Здравейте колеги! Чувам едно тракане на мотора при 2000 до 2900 оборота. Разбрах че е заминал вариатора на фазите. Бихте ли ми обяснили за какво точно става дума, опасно ли е това за двигателя (може ли да се кара на високи обороти) и колко излиза ремонта? Много ви благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Купе Вариатор на фазите
Collapse
X
-
Колега почти невъзможно е да ти трака вариатора в тези обороти ,още повече че той се включва още при 1700 оборота а подаде ли му се масло даже и да е прецакан спира да трака.Търси проблема другаде,виж например релето и масления клапан на вариатора дали работят,защото е възможен шум ако при тези обороти не му се подава масло.
-
Този шум се появи като сменях маслото на двигателя. Един майстор ми каза че нещо при смяната е станало с повдигачите на клапите.Възможно ли е да е вярно и как се оправя това? А това за вариатора го четох тука в форума и симптомите бяха същите като при мен за това реших че може да е той т.к. бегло знам какво представляваI`m HOT cause I FLY!!!
Коментар
-
Humppa
-
След смяна на вариатор колата започна да не пали от всеки път. След дълги перипетии се знае със сигурност че грешка в компютъра няма, сложени са нови свещи, ток на свещите да те убие, инжекциона работи нормално и подава гориво, имобилайзера е наред. Дотук имам две предположения: 1. подозрения към клапана на вариатора 2. самия вариатор или по скоро датчика на фазите, който да бърка инжекционаПредварително казвам че ми е ясно че вариатора реално работи от 1700 оборота обаче проблема е налице точно веднага след смяната.
Коментар
-
Най вероятно кофти зацепване на валовете е причината колега.При проблем с фазоввия датчик винаги светва чека/лично изпробвано/.А като запали как е добре ли върви . Клапана само пуска масло към вариатора за да се промени центровката на всмукателния вал ама за да пусне масло първо туй масло тряба да е стигнало до него и то под налягане каквото на стартер никога не можеш да направиш ,с две думи не е от вариатора нито от клапана му нито пък от фазовия датчик при неизправност на който чека светва задължително и до откачане на акумулатора за изчистване на грешката палене няма.Освен това фазовия датчик е на изпускателния вал а вариатора на всмукателния така че и да искаш не можеш да счупиш датчика при смяна на вариатора.Кажи как/с какво/ зацепихте валовете .
Коментар
-
Смяната на вариатора е от преди две години. Проблема се появи веднага след смяната. Вариатора е сменян с фиксатори за вала. Как би се променила центровката при случайно изместване на ангренажния ремък с един зъб? Като запали колата си се държи нормално като разход, мощност и обороти. Малка подробнос е че до смяната на вариатора имах спомен че колата държеше 140 с 4000 оборота точно (на пета предавка), като от тогава нищо не променяно по гуми и джанти. Сега 140 на пета със 4100 горе долу. Разбира се става въпрос за равен участък. За момент се съмнявах в имобилайзера но при въртене когато не може да запали има ток на свещите съответно имобилайзера си работи. За датчика на фазите сигурен ли си че е на изпускателния вал защото в сервиз на фиат ми казаха че е на всмукателния. Наумил съм си да го смена най-накрая тоя вариатор просто за да елеминирам това че проблима тръгна с неговата смяна. Казаха ми че вариаторте са едни и същи за всичките модификаци на двигатела като излизат под 3 различни номера но били еднакви.
Коментар
-
Смяната на вариатора е от преди две години. Проблема се появи веднага след смяната. Вариатора е сменян с фиксатори за вала. Как би се променила центровката при случайно изместване на ангренажния ремък с един зъб? Като запали колата си се държи нормално като разход, мощност и обороти. Малка подробнос е че до смяната на вариатора имах спомен че колата държеше 140 с 4000 оборота точно (на пета предавка), като от тогава нищо не променяно по гуми и джанти. Сега 140 на пета със 4100 горе долу. Разбира се става въпрос за равен участък. За момент се съмнявах в имобилайзера но при въртене когато не може да запали има ток на свещите съответно имобилайзера си работи. За датчика на фазите сигурен ли си че е на изпускателния вал защото в сервиз на фиат ми казаха че е на всмукателния. Наумил съм си да го смена най-накрая тоя вариатор просто за да елеминирам това че проблима тръгна с неговата смяна. Казаха ми че вариаторте са едни и същи за всичките модификаци на двигатела като излизат под 3 различни номера но били еднакви.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар