обороти ,още повече че той се включва още при 1700 оборота а подаде ли му се масло даже и да е прецакан спира да трака.Търси проблема другаде,виж например релето и масления клапан на вариатора дали работят,защото е възможен шум ако при тези обороти не му се подава масло.

    Коментар


      #3
      Този шум се появи като сменях маслото на двигателя. Един майстор ми каза че нещо при смяната е станало с повдигачите на клапите.Възможно ли е да е вярно и как се оправя това? А това за вариатора го четох тука в форума и симптомите бяха същите като при мен за това реших че може да е той т.к. бегло знам какво представлява
      I`m HOT cause I FLY!!!

      Коментар


        #4
        Aми единствения съвет който мога да дам е пак да си смениш маслото и масления филтър с качествени и отговарящи на изискванията на автомобила.

        Коментар


          #5
          Е той едва ли е сипал М-10-Д

          Коментар


            #6
            колега, немога да ти дам отговор по въпроса, но ще те посъветвам най-добре да направиш едно клипче с телефона, да чуят колегите, за да могат да ти помогнат.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              Да, добре ще направя клипче и ще го пусна да го чуете.Благодаря!
              I`m HOT cause I FLY!!!

              Коментар


                #8
                Услушай се много добре,дали идва от горе или от долу на мотора тракането,с клипче почти 100% няма да се разбере,на живо е едно тракането на запис е друго.

                Коментар


                  #9
                  След смяна на вариатор колата започна да не пали от всеки път. След дълги перипетии се знае със сигурност че грешка в компютъра няма, сложени са нови свещи, ток на свещите да те убие, инжекциона работи нормално и подава гориво, имобилайзера е наред. Дотук имам две предположения: 1. подозрения към клапана на вариатора 2. самия вариатор или по скоро датчика на фазите, който да бърка инжекционаПредварително казвам че ми е ясно че вариатора реално работи от 1700 оборота обаче проблема е налице точно веднага след смяната.

                  Коментар


                    #10
                    Най вероятно кофти зацепване на валовете е причината колега.При проблем с фазоввия датчик винаги светва чека/лично изпробвано/.А като запали как е добре ли върви . Клапана само пуска масло към вариатора за да се промени центровката на всмукателния вал ама за да пусне масло първо туй масло тряба да е стигнало до него и то под налягане каквото на стартер никога не можеш да направиш ,с две думи не е от вариатора нито от клапана му нито пък от фазовия датчик при неизправност на който чека светва задължително и до откачане на акумулатора за изчистване на грешката палене няма.Освен това фазовия датчик е на изпускателния вал а вариатора на всмукателния така че и да искаш не можеш да счупиш датчика при смяна на вариатора.Кажи как/с какво/ зацепихте валовете .

                    Коментар


                      #11
                      Смяната на вариатора е от преди две години. Проблема се появи веднага след смяната. Вариатора е сменян с фиксатори за вала. Как би се променила центровката при случайно изместване на ангренажния ремък с един зъб? Като запали колата си се държи нормално като разход, мощност и обороти. Малка подробнос е че до смяната на вариатора имах спомен че колата държеше 140 с 4000 оборота точно (на пета предавка), като от тогава нищо не променяно по гуми и джанти. Сега 140 на пета със 4100 горе долу. Разбира се става въпрос за равен участък. За момент се съмнявах в имобилайзера но при въртене когато не може да запали има ток на свещите съответно имобилайзера си работи. За датчика на фазите сигурен ли си че е на изпускателния вал защото в сервиз на фиат ми казаха че е на всмукателния. Наумил съм си да го смена най-накрая тоя вариатор просто за да елеминирам това че проблима тръгна с неговата смяна. Казаха ми че вариаторте са едни и същи за всичките модификаци на двигатела като излизат под 3 различни номера но били еднакви.

                      Коментар


                        #12
                        Смяната на вариатора е от преди две години. Проблема се появи веднага след смяната. Вариатора е сменян с фиксатори за вала. Как би се променила центровката при случайно изместване на ангренажния ремък с един зъб? Като запали колата си се държи нормално като разход, мощност и обороти. Малка подробнос е че до смяната на вариатора имах спомен че колата държеше 140 с 4000 оборота точно (на пета предавка), като от тогава нищо не променяно по гуми и джанти. Сега 140 на пета със 4100 горе долу. Разбира се става въпрос за равен участък. За момент се съмнявах в имобилайзера но при въртене когато не може да запали има ток на свещите съответно имобилайзера си работи. За датчика на фазите сигурен ли си че е на изпускателния вал защото в сервиз на фиат ми казаха че е на всмукателния. Наумил съм си да го смена най-накрая тоя вариатор просто за да елеминирам това че проблима тръгна с неговата смяна. Казаха ми че вариаторте са едни и същи за всичките модификаци на двигатела като излизат под 3 различни номера но били еднакви.

                        Коментар

                        Working...
                        X