пробката за източване, и пробката за наливане са различни; е на това му викам идиотщина, някой малоумен кретен да ти спука скоростната кутия или картера от натягане, аз заради това не ходя в сервизи да ми сменят масла, като съм ходил ги предупреждавам да не натягат като хамали, ама те си знаят тяхното
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукана скоростна кутия на пунто....
Collapse
X
-
nedialk00
-
По принцип отвор се прави на пътя на пукнатината за да я спре. Най-добре върши работа проходен отвор. Ако обаче се пада на някое ребро... кофтиТози проходен отвор му се навива резба. Маже се болтче с лепило и се навива в тази нова резба. Остава си там за винаги.Става отвор 5мм и резба М6 след това. Болта не се затяга силно, защото се отваря пукнатината... лепилото го държи да не се саморазвие.Някои стягат нарочно силно, за да вкарват лепило и в пукнатината вътре.Ако няма възможност за почистване от вътре (т.е. ако не се отваря кутията) по-добре глух отвор, да не се пълни със стружки.Това е принципно за спиране на пукнатини. Скоростна кутия не съм правил и не знам там какви хитрини има.Дори при наваряване е хубаво да се пробие и да се запълни до дупката.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар