Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

типо1.4-исключва от 1 и3 скорост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    типо1.4-исключва от 1 и3 скорост

    имам от 3 години типо,1.4моно инжек-1995г.Супер е но излезна един проблем.от1 и 3 предавка исключва при неражности и завои.надиавам се да не е от скоростната кутия.
    fiat-tipo 1.4ie-1995г.

    #2
    Не е от скоростната кутия!Цялата работа идва от лостовата систем - скоро ще ти откаже и 5-та да ти влиза Някой колеги съветват да се напръска обилно с ВД40 ама аз съветвам да се сменят съединенията излизат около 60лв с работата.Успех
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      от лостовете или от фтулките става така?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Лостовата система на типото е с ябълковидни накрайници, които се износват. Познава се по луфта на лоста. Не подлежат на ремонт. Обаче, колега antoni_gerdjikov ако лоста не се движи затруднено има вероятност проблема ти да е и тампони на двигател/скоростна кутия
        FIAT Tipo 1,4mi - EX
        Alfa Romeo 146ti - EX
        Alfa Romeo 156 2,4JTD

        Коментар


          #5
          благодаря на всички за мненията!Бих се консултирал и за сервизи пдходяшти за този проблем?
          fiat-tipo 1.4ie-1995г.

          Коментар


            #6
            Здрасти, имам един приятел който кара типо 1,6 моно и преди време имаше същия проблем. Оказха се скъсани тампони на двигателя и скоростната кутия или някакви втулки били сменяли. Но след като си взе колата пак не беше добре и той отиде при негов познат който му казал, че в скоростната кутия му били изкривени щангите или нещо подобно и да я кара докато не се счупи съвсем. Кажете ми ако има някакъв начин да я оправи.

            Коментар


              #7
              BO написа:
              Не е от скоростната кутия!Цялата работа идва от лостовата систем - скоро ще ти откаже и 5-та да ти влиза Някой колеги съветват да се напръска обилно с ВД40 ама аз съветвам да се сменят съединенията излизат около 60лв с работата.Успех
              ТОВА Е !!!Карам същото типо и съм от тези дето само пръскат със спрей. Проблема ми е съвсем ясен, защото си го имам всяка година. Мисля, че се продават ремонтни комплекти за лостовата система - твърде вероятно това да е по-добрия вариант.Ако нямаш време или средства за ремонт - пиши да ти опиша по-подробно какво точно да пръскаш със спрей. Или потърси във форума, проблема е дискутиран и описван доста подробно. Успех.Да добавя само, че това е често срещан проблем при типо и темпра и не е свързано с криви щанги и пр.@VUTE: Ако на твоя човек проблема е в "недобутване" на 1-ва, 3-та и 5-та и самоизключването им - виж по-горе. Ако е сигурно това за кривите щанги (какви щанги в скоростната кутия???) - вече не знам...Едит: Ей тук http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4869 май съм го обяснил най-точно проблема със скоростите. Шарнирчетата на лостовата система май са отделна работа...
              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

              Коментар


                #8
                Здравейте Аз преди 2-3 години имах същия проблем-иключваше ми първо 1-ва а по късно почна и 3-та (някак не влизаха до край) и тоно почнах да търся нова ск. кутия защото 3-4 "майстори" казаха че е от нея реших да навия малко гайките на съединителя защото отделяше много високо и скоростите се оправиха-от тогава нищо не съм пипал :P Дано и при тебе се окаже нещо лесно
                Фиат Типо 1,6 Двувалката

                Коментар


                  #9
                  Ще разкажеш ли по-подробно кои "гайки на съединителя" си навил...
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #10
                    Най-вероятно има предвид регулиране жилото на съединителя Все пак си мисля че е необходим реглаж на лостовата с-ма.
                    VW Bora Variant 1.6 16V '01

                    Коментар

                    Working...
                    X