Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обогатяване с кислород

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обогатяване с кислород

    След като баща ми пристигна в България преди няколко дена и ми сви любимата кола да се вози останах с бензиновата пръчка на майка ми. Липсва ми онзи ряз на турбото, което ме кара в кратки срокове да бъда креативен. Та возейки се онзи ден по пътищата на Витоша ми направи впечатление колко по-добре върви колата ( отдавна не се бях качвал на бензинова кола ). Хладен въздух, повече кислород от богата растителност там. И правейки една бърза асоциация със смяна на компресор близките дни, се сетих, че горелките ни са с кислород и пропан-бутан. Тоест кислород в бутилки бол.Хрумна ми следното. Какво ли би станало ако се изгради система в автомобила за допълнително обогатяване на постъпилия в цилиндрите въздух с кислород?! Знаем, че кислородът не гори - той е катализатор на горенето. Най-елементарното, което ми дойде на ум беше бутилка с кислород, медна тръба, която да отвежда до двигателното, един електро-магнитен клапан ( все пак ще се ползва само при нужда за по-добро ускорение ) и дюза за разпръсквач точно на входа на всмукателните колектори ( в случая ако се ползва ел. дюза от друга кола, допълнителния ел. клапан отпада ).Какво мислите вие по въпроса и има ли хляб в цялата тази работа? Интересно ми от къде мога да взема данни при какви обороти какъв обем въздух влиза, за да мога да пресметна какъв процент кислород може да се вкара допълнително?
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    #2
    При контакт на кислород с масло се получава ВЗРИВ !!
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      тогава защо не гърми от атмосферният въздух? той е 20% кислород.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        vesko.t написа:
        При контакт на кислород с масло се получава ВЗРИВ !!
        Минерално, синтетично, полу-синтетично??? Обоснови се поне...
        www.CarProfi-BG.com
        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
        Най-атрактивните цени в София!

        Коментар


          #5
          Oxygen and Oil-напиши в Гугъл и виж...http://www.newton.dep.anl.gov/askasc.../chem03855.htm-това е първият резултат.
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            Честно казано нищо не ми казваш. А от линка, който си посочил определено пише "запалим", а не "взривим". А пък и oil в английския се използва за много видове "масла". Или обесни подробно защо такава интервенция не е възможна или нищо не казвай - хич не ми помагаш. Аз ако знаех, нямаше да питам.Друго, което ми идва на ум е диазотния оксид, чиято роля е именно молекулата му да се разпадне и да се отдели още кислород ( нали това се използва в нитро системите ) освен за охлаждане.
            www.CarProfi-BG.com
            Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
            Зареждане и ремонт на автоклиматици.
            Най-атрактивните цени в София!

            Коментар


              #7
              На ЕКУ-то ще му стане лошо....... Трябва да изчислиш количеството. Ако е възможно.
              Fiat Bravo 1.9JTD 1999

              Коментар


                #8
                При контакт на чист кислород с масло (каквото и да е то) се получава взрив. По тая причина линиите по които тече кислород са снабдени с клапан за обратен огън. Колегата vesko е напълно прав. Не си прави експерименти да разбереш дали е вярно.
                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                Коментар


                  #9
                  Напиши в Гугъл - озонатор и чети. Аз лично имам такава система готова и все не ми остава време да я сложа! Руснаците ся я измислили и този, който ми я даде е с дизел и каза, че имало ефект. Доколкото си спомням се използваше ТХО от телевизор за високото напрежение, което озонира и вкарва допълнителни кислородни атоми!Успех!А, ето малко:http://forum.beinsa.info/index.php?t...&t=38477Ето ти и схемата:http://ha-lab.narod.ru/ioniz2.html
                  Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                  Коментар


                    #10
                    Не съм казал, че Веско не е прав, просто ми беше любопитно да опише реакцията, тъй като действително това го чувам за първи път. Форумът на беинса го знам от преди и днес просто утепах 6 часа в четене там. Мерси за отговорите все пак. Като посъбера малко повече материал за нещата там ще питам пак някои неща. Системата с кислорода отпада очевадно.
                    www.CarProfi-BG.com
                    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                    Най-атрактивните цени в София!

                    Коментар


                      #11
                      .... нитрометанът съдържа 52% кислород ...
                      Peugeot 406, 2000 HDi 90
                      ex. Peugeot 106 1,5 D
                      ex. Ritmo 70 138B2.000
                      ex. Tempra 2.0 159A6.046
                      Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                      Коментар


                        #12
                        Backo написа:
                        .... нитрометанът съдържа 52% кислород ...
                        ше си стапяме лагерите маи от срвъх обороти ... а за клапните но комент :D
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Едва ли... Световно известната фирма ZEX, която предлага готови китове "нитро системи" за определени марки и модели гарантира безпроблемна работа на двигателя при спазването на указанията. Дават горе-долу пример за 2 литров бензинов двигател, където покачването на мощността е 50 к.с. В официалния им сайт за фиат купе, например, цената е 600 долара, а представителството им в България продава същата с монтажа за 1150 лв с първоначално зареждане за 90 шота. Питах ги какви са опасностите и те ми отговориха, че със сигурност нитро системата не е по-опасна от газовата уредба и може да се ползва само при нужда. Отговориха ми, че едно 5 последователни дръпки повече скъсяват живота отколкото изполването на нитро метана от край до край при една дръпка. Това ме накара и да се замисля дали да не си купя една бензинова кола и да си я обурудвам с такова нещо... Мисля да мина днес през магазина им и да си говоря с тях лично.
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #14
                            Това с взривоопасността и аз не бях го чувал, но не се съмнявам в казаното от Веско_Т, иам му пълно доверие за такива неща.Но дори и да не беше така, ще ти трябва доста сериозно препрограмиране на ЕКЮто, или точно дозиране на количеството кислород.Просто от вкарването изведнъж на повече кислород ще ти обеднее сместта с всички последици от това.Съотношението бензин/въздух (респ. кислород) трябва да е точно определено. То е разчетено на смесване на горивото с въздух (с 20.5% кислород). При вкарване на повече кислород - просто ще угасиш мотора, нищо повече. Ако не се взриви де...заради маслото

                            Коментар


                              #15
                              crush написа:
                              Едва ли... Световно известната фирма ZEX, която предлага готови китове "нитро системи" за определени марки и модели гарантира безпроблемна работа на двигателя при спазването на указанията. Дават горе-долу пример за 2 литров бензинов двигател, където покачването на мощността е 50 к.с. В официалния им сайт за фиат купе, например, цената е 600 долара, а представителството им в България продава същата с монтажа за 1150 лв с първоначално зареждане за 90 шота. Питах ги какви са опасностите и те ми отговориха, че със сигурност нитро системата не е по-опасна от газовата уредба и може да се ползва само при нужда. Отговориха ми, че едно 5 последователни дръпки повече скъсяват живота отколкото изполването на нитро метана от край до край при една дръпка. Това ме накара и да се замисля дали да не си купя една бензинова кола и да си я обурудвам с такова нещо... Мисля да мина днес през магазина им и да си говоря с тях лично.
                              колега просто от любопитство питаи ги ... на 55 коня двигател може ли да се сложи Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 това пусто нитро ... аз невиждам ефект да слагам нитро на 2 кила дигател ... тои просто си бяга ... едно 240-260 сякак подържа с тва нитро 300 ли да гоня ?
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X