Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измиване на двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    дъждът няма нищо общо, проектантите са предвидили при движение от къде, как и защо ще влиза/или не водакато отворя капака след каране при дъжд е мокро само най-долу по коратааз не бих го измилникога не съм го мил и никога няма да го измияима си други начини и препарати за почистване
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #17
      Проблемът не е само водата, а по-скоро обезмаслителя, който има свойството да окислява яко клемите. Аз не бих го измил, освен ако не е крайно крайно належащо.

      Коментар


        #18
        Sev написа:
        дъждът няма нищо общо, проектантите са предвидили при движение от къде, как и защо ще влиза/или не водакато отворя капака след каране при дъжд е мокро само най-долу по коратааз не бих го измилникога не съм го мил и никога няма да го измияима си други начини и препарати за почистване
        Аз пък моя съм го мил два пъти вече, и нямам абсолютно никакви проблеми. Другото, на което ще ти обърна внимание - виж колко са омазани двигателите на колите които карат в автокъщите, и обърни внимание колко коли с омазани двигатели предлагат за продан. Всички минават под водоструйката преди да им сложат табелите с цените. Имам и още един въпрос: Пролет и есен, когато нощем е студено, а сутрин като сезатопли и се появи една сериозна мъгла, не си ли виждал как всичко се изпотява до такава степен, че чак започва да капе вода от него. Така се изпотява и изстиналия двигател. Затова и навремето руските Жигули и Москвич в такова време отказваха да запалят заради мокро делко, ама тук си говорим за доста по-съвременни коли, които си имат уплътнения на всеки електронен модул и на всеки куплунг.PS: Къпал съм и двигателите на служебнит коли - и те не са имали проблеми от това.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          сакатлъка става 1 пътна теория и практика нещата се различават
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Сега вече и аз НЗ кво да правя като цяло нее много омаслен но на места има маслоно за сега няма да го пипам утре на срещата в СОФИЯ ще го обсъдим
            Mercedes E200 coupe

            Коментар


              #21
              Dido_Lyubenov написа:
              Мий го смело, не слушай тъпи изказвания.
              Браво колега, много добра класификация ни даде.Колко души още трябва да потвърдят за наличието на проблеми след такава процедура ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Мисля, че има ОГРОМНА разлика между роса рано сутрин, и водна струя с високо налягане насочена в двигателя?

                Коментар


                  #23
                  Проблемите след миене, не идват от самото миене а от това че са остаряли гумените уплътнители на клемите и кабелите. Такова остаряване се получава точно при неподържан двигател. Маслото разяжда, макар и по бавно с годините, маслоустойчивите материали. И ако е стояла дълго време мръсотията там, почват да се появяват проблеми с лоши връзки. Явно тия които са карали преди нас, не ги интересува това, защото като минат 7-8 години, знаят че ние чакаме да купим колите им. Щото трудно можем да си позволим нова кола и да я подържаме. Иначе ако един двигател е редовно измиван, което си го пише и в инструкцийте за експлоатация, то едва ли ще има някакъв проблем!
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #24
                    iuly_vn написа:
                    Проблемите след миене, не идват от самото миене а от това че са остаряли гумените уплътнители на клемите и кабелите. Такова остаряване се получава точно при неподържан двигател. Маслото разяжда, макар и по бавно с годините, маслоустойчивите материали. И ако е стояла дълго време мръсотията там, почват да се появяват проблеми с лоши връзки. Явно тия които са карали преди нас, не ги интересува това, защото като минат 7-8 години, знаят че ние чакаме да купим колите им. Щото трудно можем да си позволим нова кола и да я подържаме. Иначе ако един двигател е редовно измиван, което си го пише и в инструкцийте за експлоатация, то едва ли ще има някакъв проблем!
                    Би ли пуснал картинка на тези инструкциИ?

                    Коментар


                      #25
                      Вие дизелите ако ги миете, добре, ама при мене 1 бобина нова е 180лв., а те са 4 броя.
                      MB 280 S W108 67' - pickUp
                      MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                      ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                      Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                      office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                      Коментар


                        #26
                        Интересно с какви двигатели се движат онези автомобили, дето газят вода до стъклото на вратата? Пък на шофьорите им се налага да обличат специално гумирано облекло, че да не им се мокрят макарите. Колегата по-горе е прав - ако има проблем, то той не е в самото миене като процес, а в лошата поддръжка на двигателя. На мен лично ми изгоря старата електроника на газта, понеже кутията и беше с отвори за вентилация, момчето от автомивката уж облече всичко с найлон, пък аз запалих докато беше мокра колата. Но всичко което беше оригинално фиатово обурудване не мръдна. Пък и този фал се случи чак на третото миене - човешка грешка.
                        Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                        Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                        Коментар


                          #27
                          Който иска да мие, ама после да не пуска тема и да се оплаква.В manual-а и аз не виждам такива инструкции.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Е как да не виждаш? ПИШЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ "МИЙТЕ СИ ДВИГАТЕЛИТЕ, БЪЛГАРИ", а защо колите ни идват от тамошните джамбази с мръсни двигатели? Те по балами ли са от нас?
                            MB 280 S W108 67' - pickUp
                            MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                            ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                            Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                            office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                            Коментар


                              #29
                              Suppish написа:
                              Е как да не виждаш? ПИШЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ "МИЙТЕ СИ ДВИГАТЕЛИТЕ, БЪЛГАРИ", а защо колите ни идват от тамошните джамбази с мръсни двигатели? Те по балами ли са от нас?
                              Просто са по-големи мърлячи. При всяко положение мръсотията по двигателя води до неговото преждевременно авариране, тъй като температурата при работата му се увеличава заради нарушеното отдаване на топлината в околната среда. Тези ДВГ, които са с електронно управление на вентилаторите започват по-често да ги включват за да си поддържат нормалната температура на работа. Оттам пък се повишава консумацията на ток и т.н., което води до увеличаване на разхода на гориво, респективно на изхвърлените в атмосферата вредни емисии. Тях пък ги дишаме ние и децата ни. И понеже мърлячите на запад са имали късмета да не са били 500 години под турско робство и сега диктуват правилата на играта, квотата на БГ за вредни емисии е малко по-различна от тяхната. Та за да си помогнем, нека да мием когато трябва омърляните си двигатели.
                              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                              Коментар


                                #30
                                Именно заради първия дъжд има кори- под двигателя и на подкалниците. Аз бих се вслушал в съвета на Оги.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X