човече, ти имаш отговор на всичко... разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!
човече, ти имаш отговор на всичко... разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!
Няма спамове,само съчувствие от наша страна колега
Функцията на клапанчето е, когато двигателя не работи, пружината го държи отворено, и кондензираните пари се стичат в дроселовата клапа. Когато запалиш, вакуума го затваря, и засмуква каквото се е стекло. При теб е имало нестабилни и много високи обороти, защото не е имало какво да затвори, и мотора е смучел въздух от там. Според мен, като си го сложил без пружината, нищо не си направил, защото кондензираните пари няма как да се стекат надолу (клапана е винаги затворен). Наистина е хубаво да го смениш, особено ако го намериш за десетина лв. А за разхода, като гледам как няма мощност и харчи много, и като я чух как трака, много ми напомня за случая с моята, когато ремъка й не беше зацепен правилно. Според мен, в моя случай, има нещо нестандартно правено (глава, валове), и като се зацепи със стандартните пети за този мотор, умира и харчи много. Зацепвана е с пети за Алфа (случайно, момчето не знаеше че са различни), и тогава разликата беше огромна. Нормална мощност за двигател с тези коне, и съвсем различен разход. Сега, след смяна на ремъка, я зацепиха пак с Фиат-ови пети, и се върна старото положение. Днес засякох разхода, 17 без малко, динамиката по-зле от един Форд 1,4, който ми се наложи да карам тия дни. На бензин разхода е по-малък, но е висок (над 13, при всички случаи)Между другото, не се впрягай много на последното, това все пак са само разсъждения, тепърва ще изследвам случая. Исках само да ти дам още една насока
човече, ти имаш отговор на всичко... разгледах темата ти... имаше едина снимка точно на този детайл... http://forum.fiat-bg.org/files/28032009155_407.jpg само не мога да разбера това дето съм снимал в ръката си как се слага там? сега вечерта се опитах да го сложа без пружината и ограничителя - стана, колата върви повече, но ми се ще да го сменя това клапанче все пак... днес пак засекох разхода - 16 на 100 газ градско... това без да влиза в обороти... нормално ли е?И още нещо - моля не спамете в темата! Благодаря!
с тези газови уредби се барка в газа на колата,а наще италианки са бъкани с електроника,Soryy ама така е 16 газ на 100,а бе ти по добре си я караи на бензин бе хора кво ви става.
с тези газови уредби се барка в газа на колата,а наще италианки са бъкани с електроника,Soryy ама така е 16 газ на 100,а бе ти по добре си я караи на бензин бе хора кво ви става.
ако караш яка ръчка на бензин - може и доста над 16/100 бензин да го докараш
Коментар