Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене - Браво 1.4 12V - Проблема е оправен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене - Браво 1.4 12V - Проблема е оправен

    Колеги ,имам следния проблем и моля за съвет преди да съм отишъл при някой ’разбирач’ да ме ужули яко. Симптомите са следните: Паля си сутрин и си тръгвам на някъде , колата загрява , спирам до магазина да си купя цигари , качвам се , въртя ключа и се чува едно затормозено въртене на стартера и после спира да върти изобщо.Докато върти дори и малко, таблото ми премигва. Преди проблема го имах със затормозеното палене ,но стартера въртеше , тормозеше се ,но палеше. Откакто смених свещите с 4 нови бош с 4 електрода и започна изобщо да не пали , все едно не му стига ток или няма сила. И сега като тръгна нанякъде с колата не смея да я изгася ,че става интересно, иначе със бутане си пали. Можете ли да ми помогнете или поне да ме упътите какъв е проблема да знам за колко пари ще става въпрос и дали ще мога сам да се справя с проблема сам или трябват майстори , диагностики и т.н. ПС: Клемите на акумулатора съм си чистил, чудя се дали са четки, акумолатор или нещо друго ?
    И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
    Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
    И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

    #2
    Стартер-четки,втулки а може и нещо друго по самият стартер, може и да е с редуктор и в него да има проблем. Така както го обясняваш си е стартера.

    Коментар


      #3
      Колега ,мерси много , а знаеш ли как може да се хване проблема или трябва да се отвори стартера?
      И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
      Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
      И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

      Коментар


        #4
        За да си на 100% сигурен, че е от стартера става като смениш акумулатора с някой само за пробата. Стартера трябва да се свали, след свалянето луфта веднага можеш да го видиш без да го отваряш, за четките трябва поне една капачка да се махне. Но затягането може да е от още неща в самият стартер. Така или иначе е свален, нищо не пречи да се отвори и да се прегледа.

        Коментар


          #5
          Да, и аз мисля ,че е стартерът. Нали си проверил дали алтернаторът зарежда акумулатора.Ако е така,най -вероятно проблема е в стартера. На моя за смяна на четки и профилактика ми взеха 80 лв.
          Моля,пишете малко по-грамотно...

          Коментар


            #6
            Колега втора ръка рециклиран е 100лв. Досега съм купувал за няколко автомобила и всичките са ми ги давали за толкова. Магазина се намира на ъгъла с раковска и сливница и 6 месеца гаранция.

            Коментар


              #7
              При Италианеца са по 50лв. май (то повече е грехота да дадеш).Ако става от Браво 1.6, имам и ще ти го дам на толкова.
              Ex Fiat 126P
              Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
              Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
              Alfa Romeo 147 1.6 TS
              Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

              Коментар


                #8
                Да ,ама според мен е по-добре да си смениш някоя част на оригиналния ти стартер и да дадеш 80 лв. ,отколкото да си купиш няколко пъти рециклирана сбирщина за 100 лв...
                Моля,пишете малко по-грамотно...

                Коментар


                  #9
                  Не искам да прозвучи като реклама но два от стартерите единят за рено другият за нисан палят минимум по 50 пъти на ден и досега над година и половина нито един от двата не е спрял да работи. Всеки си има мнение, лично аз не бих дал 80лв за ремонт при положение, че стартер с гаранция от 6 месеца е 100лв.

                  Коментар


                    #10
                    Един малко глупав въпрос може би, но защо си сложил четири полюсни а не двуполюсни свещи?
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #11
                      batproho написа:
                      Един малко глупав въпрос може би, но защо си сложил четири полюсни а не двуполюсни свещи?
                      Ами въпроса изобщо не е глупав. Според мен това ми натоварва запалването допълнително, но в магазините в Овча купел навсякъде ми предлагаха 4 полюсни. Прочетох в нета и видях ,че май не е хубаво защото натоварвали системата/електрониката или незнам и аз какво, но във всички магазини за авточасти ми се смяха и ми обясняваха ,че нямало разлика между това дали е с 2 или 4 полюса и единственото било ,че 4-полюсните били по-издръжливи./ Накрая в D&N ми дадоха едни бош супер с 4 полюса за 32лв. като ми се стори добре и ги купих./После в един сервиз един майстор ми каза ,че тия свещи били за порше / иначе са с еднакво топлинно число като оригиналните и в софтуера на повечето сервизи им ги показват като за фиат/Абе вече на никой не вярвам ,незнам вече...Колега и според теб ли трябва да са 2 полюсни ??? Дайте съвет или снимки за това как се сваля стартера ?
                      И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
                      Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
                      И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

                      Коментар


                        #12
                        Значи по каталог трябва да са дву или еднополюсни, друг е въпроса че ако това което си купил за БОШ четири полюсни е с цена 32лв. според мен си е живо менте.NGK 2 с електрода BKR6EKC това са твоите свещи.
                        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                        Коментар


                          #13
                          аз имам същия проблем с бравото - като е студен мотора пали без проблеми загрее ли обаче - върти много трудно и постепенно спира да върти. За 1 година вече ми се случва за 3ти път и предишните 2 пъти бяха все втулките - предполагам че материалът от който са направени се разширява от топлината след смяна на втулки всичко си идва на мястор ама за не повече от 4-5 месеца .За свалянето на стартера - държи се ако не се лъжа бяха 3 болта за скоростната кутия и двата кабела отзад - свалянето ще ти отнеме не повече от 15 - 20 минути

                          Коментар


                            #14
                            Абе колеги , ходих при един дето прави стартери на Раковска в София и ми смени втулките на стартера , после ми каза че всичко друго по стартера е перфектно , четките са си добре , сложи ми стартера , запалих.Но като изгасих колата и като тръгнах пак да паля и се чу едно изсвирване , завъртях отново и си завъртя и запали. Майстора каза ,че било нормално докато били нови втулките. После още няколко пъти ми го направи тоя номер - изсвирва връщам ключа обратно , въртя пак и си пали добре...Някаки съвети?ПС: между другото тоя майстор дето ми сваля стартера ми се стори подозрителен , не забелязах как беше преди ама ... кабелите дето отиват на стартера и двата ли трябва да са вързани за единия болт ???ПС2: а ремонта излезе 45лв.
                            И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
                            Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
                            И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?

                            Коментар


                              #15
                              да, два кабела отиват на едно място. може и да не е баш от стартера, колкото ида не ми се вярваше при мен се оказа акумулатора, въпреки че година и половина си кара ... акумулатора си въртеше, зимата не е падал, колкото ми е трябвало да върти винаги е въртял, но скоро издаде багажа и го смених и с новия нямам проблем. може би е комбинация от затягащи лагери на стартера и поизхабен или просто по-слабичък акумулатор. между другото на нашите стартери най -накрая са с лагери, а не фтулки. по-скоро залагам на комбинацията от двата проблема, отколкото само на акум.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X