Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    Здравейте,прочетох 3,4 теми от които и една, която ми изтекаха очите на една колежка ’96 Фиат Брава 1,6 16VКогато е студена пали перфектно.Когато загрее, завъртам ключа и няма никои. Все едно няма никакъв ток.На таблото си светва всичко, загасва си всичко е ок. Просто топла ли е - като завъртя се чува едно щрак за една секунда и после нито стартер върти, нито нищо се чува, все едно нищо не правя..Завъртам пак - пак същото все едно нищо не правя.От точно - 5 метра с бутане пали на втора.До колкото разбрах от колегите в темите, които пречетохдиректно да сменям: датчик колянов вал /запалване/, което е на 80%.Сменям го утре на сляпо, ако пък някои каже други да пише и предотврати малко разхдоди за мен Мерси.

    #2
    Оправи си първо стартера, за да може да завърти двигателя, после мисли за запалването.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      прав е симеон - къде го търсиш тоя датчик - ако е в него проблема - ще върти но няма да палипри тебе не върти:- или проблем със стартера- или ти затяга ДВГ - синдрома ’Ивалена’

      Коментар


        #4
        Колега точно същия проблем и при мен. Пътувах 300 км после спрях да заредя (колата беше загряла) и се получи това което ти описа. Аз смених акомулатора и втулки на стартера и всичко се оправи .Провери си акомулатора дали когато го натоварят пада и 100% си провери стартера. Това е от мен и успех дано мине без сериозни ремонти.

        Коментар


          #5
          След като писахте взех, че отидох на майстор за 15 мин след работаКато загря колата и го направи пред него, той каза, че 100% е стартера/там обясни нещо за втулки, ротер и т.н /не съм в час много/Препоръча ми силно - вместо да го нося на майстор да сменя втулки, ротор да чисти ли да сменя ли, не разбрахнай-дборе е да ми купи нов стартер утре на 120 лв. и го сменяме и всичко щяло да бъде - ок.защото било по-добре, отколкото да го направя и след няколко месеца пак да се занимавам евентуално,пък и щяло да ми излезе на 70% ремонта от цената на нов стартер.

          Коментар


            #6
            След смяна на стартера с нов..за голямо съжаление - два дена я карах малко, палеше значително по-лесно и си мислиех,че всичко е ок - до днес.Карах я 15-тина км. по-бързо и като я загаситх - паля след 15 мин - и пак същата работа.Този път обаче - за 1 сек. се опита да завърти, но веднага след това нищо не се чува - нито върти, нито се чува нещои след още 1 сек още един път се опита много, много тихо да завърти.Пробвах втори път - въбще не завъртя.Вече положението е ..

            Коментар


              #7
              Положението е - връщаш се при майстора, искаш си стария стартер, искаш си и парите, и казваш че очеевидно проблемът не е в това, и де факто той ти е взел пари без да оправи проблема, като е подменил 1 работеща част с друга работеща.

              Коментар


                #8
                Чесно да ти кажа си прав.Само че незнам дали въобще пазят стария ми стартер, пък каму ли пари да ми върнат Все пак ходих при неоторизиран и как да кажа.. частен сервиз в които пари надали ще видя.Но утре ще отида и ще кажа че ако наистина, не е в това проблема - защо сменихме стартер?

                Коментар


                  #9
                  имам начални симптоми като при тебе колега ще следя темата с интерес
                  FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                  Коментар


                    #10
                    там в ’частния’ сервиз провериха ли ти напр. на АКУ когато върти трудно- напр. на клемите- на стартера

                    Коментар


                      #11
                      Не.Само, когато стигнах - казах им че съм карал нарочно по-бързои като загася няма да запали.Когато завъртях да паля пред тях - веднага казаха - оуу това е стартер.Но сега явно нещата опират до акомулатор - поне така ми каза по телефона същия майстор, защото му било направило впечатление, че не е наред.Пък на мен акомулатора ми се струва странно при положение, че зиматасамо броени пъти и то когато не съм я карал 2.3 дена не е запалила.п.ппод ’частен’ имах впредвид - сервиз с 3,4 човека, плащащи наем за помещението.Но пък приятел каза че разбират уж.

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Иди срущу Военна болница зад /магазина на Мазда/там продават акомулатори може и да ти видят и стария ако не е толковаздал багажа а може и маси да провериш по колата -контактен ключ а колко ти взеха за стартер нов иливтора употреба щото при Италянеца е 30-40 лв
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          При мен се получи подобен проблем... Приятел ми провери тоците и ми каза, че нямам отечка и че алтернатора си зарежда, обаче на моменти не искаше да пали. След известно чудене дали да сменям стартер или все още има надежда да е акумулатор мина един друг приятел. Свалихме неговия акумулатор и го сложихме на мойта кола и запали от четвърт. Измерихме моя, показа си че е зареден, но като го сложихме пак не иска да завърти. Купих си акумулатор и от тогава го нямам този проблем.

                          Коментар


                            #14
                            И аз имах същия проблем. Оказа се акумулатора. Беше му дошло времето. Провери ли го?
                            Fiat Bravo 1.9JTD 1999

                            Коментар


                              #15
                              frisco написа:
                              Чесно да ти кажа си прав.Само че незнам дали въобще пазят стария ми стартер, пък каму ли пари да ми върнат Все пак ходих при неоторизиран и как да кажа.. частен сервиз в които пари надали ще видя.Но утре ще отида и ще кажа че ако наистина, не е в това проблема - защо сменихме стартер?
                              Колега НИКОГА НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙ НА МНЕНИЕТО САМО НА ЕДИН МАЙСТОР, и винаги си искай сменените части да ти ги върнатСигурен ли си че са ти сменили стартера? (Аз така "сменях" каре преди две години) Гледа ли ги какво правят? да не би само да са го поизчистили малко иа да са го монирали пак стария?Сега по сериозно - най вероятно проблемите са в едно от следните места: АкумолаторКабели (не запалителните, а от акумолатора до стартера)Стартер.Провери ги в тази последователност.
                              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                              Коментар

                              Working...
                              X