Тук може да следите развитието на ремонта.Доста години нямаше кой да стегне добрата стара темпра. Не че само е зареждана с газ/бензин и не е поддържана, обаче още от Италия си дойде със забележки. През годините и тук се натрупаха още и ето че сега започва един голям ремонт. Най-хубавото е, че двигателя пее и по него няма какво да се сменя, всичко е перфектно освен гарнитурата на капака на клапаните.Може да я видите на снимка. Зад лъскавата и муцуна обаче от другата страна колата е надраскана с ключ. Купени са следните части:Предни амортисьори Monroe ReflexМаншони+тампони МоnroeЛагери бредаРемък и ролкаГарнитура за капака на клапанитеТабло Капак за десния говорител - сложенПредни дискове - сложениНакладки - сложениЛяво огледало - и тоМай е това. Утре ще се монтират повечето неща. Ще се купуват и още части, някой от които засега в процес на търсене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям ремонт на Tempra 1.4 карбуратор
Collapse
X
-
успех в начинанието колега.хубаво е да си знае човек че колата му е изрядна.и при мен се получават почти същите неща за ремонт.но стъпка по стъпка ... кажи после какво е станало след ремонта, как се държи колата с новите чаркалаци по ходовата част. айде поздрави....а за дупката на таблото , незнам с какво точно ще го скриеш на 100 %.пробвай с малко силикон черен да запълниш....Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
-
таблото можеш да го напръскаш със спрей (матов черен на COSMOS), тогава няма да има голям означение с какво си запълнил дупката от диода. може с малко пластмаса, после да замажеш с кит и спрея да дооправи положението а защо не си я ползваш по предназначение, имаш ли аларма?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Вече е с новите амортисьори, гарнитурата е смена ремъка и ролката също. Двигателя не става целия в масло и вози перфектно. И маслото на ск. кутия е сменено, колко лесно влизат скоростите сега, не че преди влизаха трудно де. Дали може от някъде да се намери такава тръба нова?Сега ще се отстраняват и някой козметични дефекти. Един от тях е прага - ударен е в бордюр зимата и няма как да се бръкне от вътре да се чукне. Ако някой има идея как да се оправи да пише. Аз мисля с влакнест кит да го запълна, после с боди и така.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Малко напредък от днес. Проблема е, че новото е от турбодизел 92г. и мноого зор беше докато присадя в неговата коруба старото табло. Гнездата за болтовете бяха по-високи и доста преработване падна, новите копчета за часовника и при тях не беше лесно. Вляво - копчетата от 92-ра година, вдясно от 90-та. Вече си има копче за халогените на новото табло. И реле:И крушка - черната в ъгъла. Обаче не свети нещо. Може релето да не е свързано към инсталацията, утре ще се разбере. Ето го резултата. Ремонта е вече на 50%. А на пролет я очаква боя, каквато само тя заслужва. //edit1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар