Давай, смело. Моята Фиатка е бензин и няма проблеми задължително го мия поне веднъж годишно. А за дизел.. семейната е дизел (Рено) и него редовно го мием. Тъй че смело, но не забравяй или гледай тези дето ще го мият да покрият на пример алармата
Бе тия дето произвеждат и продават пароструйките ще трябва да фалират. Кво ще му стане на двигателя? Хубаво е да се огледа за ненапълно капсуловани елктроджаджи в коша и ако има такива, да се облекат в найлон по време на измиването. Иначе, ако ДВГ е само омаслен, без да е полепнала прах по него, нищо му няма. Ако се е омърлял яко е възможно да загрява повече.
Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Няма нужда от пароструйка, аз моят го напръсках със специален препарат за безконтактно миене и после го измих с водоструйката. Мий и изобщо не да не ти пука само си сложи найлончета върху електрониката и ги стегни със свински опашки .
Как можете да давате такива съвети! Двигателя трябва да се мие и то редовно!!! Мръсотията от масло, гориво и прахоляк,отлагана по него, води до много бързо състаряване на материалите-изкуствено стареене. Особено на гумените съединения, покритието на електронните капсули, датчиците и кабелите с буксите. Колкото по чист се подържа двигателя и двигателния отсек, толкова по дулгосрочно ще работи безаварийно. И не давайте съвети, без да сте наясно с нещата.
Последният път, когато видях измит JTD 105, после имаше около 10-12 грешки, свързани с почти всички датчици, вкл. дебитомер, фазовите и този за скоростта.
Мий го смело, не слушай тъпи изказвания. То ако така се скапваше от вода, тоя двигател щеше да работи само до първия дъжд. Ако се страхуваш от това да го запалиш веднага след измиването (както е мокър), изчакай го да поизсъхне и тогава пали. Само не мий докато работи, че ще всмукне вода в цилиндрите през въздуховодите итурбото :D
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар