Колеги имам едно питане относно омасляване на изпускателен колектор.Става дума за Мареата от подписа, на 4-ти цилиндър изпускателната тръба е леко омаслена и като се нагорещи мирише неприятно.Смъкнах оная предпазна ламарина(даже мога да кажа че я разбих тотално) да огледам за теч, но теч от никъде.Нито тече от гарнитурата на капака нито от където и да било.Като гледам омасленото е около шпилката която държи колектора към двигателя.Самата гайка е леко омаслена и отдоло под нея има диря(черна-като от нагоряло масло).Не мога да си обесня от къде иде тва масло Колата не бута ама грам масло, няма никъде течове над и под колектора а точно там е омаслено.Изглежда така все едно маслото излиза под шпилката(като се замисля обаче вероятността за наличие на масло в испуксателния колектор е 100% нулева).Колата нито пуши, нито гори масло минал съм 2000 км и си е на макс.Нямам обяснение за случилото се.Между другото така и купих колата но взе да ме дразни, нали съм си педант :0Утре ще кача и снимка да видите за какво говоря!Ако някой има идея или предположение нека сподели!Едит:След консултация с колеги основния заподозрян е шпилката!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странно омазняване на изпускателен колектор!- оправено
Collapse
X
-
Дано не си прав!Оставил съм колата да я оправят, вчера в разговор с колеги стана дума за преходни отвори сега пичовете при които я оставих споменаха същото!Днес ще стане ясно какво е но стискам палци дане е това което си написъл!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Количката вече е готова!След като са извадили шпилката съвсем леко потекло масло, намазали са резбата с лепило за шпилки и сега съхне.Резбата не е била нарушена но шпилката не била стегната добре!Това е от мен ако някой има опит нека сподели има ли "преходни отвори" наистина!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар