Междудругото преди месец ей така реших да измия двигателя на другата ми кола,Мазда 121 1,3 бензин.Измих го с водоструйка и обезмаслител,и след като подсуших лулите на свещите нямаше проблеми,но там има много по малко електроника.
Колеги пак ви казвам, че слава Богу никога не съм имал проблем при миенето на двигател. Мисл съм го доста пъти на Пунтото (бензин) и на другата кола която (семейната ) :D Меган Дизел. Братовчед ми кара Брава (бензин) и също няма порблеми... ПРосто го измиват на мивката, ако е възможно го оставам да се поизцеди малко, ако не пали (до сега без проблем) и продължам да си карам.
Аз я мих в 12 на обяд, после подсуших свещите, запалих я в 4 часа следобяд и до 8 вечерта я карах насам-натам почти без спиране като прекъсваше доста стабилно особено на високи обороти. Вечерта свалих лулите на свещите та дано се изпари де що има влага.Сутринта ги слагам и тръгвам да паля ама няма никой- причина бяха окислените клеми на бубината и на датчика за температура на въздуха.
И като цяло - от всичко казано дотук, в това число и споделеният най-пресен опит по въпроса, се налага следният обоснован извод: миенето на двигателя не е проблем, ако всичко по него си е наред. Това, че има скапани гумени уплътнения, които водят до проблеми с ел. веригите, не е причина колите да се държат мръсни. Поддържайте ги. Между другото, в САЩ също е забранено да се мият двигатели за щяло и нещяло. То и затова почти няма американски филм без прегряла кола, както руски без влак Обаче хората пък така са си решили въпроса със заетостта на персонала в авторемонтния бизнес.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар