Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Интересна гатанка ;) от къде е тази част?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Интересна гатанка ;) от къде е тази част?

    Карам Фиат Браво 1.8, много е зле горкия, не върви хич... започнах да го стягам малко по малко....Преди седмица на един светофар, колата беше студена и като светна зелено и тръгнах, нещо изплака и в купето влезе черен дим и миришеше на бакелит нещо... на газ не работеше, не държеше обороти... на бензин я закарах на диагностика и се оказа че някаква детонация станала в един от маркучите и той се извадил... човека го сложи пак... но после пак се получи същото (добре че вече знаех кой е маркуча да си го сложа сам)... това беше предисловие....В събота отивам на сервиз и в маркуча който се вади откриваме тази част на снимките.... със стрелка съм показал кой е маркуча... излиза от двигателя и минава под големия маркуч който излиза от въздушния филтър...
    Прикачени файлове

    #2
    Това е отдушника. Струва ми се, че нещо ти липсва. Това "Y" образното разклонение имаш ли го? Онова клапанче в ръката ти трябва да стои някъде вътре в него или е в самия капак на главата.
    Прикачени файлове
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Имам Y-образно отклонение на газивата уретба на което има вентил за регулиране на количеството газ...
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        Това са две различни неща, но в случая няма значение. Някои модели имат тази кукурада, други - не. Трябва ми малко време и ще ти кажа този клапан какъв е и къде се намира....
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Виж какво излиза по схемата, би трябвало да е това, но се намира в долната част на тръбата.
          Прикачени файлове
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            Частите които намерих са само тези двете... следоватлно ми липсва нещо.. пружината я нямам.. а и не мога да разбера от картинката - това което съм снимал, не буталото - другото - какво е и къде трябва да се намира в цялата схема... дали ще мога да се оправя сам или да търся някой майстор? Щом става въпрос за вентилация на газове, може ли колата заради това да не ми върви и да ми харчи толкова много (15-17/100 газ смесен раязход)?

            Коментар


              #7
              Хора, не разбрахте ли, че тези коли почват да се е*ават като им се сложи газ?А това какво общо има с темата ?Като нямаш какво да кажеш по-добре не пиши нищо!Модераторски екип на fiat-bg.org
              MB 280 S W108 67' - pickUp
              MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
              ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
              Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
              office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

              Коментар


                #8
                Suppish написа:
                Хора, не разбрахте ли, че тези коли почват да се е*ават като им се сложи газ?
                Не аз лично не съм
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  Suppish написа:
                  Хора, не разбрахте ли, че тези коли почват да се е*ават като им се сложи газ?
                  въх... така ли било бе.. тогава го махам моето газово... ае без тъп спам в темата на колегата а?
                  Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                  Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                  Коментар


                    #10
                    Ае като неможеш да си позволиш да караш колата на нормално гориво и веднага тъп спам нали? Имам пари карам като свършат седи пред блока, не се оплаквам върви си прилично и съм се нагледал на гЪзифицирани бравота, даже едно , наскоро му сменяха бобините, нищо, накрая се преебал блока дето управлява тия бубини и т.н. И всичко от ГИ, а имаше и един майстор дето си каза "С тая газ момче след 15к ще идваш да правиме глава", еми така е. Малко ли ви трябваше да се нагледате на изгорели коли заради пропан-бутан, метан и т.н. По-добре 5 лв. повече отколкото тая жива бомба в багажника!
                    MB 280 S W108 67' - pickUp
                    MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                    ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                    Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                    office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                    Коментар


                      #11
                      Имах същия случай. Това е едно клапанче, което се намира в долната част на дроселовата клапа. Струва към 60 лв. в Ауто Италия, на друго място не можах да го намеря. Компромисен вариант е да извадиш долния малкуч от тройника на снмимката, и да го запушиш. Ще ти се омазва двигателя около него от картерните газове, но ще държи оборотите. На мен това на снимката ми изглежда побългарявано. Вместо силиконовото уплътнение трябва да има пружина. Виж да не е по маркучите някъде. Има и една шайба, която пречи на клапанчето за излиза от тялото.

                      Коментар


                        #12
                        tomny написа:
                        Имах същия случай. Това е едно клапанче, което се намира в долната част на дроселовата клапа. Струва към 60 лв. в Ауто Италия, на друго място не можах да го намеря. Компромисен вариант е да извадиш долния малкуч от тройника на снмимката, и да го запушиш. Ще ти се омазва двигателя около него от картерните газове, но ще държи оборотите. На мен това на снимката ми изглежда побългарявано. Вместо силиконовото уплътнение трябва да има пружина. Виж да не е по маркучите някъде. Има и една шайба, която пречи на клапанчето за излиза от тялото.
                        Как да го запуша? С какво? И дали ще ми даде по-нисък разход (защото са си 1000 км все пак отиване и връщане)... Все пак дали можеш да обясниш къде от дроселовата клапа е изпаднало това клапанче? Нали това е дроселова клапа снимка. И как оттам е отщло това клапанче в долнич маркуч?

                        Коментар


                          #13
                          ето ти какво точно търсиш - при гърмежа е изхвърчала явно шайбата.аз го намерих за 10 + 5 лв. - цена + транспорт.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=40492&

                          Коментар


                            #14
                            Suppish написа:
                            ...а имаше и един майстор дето си каза "С тая газ момче след 15к ще идваш да правиме глава", еми така е. Малко ли ви трябваше да се нагледате на изгорели коли заради пропан-бутан, метан и т.н. По-добре 5 лв. повече отколкото тая жива бомба в багажника!
                            Колега много странно! Моята кола е почти на 250 000 км и все още си е с оригиналната глава. Значи до сега е трбвало да и сменят главата 16 пъти! Дали въпросният майстор не се е объркал нещо Жалко е, че вярваш на приказките на "майстори"... Гугъл знае по-добре от тях!Я ми извади статистика на изгорелите коли в следствие на монтирана АГУ или метанова уретба!

                            Коментар


                              #15
                              Suppish написа:
                              Хора, не разбрахте ли, че тези коли почват да се е*ават като им се сложи газ?А това какво общо има с темата ?Като нямаш какво да кажеш по-добре не пиши нищо!Модераторски екип на fiat-bg.org
                              С риска да бъда предупреден-колегата Suppish много точно се е изказалПрочети заглавието на темата и тогава коментирай !Човека не пита дали да сложи газ, а нещо съвсем другоМодераторски екип на fiat-bg.org
                              Marea HLX 147ps

                              Коментар

                              Working...
                              X