Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кажете ми че НЕ Е ИСТИНА - Защита от късане на агренажен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кажете ми че НЕ Е ИСТИНА - Защита от късане на агренажен

    целия съм пребледнял докато пиша тази тема, верно ли модерна кола като фиат браво няма защита от късане на агренажен ремък ?тоест ако се скъса се идрят клапаните и двигателя отива за основен ремонт ? двигателя е 1.8 113 кс.
    Bravo GT 1.8

    #2
    Какво си пребледнял .... повечето от колите в днешни дни са така, кое те учудва ? FIAT Bravo gen 1 е модел на 14 години, бих използвал доста други думи, но едва ли модерна.
    '08 Alfa Romeo 147 Q2
    ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V

    Коментар


      #3
      Да, вярно е, съжалявам. Какво е станало?

      Коментар


        #4
        още нищо не е станало но ми смениха само една ролка като ми слагаха ремъка и сега свисти нещо.май ще се вкарам у бокса за дълго
        Bravo GT 1.8

        Коментар


          #5
          zloben9000 написа:
          още нищо не е станало но ми смениха само една ролка като ми слагаха ремъка и сега свисти нещо.май ще се вкарам у бокса за дълго
          остава и БРЕДА да са ти сложили новата ефтинджос ли беше ... за 20 - 30 лв.?- според ХИт-ко - 12 клапана минимум се удряха ( по спомен цитирам)

          Коментар


            #6
            Бърза справка с тайминга на 1.8 - 99-та показва че теоретично повече от 6 клапана няма начин да удариш, освен ако не си много голям карък. Това е само на картинка де, действителността може да е друга.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Еее, пустият му ремък... всички се притесняваме от това. Моят е сменен заедно с обслужването преди 9000 км., поне така пише в сервизните документи, но пак ми е на мисъл. На хората с верига им е по-спокойно в това отношение. Абе нема нищо сигурно с кола. Карай си, не му мисли толкова. Ние да сме живи и здрави!
              Стояха зверчета
              Около плета
              В тях стреляха
              И те умираха

              Коментар


                #8
                кола

                я вземи смени майсторите или да си оправят нещата ти ако си вземеш ГОЛФУ нали итам е още по плачевно :D на Пунто има нещо като защита- да е наречемна малко коли има защита повечето е ремонт
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  То всъщност не е защита! Просто буталата са освободени и по никакъв начин не могат да ударят клапаните. За фиат моторите мисля че само FIRE са с освободени(вкопани) будала. И то 8 клапановите. Всичко що е 16 клапана удря при късане на ремъка.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    http://trace.data.bg/p/files/downloa...0remyk%203.jpg
                    Ex Fiat 126P
                    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS
                    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                    Коментар


                      #11
                      trace написа:
                      http://trace.data.bg/p/files/download/4787040/Angrenajen%20remyk%201.jpghttp://trace.data.bg/p/files/download/4787041/Angrenajen%20remyk%202.jpghttp://trace.data.bg/p/files/download/4787042/Angrenajen%20remyk%203.jpg
                      днеска си купих малка и голяма ролка марка ИНАагренажен ремък - марка КОНТИНЕНТАЛ но не е вечени смених на ново ремъците, преди бях сменил само едната ролка (без голямата)бръках се дълбоко но кво ще я карам фиатката още много !9/100 средно газ ми даде днеска и си я обичам много +++++++++++++++++имах едно ауди 80 то скъса ремък и нищо му нямаше ... смениха го за 25 лв ремък + 7лв труд.тва аудито е егати животното не трябваше да го продавам ама харчеше 10-15 газ голема ЛАМЯ беше
                      Bravo GT 1.8

                      Коментар


                        #12
                        7 лв труд за смяна на ангренаж!? тва никъде го няма! Сигурен ли си че не си скъсал пистов ремък, щото аз съм почти сигурен.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Slavi_Lancia написа:
                          7 лв труд за смяна на ангренаж!? тва никъде го няма! Сигурен ли си че не си скъсал пистов ремък, щото аз съм почти сигурен.
                          да сигурен съм, агренажния ремък се сваля много лесно когато двигателя е надлъжно разположен, разглобява се само капака на ремъка нищо друго не се отвива ! На новите се разглобява цялата предница за тази операция
                          Bravo GT 1.8

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            7 лв труд за смяна на ангренаж!? тва никъде го няма! Сигурен ли си че не си скъсал пистов ремък, щото аз съм почти сигурен.
                            подсказка- 8 клапана - един разпределителен вал- освободени буталае колко да е труда за 5 минути работа

                            Коментар


                              #15
                              E сега...7лв. Да не е било 90 години?Аз като знам, че немските коли не се чупят пък и сега гледам труда и частите са евтини и в този ред на мисли си викам:С какво ли плащат заплати хилядите сервизи за немски коли?

                              Коментар

                              Working...
                              X