Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: кола

    kluchar написа:
    Иди срущу Военна болница зад /магазина на Мазда/там продават акомулатори може и да ти видят и стария ако не е толковаздал багажа а може и маси да провериш по колата -контактен ключ а колко ти взеха за стартер нов иливтора употреба щото при Италянеца е 30-40 лв
    Не купих нов за 120 лв. Видях го че е читав.Днес ще проверя и нещата за които ме съветвате.

    Коментар


      #17
      Аз принципно напоследък имам някакъв проблем с токовете, но не ми се вярва да е от това.Защото като пусна примерно климатика и халогените- и десния ми мигач в 80% от случаите не работи не се чува дори и това цъкане от него.Спра ли халогени и клима - пускам десен мигач всичко точно с цъкане и т.н.

      Коментар


        #18
        frisco написа:
        Аз принципно напоследък имам някакъв проблем с токовете, но не ми се вярва да е от това.Защото като пусна примерно климатика и халогените- и десния ми мигач в 80% от случаите не работи не се чува дори и това цъкане от него.Спра ли халогени и клима - пускам десен мигач всичко точно с цъкане и т.н.
        Много странно, приятелче с Брава имаше подобен проблем, като натиска спирачките и не му работят мигачите, като пусне спирачката и тогава тръгват обаче няма представа как си реши проблема.

        Коментар


          #19
          Определено това е стартера на мене ми беше така на типото смених втулките на стартера и се оправи
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Еми колега аз смених целия стартер и сега върти идеално въпроса е че няма все едно ток.След процедури по замерване на акомулатора ме убедиха, че е тойи сега Понеделник ще купувам - сега ще рагледам из форума от къде да взема читав

            Коментар


              #21
              Ела в понеделник на срещата в дружба, и ще направим процедури по замерване на форумско ниво. Ако проблемът ти е в акумулатора, може би като изстине колата, отново няма да върти? А не само като е топла, поне с такова впечатление останах от темата, че върти трудно или не върти само като е топла.

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Ела в понеделник на срещата в дружба, и ще направим процедури по замерване на форумско ниво. Ако проблемът ти е в акумулатора, може би като изстине колата, отново няма да върти? А не само като е топла, поне с такова впечатление останах от темата, че върти трудно или не върти само като е топла.
                абсолютно съм съгласен ако е проблем с акумулатора - не върти - бес значение топла или студена. Просто за това, че не пали като е топла ми е супер Х.
                FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                Коментар


                  #23
                  Сега се сетих че на моя стартер преди да му сменя втулките си мислех че акумулатора ми е слаб и един път бях вдигнал капака да зачистя клемите и като врътнах стартера запуши
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    За мене е акумулатор100% . При мене беше сьштото . Ако искаш да се увериш, като го направи пак,сложи друг акумулатор и ще се убедиш.
                    Караи Фиат да тъй........ Фиат Брава1.6 16в

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте колеги, и при мене е същия проблем вече две седмици си блъскам главата с моята брава. Студена пали супе, като я загрея на едно място без да я карам пак пали супер, но тръгна ли на някаде като спра не пали, стартера ми го разпиляваха двама мястори втулките не бяха много за смяна но ги смених, ротора е супер, кабалите същи няма тъки, маса не се губи, пробвах с четири акумолатора (не са чисто нови, но работят перфектно. два от тях за смъкнати от дизел) прави ми същите проблеми. Ходих при електричар той ми каза че проблема бил от мотора, но няма как да е така, защото стартера неможе да заварти и стига до мотора. Пробвахме и мотора да не затяга варти си. Вече незнам какво да я правя Днеска я оставих при моя мястор и утре каза че ще разпилее всичко и се надявам да се оправи вие ако имате идеии пише пак аз ако го оправя ще ви кажа до няколо дни.

                      Коментар


                        #26
                        ozmo написа:
                        Здравейте колеги, и при мене е същия проблем вече две седмици си блъскам главата с моята брава. Студена пали супе, като я загрея на едно място без да я карам пак пали супер, но тръгна ли на някаде като спра не пали, стартера ми го разпиляваха двама мястори втулките не бяха много за смяна но ги смених, ротора е супер, кабалите същи няма тъки, маса не се губи, пробвах с четири акумолатора (не са чисто нови, но работят перфектно. два от тях за смъкнати от дизел) прави ми същите проблеми. Ходих при електричар той ми каза че проблема бил от мотора, но няма как да е така, защото стартера неможе да заварти и стига до мотора. Пробвахме и мотора да не затяга варти си. Вече незнам какво да я правя Днеска я оставих при моя мястор и утре каза че ще разпилее всичко и се надявам да се оправи вие ако имате идеии пише пак аз ако го оправя ще ви кажа до няколо дни.
                        Темата стана интересна!Значи казваш, че освен подмяна на елементи от стартера си правил и тестове с други акумулатори - ефект няма. Ще следя темата с интерес. Пожелавам Ви по-скоро да откриете проблема колеги
                        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                        Коментар


                          #27
                          frisco написа:
                          Еми колега аз смених целия стартер и сега върти идеално въпроса е че няма все едно ток.След процедури по замерване на акомулатора ме убедиха, че е тойи сега Понеделник ще купувам - сега ще рагледам из форума от къде да взема читав
                          Колега преди да хвърлиш пари за акумолатор вземи от някой познат да пробваш, но гледай да е читав даже ако искаш пробваи с няколко различни акумолатора ако всичко е добре с другия акумолатор вземай нов. Аз пробвах с 3 различни е все по висок апераж от колкото го дават за бравата и пак ми прави същия проблем сега чакам майсторчето да я разпилее и се надявам да го намери какво е.

                          Коментар


                            #28
                            Надявам се, че проблемът няма да е като на моята кола, но все пак да дам съвет Това ми е поуката от онази дълга тема.1. Връщаш се в сервиза, където са ти сменили стартера. Оставяш им колата да търсят проблема къде е и да си го оправят за тяхна сметка, щом не искат да ти върнат парите. /след 2 дни мъки и чудене какво и е ще ти ги върнат /2. Може и да е акумулатор /дано да е това/ но засега не купувай, просто сложи друг за 2-3 дни. Ако е само за малко неможе да се разбере, защото когато е силен акумулатора колата си пали известно време.Най-добре отиди в ел. сервиз да ти замерят тоците. Ако чуеш да казват "Нещо черпи много ток" не е на хубаво. Напрежението падаше в момента на запалване до 7.
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              #29
                              Аз ходих при електричар каза ми че всичко е ок кабели тоци няма проблеми. При мен не беше нужно да карам с друг акумолатор повече от 10/15 км веднага си показва същия проблем. Просто не остана вече какво да е шах и мат съм :S

                              Коментар


                                #30
                                Колеги намрих още няколко теми незнам може да сте ги чели, но ако не сте ги погледнете пак никаквата всеки по различен начин се спасяваhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...sc&start=0На тази втората тема не ми харесва как свършва проблема дано на никой да не му се случва

                                Коментар

                                Working...
                                X