Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кажете ми че НЕ Е ИСТИНА - Защита от късане на агренажен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    1115 написа:
    E сега...7лв. Да не е било 90 години?Аз като знам, че немските коли не се чупят пък и сега гледам труда и частите са евтини и в този ред на мисли си викам:С какво ли плащат заплати хилядите сервизи за немски коли?
    кърпят вежди :D колкото по-модерна колата, толкова шанса да няма защита е по-голям. световната тенденция не само при автомобилите е да се прави нещо, което е неремонтно пригодно, със скъпи части и ограничен ресурс още от завода, така че като се счупи да се сменя с ново. така ще има винаги работа за всеки. по-възрастните от мен знаят, как на москвичите едно време само с вода са се карали, а радиторите като протече по някаква причина /обикновенно не се случва/, то се сменя само проблемната тръбичка и после пак газ.... и хиляди още примери.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
      Ex Fiat 126P
      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
      Alfa Romeo 147 1.6 TS
      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

      Коментар


        #18
        trace написа:
        Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
        Да това е така, защото самата компресия идва от по-малката горивна камера! т.е. и самия клапан е по-близко до буталото!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #19
          trace написа:
          Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
          по-скоро степента на сгъстяване
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            trace написа:
            Доколкото съм чел, про6лема е в компресията. Т.е. двигател с по-голяма компресия (каквито са по-новите) удря клапани, стар двигател с ниска компресия не.Едва ли има някаква конспирация.
            по-скоро степента на сгъстяване
            Ами да. Компресията е колко атмосфери налягане може да направи буталото в цилиндъра, разбира се зависи най-вече от две неща - колко добре уплътняват сегментите (дали има или няма износване на блока и сегментите) и колко добре затварят клапаните.Степента на сгъстяване показва колко пъти се намалява обема когато буталото е в ГМТ спрямо общият обем на цилиндъра. Или това е точно отношението на обема който остава м/у буталото и клапаните и общият обем на цилиндъра. За това за да се постигне по-голяма степен на сгъстяване трябва буталото да отива максимално нагоре или по-близко до клапаните. За това като се скъса ремъка вече няма кой да натиска и прибира клапаните, разпределителният вал спира де се върти, но коляновият не и така клапаните на цилиндрите които са натиснати ги удрят буталата.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #21
              Абе ВЕРИГАТА му е майката !мерцедес Ц класабмв 3 или 5
              Bravo GT 1.8

              Коментар


                #22
                zloben9000 написа:
                Абе ВЕРИГАТА му е майката !мерцедес Ц класабмв 3 или 5
                Не е точно така ама как да е.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  zloben9000 написа:
                  Абе ВЕРИГАТА му е майката !мерцедес Ц класабмв 3 или 5
                  дааааааа, и поле като се счупи нещо влизаш в един голям магазин за резервни части с големи черни букви на жълт фон "Всичко от по 300 лева"
                  Fiat Punto 1.1-Синята птица
                  Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                  Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                  Коментар


                    #24
                    zloben9000 написа:
                    Абе ВЕРИГАТА му е майката !мерцедес Ц класабмв 3 или 5
                    Полски ФИАТ 125 P ? (Освен това - задно предаване, 4 дискови спирачки )

                    Коментар

                    Working...
                    X