Здравейте,прочетох 3,4 теми от които и една, която ми изтекаха очите на една колежка ’96 Фиат Брава 1,6 16VКогато е студена пали перфектно.Когато загрее, завъртам ключа и няма никои. Все едно няма никакъв ток.На таблото си светва всичко, загасва си всичко е ок. Просто топла ли е - като завъртя се чува едно щрак за една секунда и после нито стартер върти, нито нищо се чува, все едно нищо не правя..Завъртам пак - пак същото все едно нищо не правя.От точно - 5 метра с бутане пали на втора.До колкото разбрах от колегите в темите, които пречетохдиректно да сменям: датчик колянов вал /запалване/, което е на 80%.Сменям го утре на сляпо, ако пък някои каже други да пише и предотврати малко разхдоди за мен Мерси.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето
Collapse
X
-
u_bo
прав е симеон - къде го търсиш тоя датчик - ако е в него проблема - ще върти но няма да палипри тебе не върти:- или проблем със стартера- или ти затяга ДВГ - синдрома ’Ивалена’
Коментар
-
Колега точно същия проблем и при мен. Пътувах 300 км после спрях да заредя (колата беше загряла) и се получи това което ти описа. Аз смених акомулатора и втулки на стартера и всичко се оправи .Провери си акомулатора дали когато го натоварят пада и 100% си провери стартера. Това е от мен и успех дано мине без сериозни ремонти.
Коментар
-
След като писахте взех, че отидох на майстор за 15 мин след работаКато загря колата и го направи пред него, той каза, че 100% е стартера/там обясни нещо за втулки, ротер и т.н /не съм в час много/Препоръча ми силно - вместо да го нося на майстор да сменя втулки, ротор да чисти ли да сменя ли, не разбрахнай-дборе е да ми купи нов стартер утре на 120 лв. и го сменяме и всичко щяло да бъде - ок.защото било по-добре, отколкото да го направя и след няколко месеца пак да се занимавам евентуално,пък и щяло да ми излезе на 70% ремонта от цената на нов стартер.
Коментар
-
След смяна на стартера с нов..за голямо съжаление - два дена я карах малко, палеше значително по-лесно и си мислиех,че всичко е ок - до днес.Карах я 15-тина км. по-бързо и като я загаситх - паля след 15 мин - и пак същата работа.Този път обаче - за 1 сек. се опита да завърти, но веднага след това нищо не се чува - нито върти, нито се чува нещои след още 1 сек още един път се опита много, много тихо да завърти.Пробвах втори път - въбще не завъртя.Вече положението е ..
Коментар
-
u_bo
там в ’частния’ сервиз провериха ли ти напр. на АКУ когато върти трудно- напр. на клемите- на стартера
Коментар
-
Не.Само, когато стигнах - казах им че съм карал нарочно по-бързои като загася няма да запали.Когато завъртях да паля пред тях - веднага казаха - оуу това е стартер.Но сега явно нещата опират до акомулатор - поне така ми каза по телефона същия майстор, защото му било направило впечатление, че не е наред.Пък на мен акомулатора ми се струва странно при положение, че зиматасамо броени пъти и то когато не съм я карал 2.3 дена не е запалила.п.ппод ’частен’ имах впредвид - сервиз с 3,4 човека, плащащи наем за помещението.Но пък приятел каза че разбират уж.
Коментар
-
При мен се получи подобен проблем... Приятел ми провери тоците и ми каза, че нямам отечка и че алтернатора си зарежда, обаче на моменти не искаше да пали. След известно чудене дали да сменям стартер или все още има надежда да е акумулатор мина един друг приятел. Свалихме неговия акумулатор и го сложихме на мойта кола и запали от четвърт. Измерихме моя, показа си че е зареден, но като го сложихме пак не иска да завърти. Купих си акумулатор и от тогава го нямам този проблем.
Коментар
-
frisco написа:Чесно да ти кажа си прав.Само че незнам дали въобще пазят стария ми стартер, пък каму ли пари да ми върнат Все пак ходих при неоторизиран и как да кажа.. частен сервиз в които пари надали ще видя.Но утре ще отида и ще кажа че ако наистина, не е в това проблема - защо сменихме стартер?F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар