Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна скорост - шум при включване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задна скорост - шум при включване

    здравейте,имам следния проблем: При включване на задна скорост се чува ужасен стъргащ шум. Само да спомена, че съединителят ми е сменян преди година. От какво може да е това?

    #2
    Като включваш на задна не дръж спирачката. По лесно влиза и не се чува тоя шум.
    Fiat Bravo 1.9JTD 105
    D I E S E L P O W E R

    Коментар


      #3
      имаше вече такива теми,ползвайте търсачката,колкото и некоректно да работи тя,все ще ви намери каквото търсите!Кокретно за теб колега,1 не дръж спирачката докато включваш задна и 2 преди задна вкарай първа и после задна,мисля,че няма да ти стърже така
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #4
        И при мен стържеше, ама му хванах цаката. Ако не ще да влезе, не напъвам, пускам и пак натискам съединителя и влиза. Освен това не натискам лоста до възможно най-крайно дясно положение а леко го издърпвам наляво. Всичко това с натисканата спирачка. Успех
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #5
          Първо гледай, като включваш задна автомобила да е в покой, а не да се дижи леко напред! И натискай съединителя максимално до долу! Ако понякога не иска да влезе не напъвай, а пусни съединителя, натисни го пак и пробай! Ако пак не се получава повтаряш операцията само, че превключаваш през първа и тогава вече няма, как да не се получи!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            всички скорости се включват не много бързо с вниманиезадържа се за малко в неутрално положение и след това се дава лек натиск на лоста в желаната посокакато се приближат скоростите на въртене на двата вала желаната предавка се включва много лекотака се запазва максимално живота на скоростната кутия, най-вече на синхронизаторитеи педала на съединителя винаги се натиска докрай
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              alvanovo написа:
              всички скорости се включват не много бързо с вниманиезадържа се за малко в неутрално положение и след това се дава лек натиск на лоста в желаната посокакато се приближат скоростите на въртене на двата вала желаната предавка се включва много лекотака се запазва максимално живота на скоростната кутия, най-вече на синхронизаторитеи педала на съединителя винаги се натиска докрай
              Потвърждавам! Пробвайте следното - при натисната спирачка, натискате съединителя, скоростния лост плътно в дясно и задръжте за секунда-две и тогава включете - стъргане не би трябвало да има. Ако се включи веднага, има стъргане в 3 от 5 пъти при мен - а аз съм с нов съединител и маховик.

              Коментар


                #8
                това което забелязвам тук, е че никой не говори за проблем. Аз обаче невиждам какво общо има натискането на спирачката с включването на задна скорост. Аз винаги държа педала на спирачката натиснат и смятам че така е нормално. Обяснете ми моля!

                Коментар


                  #9
                  mitakkk написа:
                  това което забелязвам тук, е че никой не говори за проблем. Аз обаче невиждам какво общо има натискането на спирачката с включването на задна скорост. Аз винаги държа педала на спирачката натиснат и смятам че така е нормално. Обяснете ми моля!
                  Ами по лесно им е на двата вала в кутията да се напаснат един към друг, това е. Ти си натиснал съединителя и първичният вал не се върти, на теория де според мен има някакво увличане. Вторичният вал, този от към диференциала и колелата трябва да се зацепи с първичният. Понякога застават дето се вика "зъб с/у зъб" и като си пуснал спирачката и колелата са свободни вторичният леко се завърта и се зацепва с първичният.Аз винаги когато включвам задна първо давам леко напред и тогава задна и никога не хърка. Същото е и когато върна 5-4 или 4-3 с междинна газ, все едно караш автоматик, не се усеща превключването. Пък и кутиите не са ни първа младост и са минали доста километри така че
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар

                  Working...
                  X