Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за дебитомер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.

      Коментар


        #18
        Колега, провери датчика на коляновия вал.

        Коментар


          #19
          Това не е ли реотан по същество? Обаче трябва да се уцели точната сплав и сечение, за да дава правилния сигнал. Макар че работата най-вероятно ще опре до нов дебитомер. Колкото до кореселина, хората наистина са прави. При положение, че се кисне в него. А аз такова нещо не съм предлагал. Все пак му трябва време за да почне да разяжда. А тези дебитомери, които съм имал възможността да видя, наистина не са само тръби. Моето лично мнение е, че с чарковете, които са заложени вътре, едва ли са обосновани цените от 200 и кусур кинта, на които ги продават.
          Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
          Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

          Коментар


            #20
            Digital_Vertigo написа:
            Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.
            знаем , че сме прави , но е добре че вече и ти го знаеш като ти гледам мъките - ако си в Пд докарай я да я закача на ВИЗА-та.

            Коментар


              #21
              u_bo написа:
              Digital_Vertigo написа:
              Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.
              знаем , че сме прави , но е добре че вече и ти го знаеш като ти гледам мъките - ако си в Пд докарай я да я закача на ВИЗА-та.
              Благодаря колега,но вече не съм в Пловдив.

              Коментар


                #22
                Та за дебитомерите..... Значи , чарковете и ТЕЛЧИЦА-та която е вътре , е благородна сплав, калибрирана. С много висока точност. Както каза друг колега -реотан. А, виждам, има много УМНИ хора - знаете ли колко струва едно калибриране? И колко стрва машина произвеждаща с такава точност?Та по темата ....Проблема няма да е от дебитомера. Ако не работеше качествено - щеше да работи непрвилно двг-то , но щеше да пали. Т.к. щеше да влезе в авариен режим. Най-вероятно проблема е другаде. Възможно е да е датчик на коляновият вал. При него е вероятно да не пали. Но, пък щеше да излезе на тестер. Ако му разбира майстора, а не само да гледа записаните грешки. Има си режим за наблюдение на данните НАЖИВО. Опитай да смениш майстора, помежду другото . Смени и дебитомера. Щом си пречупил нишката, той вече не работи. Това е сигурно.Виж дали ти дава искра. Дали се включва помпата. Дали стига горивото до дюзите Дали излиза от дюзите.
                FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                Коментар


                  #23
                  Колеги проблема за мое щастие е решен,но съм много разочарован от причината,а тя излезе фалшивото гориво,което зареждаме.Сложихме външна бензинова помпа която черпеше от туба с гориво и колата беше кибрит.После се наложи да източим половината резервоар с ментето гориво и сега колата е ок.Единствения проблем е само,че дебитомера е за смяна понеже както споменах единя сензор вече е аут.Сега колата до 1500 rpm придърпва и свети лампата на инжекцията,но след смяната му всичко ще е ок.

                  Коментар


                    #24
                    Колега, направи жест към всички . да знаят откъде да НЕ зареждат.
                    FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

                    Коментар


                      #25
                      YAROSHKH написа:
                      Колега, направи жест към всички . да знаят откъде да НЕ зареждат.
                      Да не е проблем да споделя,заредих от Петрол 95 понеже нямаха 96 еxtra.Не казвам,че винаги предлагат фалшиво гориво може моментната пратка да е била с по-слабо качество.

                      Коментар

                      Working...
                      X