Не.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за дебитомер
Collapse
X
-
Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.
Коментар
-
Това не е ли реотан по същество? Обаче трябва да се уцели точната сплав и сечение, за да дава правилния сигнал. Макар че работата най-вероятно ще опре до нов дебитомер. Колкото до кореселина, хората наистина са прави. При положение, че се кисне в него. А аз такова нещо не съм предлагал. Все пак му трябва време за да почне да разяжда. А тези дебитомери, които съм имал възможността да видя, наистина не са само тръби. Моето лично мнение е, че с чарковете, които са заложени вътре, едва ли са обосновани цените от 200 и кусур кинта, на които ги продават.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
u_bo
Digital_Vertigo написа:Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.
Коментар
-
u_bo написа:Digital_Vertigo написа:Направихме пробата с друг такъв дебитомер,но резултата е никакъв.Колата се държи по същия начин,върти и се опитва да задържи но веднага угасва.И също така бяхте прави,че и с неизправен дебитомер колата си пали и върви,понеже на човека от който ползвах дебитомера му откачихме буксата и си вървеше,но светна лампата за инжекцията.И така продължавам да търся другаде проблема,ако някой има идея къде да погледна ще съм много благодарен.
Коментар
-
Та за дебитомерите..... Значи , чарковете и ТЕЛЧИЦА-та която е вътре , е благородна сплав, калибрирана. С много висока точност. Както каза друг колега -реотан. А, виждам, има много УМНИ хора - знаете ли колко струва едно калибриране? И колко стрва машина произвеждаща с такава точност?Та по темата ....Проблема няма да е от дебитомера. Ако не работеше качествено - щеше да работи непрвилно двг-то , но щеше да пали. Т.к. щеше да влезе в авариен режим. Най-вероятно проблема е другаде. Възможно е да е датчик на коляновият вал. При него е вероятно да не пали. Но, пък щеше да излезе на тестер. Ако му разбира майстора, а не само да гледа записаните грешки. Има си режим за наблюдение на данните НАЖИВО. Опитай да смениш майстора, помежду другото . Смени и дебитомера. Щом си пречупил нишката, той вече не работи. Това е сигурно.Виж дали ти дава искра. Дали се включва помпата. Дали стига горивото до дюзите Дали излиза от дюзите.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Колеги проблема за мое щастие е решен,но съм много разочарован от причината,а тя излезе фалшивото гориво,което зареждаме.Сложихме външна бензинова помпа която черпеше от туба с гориво и колата беше кибрит.После се наложи да източим половината резервоар с ментето гориво и сега колата е ок.Единствения проблем е само,че дебитомера е за смяна понеже както споменах единя сензор вече е аут.Сега колата до 1500 rpm придърпва и свети лампата на инжекцията,но след смяната му всичко ще е ок.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар