Колеги диягнозата е аксиален луфт на коляновия вал До колкото разбрах имало лагери които обирали тоя луфт и те били изнозени и при натискане на съединителя маховика натискал коляновия вал и от там се получава това затягане. Няма стартери акумолатори и други глупости всичко пробвах. Сега паля без да натискам съединителя и е доста по добре. Майсторчето ми каза че още доста време мога да карам така до няква степ му се доверих, но ме притеснява да не би да има други проблеми по мотора вследствие на този луфт някой може ли да ми каже нещо по въпроса. Възможно ли е нещо друго да е заминало и след някой друг км. да ми блокира мотора ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
Немога да го разбера това явление аз.Акумолатора ми е чисто нов,стартера обслужен както си му е редът и ми прави мизерии.Когато е топло затяга нещо много яко но какво незнам и аз,двигатела ли?стартера ли какво незнам и аз.Тази седмица сам първа смяна и като я паля сутрин в 5:30 варти като луда,а като свъша работа на обяд едвам едвам върти се едно скапан акумолатор.Колега ozmo пробвах и без натиснат съединител палене няколко дена,проблема несе оправя.FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97
Коментар
-
jovanialex написа:frisco написа:Аз принципно напоследък имам някакъв проблем с токовете, но не ми се вярва да е от това.Защото като пусна примерно климатика и халогените- и десния ми мигач в 80% от случаите не работи не се чува дори и това цъкане от него.Спра ли халогени и клима - пускам десен мигач всичко точно с цъкане и т.н.Bravo 1.6 16v SX - с характер
Коментар
-
За да не отварям и Аз нова тема ... доста са наистина по темата. При студена кола, независимо от времето по което е от деня, 2-3 пъти седмично не иска да запали от 1-вия път, врътвам ключа наново изчаквам да загасне лампичката и включвам и всичко е ток и жица. Не ми се налага да въртя да се дави и тн. Просто се чува звук от стартера, може би, и до там. Някой ми казаха че ще зачести докато не започне да ми гасне от какво е?Bravo 1.6 16v SX - с характер
Коментар
-
..
колеги, аз съм със същия проблем, като загрее не ще да пали на стартер но с бутане на 2 метра е шест. лошото е че като я кара жената после ям калая. смених стартер - пак тая, сложих от един приятел чисто нов акумулатор все тая.. вече взех да мисля че колата ми сдава багажа - затягат бутала ли, лагери на вала ли затягат и все от тоя род.. днес взех че я закарах на един приятел - инженер ДВГ но в момента ремонтира трактори човъркна НЕЩИЧКО ама колата си изстина през това време и запали. постояхме по за една цигара до нея и я форсирахме докато не се включи перката за охлаждане на радиатора. угасих я и още топла я запалих... о чудо врътна и запали.. и така няколко пъти и с различно натоварване на акумулатора-фарове, плафони и каквото се сетите, сега ще покарам още ден два за да видя дали наистина се е оправила и ще ви споделя какво пипна аверчето-- само не харчете пари за акумулатори стартери и т.н.
Коментар
-
.
та така - до сега нямам проблем с паленето при топъл двигател. оказа се че като ми сменяха ангренажен ремък смених и ролката, обаче майстора не я сложил правилно и в резултат самият ремък не е изпънат. как го установихме- на 5 скорост като я бутнем напред охлабва долния край на ремъка като я бутнем назад охлабва предната част между коляновия вал и разпределителя, а бе въобще се чудехме как съм я карал безз да прехвърли зъб. та така при това положение се получава налягане в загретите цилиндри, което стартера със силата от 45 А акумулатор не може да преодолее. като си изстине няма проблем - в цилиндрите няма сгъстена горивна смес и си пали. не знам как е при вас но за сега при мен се оправи.
Коментар
-
u_bo
Re: .
kolyonkolev написа:та така - до сега нямам проблем с паленето при топъл двигател. оказа се че като ми сменяха ангренажен ремък смених и ролката, обаче майстора не я сложил правилно и в резултат самият ремък не е изпънат. как го установихме- на 5 скорост като я бутнем напред охлабва долния край на ремъка като я бутнем назад охлабва предната част между коляновия вал и разпределителя, а бе въобще се чудехме как съм я карал безз да прехвърли зъб. та така при това положение се получава налягане в загретите цилиндри, което стартера със силата от 45 А акумулатор не може да преодолее. като си изстине няма проблем - в цилиндрите няма сгъстена горивна смес и си пали. не знам как е при вас но за сега при мен се оправи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар