Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане на шофьорската врата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукане на шофьорската врата

    При затваряне на вратата ако е напълно отворена така пука, че имам чуството че всеки момент ще падне. Един приятел с Фиат Браво ми каза, че имал същия проблем и след известно време спряло да пука като му се скъсала оная желязната пластина(усокои ме като ми каза, че тя не играела никъква роля, вратата се държала на пантите и този оптигач не ми трябва)... Помогнете хора..моля Ви... Пробвах да го смажа...същата работа,пука си, това е от 2-ва дни и адски много ме притеснява...

    #2
    Играе роля,на едино типо така преди време като духна яко вятър и му обърна вратата.За да чука,най вероятно някъде има луфт.

    Коментар


      #3
      Re: Чукане на шофьорската врата

      nickname написа:
      При затваряне на вратата ако е напълно отворена така пука, че имам чуството че всеки момент ще падне...
      Е, колега... нищо не разбрах!? Конкретизирай, че да ти дадем съвет!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Колегата има предвид стопера на вратата, че пука от него. Ами износил се е върви и си намери някой запазен от моргата и го смени, по-добре от пасажерската врата, че ще е по-здрав и аз отдавна се глася за тази интервенция, ама се не остава време.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #5
          При мен пукаше от това, че се 6яха разхла6или двата шестограма към купето.След като ги стегнах се оправи, виж първо дали не е и при те6 така.Иначе смяна, и двата са едни и същи т.е. няма значение от коя врата ще го вземеш.
          Ex Fiat 126P
          Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
          Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
          Alfa Romeo 147 1.6 TS
          Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

          Коментар


            #6
            Ако пука от пластината, или така нареченият ограничител, или обтегач (по-магазинте така го знаят :D ) очаквай скоро да се счупи! Смазването не помага! Щом пука значи едното ухо за което се захваща с шестограма е счупено, очаквай скоро да се счупи и другото! 30 и няколко лева е в магазините, за да го смениш трябва да избиеш шплента (отдолу нагоре) и да разглобиш кората на вратата.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Re: Чукане на шофьорската врата

              nickname написа:
              При затваряне на вратата ако е напълно отворена така пука, че имам чуството че всеки момент ще падне. Един приятел с Фиат Браво ми каза, че имал същия проблем и след известно време спряло да пука като му се скъсала оная желязната пластина(усокои ме като ми каза, че тя не играела никъква роля, вратата се държала на пантите и този оптигач не ми трябва)... Помогнете хора..моля Ви... Пробвах да го смажа...същата работа,пука си, това е от 2-ва дни и адски много ме притеснява...
              оптегача на вратата. по моргите около 10 лв. сменя се за около час със сваляне и поставяане на кората. трябва ти само отверка и шестограми.
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #8
                Дали ще стане от всяка една двуврата кола или трябва точно за Пунто мк2 да търся?

                Коментар


                  #9
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_13

                  Коментар


                    #10
                    Някой няма ли да каже...

                    Коментар


                      #11
                      Колега моето пука вече 1 година...

                      Коментар


                        #12
                        Купи си ВД40 и с него хубаво смажи пантите и ограничителя или както там се казва. След обилното напръскване движи врата за да проникне хубаво навсякъде и да се раздвижи. Разгледай да няма луфтове някъде или скъсана ламарина, разхлабени болтове. След раздвижването с ВД40 ако спре да пука тогава смажи с някакво масло.

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          Купи си ВД40 и с него хубаво смажи пантите и ограничителя или както там се казва. След обилното напръскване движи врата за да проникне хубаво навсякъде и да се раздвижи. Разгледай да няма луфтове някъде или скъсана ламарина, разхлабени болтове. След раздвижването с ВД40 ако спре да пука тогава смажи с някакво масло.
                          WD40 не става за смазка, защото бързо изветрява. Който ви убеждава в обратното значи е пълен лъжец! :D Въпросният спрей е подходящ за развиване на клеясали болтове и гайки, но смазващите му качества траят няколко дни. За лесно смазване използвайте бяла грес във флакони за пръскане на марката Мотип. Може да я намерите в големите вериги магазини.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар

                          Working...
                          X