Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спукана скоростна кутия на пунто....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    пробката за източване, и пробката за наливане са различни; е на това му викам идиотщина, някой малоумен кретен да ти спука скоростната кутия или картера от натягане, аз заради това не ходя в сервизи да ми сменят масла, като съм ходил ги предупреждавам да не натягат като хамали, ама те си знаят тяхното

    Коментар


      #17
      ок ама аз питам за съвет сега, не кой къде ходи или не ходи да си сменя маслата

      Коментар


        #18
        По принцип отвор се прави на пътя на пукнатината за да я спре. Най-добре върши работа проходен отвор. Ако обаче се пада на някое ребро... кофтиТози проходен отвор му се навива резба. Маже се болтче с лепило и се навива в тази нова резба. Остава си там за винаги.Става отвор 5мм и резба М6 след това. Болта не се затяга силно, защото се отваря пукнатината... лепилото го държи да не се саморазвие.Някои стягат нарочно силно, за да вкарват лепило и в пукнатината вътре.Ако няма възможност за почистване от вътре (т.е. ако не се отваря кутията) по-добре глух отвор, да не се пълни със стружки.Това е принципно за спиране на пукнатини. Скоростна кутия не съм правил и не знам там какви хитрини има.Дори при наваряване е хубаво да се пробие и да се запълни до дупката.
        Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
        Lancia Lybra SW 1,9JTD

        Коментар


          #19
          Да за наваряването знам. Ама там как глух ще пробия, аз незнам колко мм е дебела стената.

          Коментар


            #20
            С течен метал би ли могло да стане или тия на локтайд са по-добре?

            Коментар

            Working...
            X