дъждът няма нищо общо, проектантите са предвидили при движение от къде, как и защо ще влиза/или не водакато отворя капака след каране при дъжд е мокро само най-долу по коратааз не бих го измилникога не съм го мил и никога няма да го измияима си други начини и препарати за почистване
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Измиване на двигател
Collapse
X
-
Sev написа:дъждът няма нищо общо, проектантите са предвидили при движение от къде, как и защо ще влиза/или не водакато отворя капака след каране при дъжд е мокро само най-долу по коратааз не бих го измилникога не съм го мил и никога няма да го измияима си други начини и препарати за почистванеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Проблемите след миене, не идват от самото миене а от това че са остаряли гумените уплътнители на клемите и кабелите. Такова остаряване се получава точно при неподържан двигател. Маслото разяжда, макар и по бавно с годините, маслоустойчивите материали. И ако е стояла дълго време мръсотията там, почват да се появяват проблеми с лоши връзки. Явно тия които са карали преди нас, не ги интересува това, защото като минат 7-8 години, знаят че ние чакаме да купим колите им. Щото трудно можем да си позволим нова кола и да я подържаме. Иначе ако един двигател е редовно измиван, което си го пише и в инструкцийте за експлоатация, то едва ли ще има някакъв проблем!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Проблемите след миене, не идват от самото миене а от това че са остаряли гумените уплътнители на клемите и кабелите. Такова остаряване се получава точно при неподържан двигател. Маслото разяжда, макар и по бавно с годините, маслоустойчивите материали. И ако е стояла дълго време мръсотията там, почват да се появяват проблеми с лоши връзки. Явно тия които са карали преди нас, не ги интересува това, защото като минат 7-8 години, знаят че ние чакаме да купим колите им. Щото трудно можем да си позволим нова кола и да я подържаме. Иначе ако един двигател е редовно измиван, което си го пише и в инструкцийте за експлоатация, то едва ли ще има някакъв проблем!
Коментар
-
Вие дизелите ако ги миете, добре, ама при мене 1 бобина нова е 180лв., а те са 4 броя.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Интересно с какви двигатели се движат онези автомобили, дето газят вода до стъклото на вратата? Пък на шофьорите им се налага да обличат специално гумирано облекло, че да не им се мокрят макарите. Колегата по-горе е прав - ако има проблем, то той не е в самото миене като процес, а в лошата поддръжка на двигателя. На мен лично ми изгоря старата електроника на газта, понеже кутията и беше с отвори за вентилация, момчето от автомивката уж облече всичко с найлон, пък аз запалих докато беше мокра колата. Но всичко което беше оригинално фиатово обурудване не мръдна. Пък и този фал се случи чак на третото миене - човешка грешка.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Е как да не виждаш? ПИШЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ "МИЙТЕ СИ ДВИГАТЕЛИТЕ, БЪЛГАРИ", а защо колите ни идват от тамошните джамбази с мръсни двигатели? Те по балами ли са от нас?MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Suppish написа:Е как да не виждаш? ПИШЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ "МИЙТЕ СИ ДВИГАТЕЛИТЕ, БЪЛГАРИ", а защо колите ни идват от тамошните джамбази с мръсни двигатели? Те по балами ли са от нас?Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар