Да, възможно е и да сълзи от термостата, но както отбелязах губех течност още с предишният.. все пак като са сменяли термостата с новия поне скобите и другите неща са ги направили отново и всичко би трябвало да е затегнато според критериите на майстора във Ванто и там да няма проблем. А термостата е на място дето видимостта е нулева... майстора извади един куп неща за да стигне до него за смяната...Днес нарочно стоях доста време до автомобила за да следя за сълзене и пара.. на видимите места не видях, отдолу под автомобила не забелязах нещо да капе и т.н...По-късно вчерта ще имам малко шофиране и утре ще видя какво е положението! Надявам се да е само проблем с обезвъдушаването и скоро да спре необходимостта от доливане на антифриз, че сипвам повече антифриз отколкото гориво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Връзка между работещ термостат и загуба на антифриз!
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар