Колеги дайте съвет? Искам да махна катализатора защото вече си е изпял песента и вече е на Стрепсилс Ментол. Един ауспухджия каза че ако го махна заминава и ламбда сондата какво да правя ? мога ли да сложа резонансно гарне и както ще стане с сондичката ?Дайте накакви идей. Както се забелязва и от снимката Уцелили са каде да го сложат.’
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Прословутия Катализатор?
Collapse
X
-
По принцип ламбда сондата не се виляе за работата си от катализатора, а това дето са ти го казали е в категория градски легенди.Иначе можеш на мястото на катализатора да сложиш и парче тръба, ама с резонансно гърне е по-добре.Има предвид че катализаторите на старо вървят все по-скъпо - за скапан катализатор на места плащат до 100 кинта така че не го давай на ауспухджията, а тох да ти намали труда си наполовина - това си е чиста измама. Ако искат да ти вземат катализатора - направо гърне и труд безплатно, а и някой лев може да ти дадат даже. Иначе си плати сметката а си го продай после - иамше тука деже идин колега ги изкупуваше - съдържат платина.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Така като гледам снимката ми се струва, че този мотор има две ламбда сонди - една преди и една след катализатора. Тогава махането му ще бърка работата на втората след катализатора защото тя ще отчита каквото и първата. Иначе ако колата е само с една ламбда сонда, преди катализатора няма никакъв проблем. Сондата си работи съвсем нормално, проверено на моята кола.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Re: Въпрос за Прословутия Катализатор?
fanatiliano написа:Колеги дайте съвет? Искам да махна катализатора защото вече си е изпял песента и вече е на Стрепсилс Ментол. Един ауспухджия каза че ако го махна заминава и ламбда сондата какво да правя ? мога ли да сложа резонансно гарне и както ще стане с сондичката ?Дайте накакви идей. Както се забелязва и от снимката Уцелили са каде да го сложат.’
Коментар
-
Ще извинява колегата за спам-а обаче как да разбера, че е заминал? Четох, че трябвало да почне да намирисва? Bravo 1.8 GT, 1995.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Е нали питам точно за да разбера дали е заминал какво ми се хвърляш с рогата напред? Дай да си стой там неработещ и да запушва уж колата пък после. Точно затова питам защото не съм компетентен по този въпрос!MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Това че катализатора е с живот колкото двигателя съвсем не е така. В нашия сервиз преди 2 дена дойде такси,което едвам работеше и на едно друго място му бяха поставили диагноза че няма компресия и да се сваля главата. Оказа се,че катализатора е заминал (това кола на 1 година и 80 000км) ,след избушването му колата си работеше нормално, тъй че това "катализатора е разчетен за живота на двигателя" няма нищо вярно. Ресурса на един катализатор е около 100-120 хил.км и все пак зависи от типа на каране- може да е повече,може и по-малко.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Това че катализатора е с живот колкото двигателя съвсем не е така. В нашия сервиз преди 2 дена дойде такси,което едвам работеше и на едно друго място му бяха поставили диагноза че няма компресия и да се сваля главата. Оказа се,че катализатора е заминал (това кола на 1 година и 80 000км) ,след избушването му колата си работеше нормално, тъй че това "катализатора е разчетен за живота на двигателя" няма нищо вярно. Ресурса на един катализатор е около 100-120 хил.км и все пак зависи от типа на каране- може да е повече,може и по-малко.
Коментар
-
А нали знаеш,че теорията за разчитането се различава от практиката Те по начало не са разчели никакви ремонти така да се каже от завода,пък в последствие се сменя какво ли не. А това,че са разчели един елемент не значи че ще изкара толкова реално. Те и разхода на даден автомобил го мерят по метода на стенда, а после в реалния живот не бил толкова, сигурно и катализаторите биха издържали колкото мотора НО при някакви идеални условия,които на практика нямаме.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:А нали знаеш,че теорията за разчитането се различава от практиката Те по начало не са разчели никакви ремонти така да се каже от завода,пък в последствие се сменя какво ли не. А това,че са разчели един елемент не значи че ще изкара толкова реално. Те и разхода на даден автомобил го мерят по метода на стенда, а после в реалния живот не бил толкова, сигурно и катализаторите биха издържали колкото мотора НО при някакви идеални условия,които на практика нямаме.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар