Проблемът ми е, че бачка на 3 цилиндъра. Като покарам малко, понякога се оправя и почва да си бачка на 4 и всичко е съвсем нормално. Понякога пък като запаля и си бачка на 4, но почва доста да загрява. Дайте някакви идеи или кажете читав сервиз в София, че от тея теми не можах да разбера за един читав сервиз. Иначе погледнах, че като тръгне на 3 цилиндъра едната свещ е изцапана (ама нз дали е с масло, с бензин или с антифриз). Като я позачистя и тръгва нормално. Същото става и с нова свещ. Колата я имам от половин година и до сега не ми е давала никакви проблеми (с двигатела де, иначе City-то се ебава от време на време, или по-точно 5-6 пъти до сега).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто МК2 99г.
Collapse
X
-
Колега много сори .Ходи някаде на диагностика но за мен наи вероятно е компа.Но може и нещо друго божа работа.А за сити-то един реглаж хубав защото има един дачик запозициониране и ако отчита примерно пълен ляв или десен изклучва.Има нещо като защита поне аз така си го обяснявам ако говоря глупости някои да ме поправиФиат Пунто 1.2 8в 60 кончета
-
Колега и аз бих те посъветвал на диагностика да отидеш. Приятел с Темпра (имаше същия проблем) кара си я така известно време и след това , имаше неприятна изненада. Беше задрало бутало и.... знаете за какво иде реч на там. Според майстора който го прави е било гарнитура на глава и друи там работи каза и .... незнам не претендирам, ч разбирам толкова ма знам какъв беше резултат след това.FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.
Коментар
-
ахахаххаха, ква става с тоя сервиз бре - всеки го храни ахаххаха. Препоръчаха ми един в Люлин 10, казваше се доктор нещо си. Не помня името, а управителя беше Лука някой си - фамилията не му помня. Разбрах се с хората в петък да отида да я погледнат.Нищо не знаеш докато не опиташ това което знаеш !!!
Коментар
-
ECU
щото не може да се отремонтирва лесно няма условия машини в повечето случай првават :-сменят ECU комплект - или се опитват да го отремонтират но зависи /инжинера/ дали ще е майстор да има условия и познания за ремонт но пак трябва да се погледне какъв ти е точно прблема може и друго да е
Коментар
-
А вътре как са направени? Имам в предвид на печатна платка или керамична подложка(хибридна схема). Ако е второто би трябвало да е в пъти по-надеждно от платка. Ако разбира се е оразмерено както трябва. Но това да кажем не е проблем - все пак ги прави Магнет Марели. В случай, че е хибридна схема, подмяната на елементи е трудна но не е невъзможна, защото там се ползват предимно токопроводящи пасти. Аз самият съм проектирал хибридни схеми и са ми ги изработвали в ХИС на Цариградско. Проблема при керамиката е водата - ако попадне върху нагрятата керамика тя се пука и се прекъсват връзки. Затова и питам. Доста колеги има с такива коли. Мойта Панда и тя е с такъв комп. Та ако сте отваряли такива компове, лесно се вижда влизала ли е вода. Ако е така да ги уплътняваме докато е време.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар