Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Специалният инструмент при смяна на ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    BO написа:
    Е да ама ако извадиш всички валове и после пак ги сложиш като няма белези с какви инструменти се открива точното им положение - нещо не ми е ясно и за това питам?
    Тези инструменти, " застопоряват " разпределителните валове на строго определено положение спрямо коляновия вал и по-точно на Г.М.Т. на пьрви цилиндьр! Това е смисьла!А, вече в какво положение са ремьчните шайби на разпределителните валове спрямо шайбата на кол. вал и на какви белези, е без каквото и да е значение!!!

    Коментар


      #17
      Споменатите инструменти(или пети) са с профил на гърбицата за определен цилиндър, като се намести гърбицата в профила и на двата вала си 100% сигурен, че това е правилното положение. Ето и илюстрации за любопитните-
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        и аз да се включа.... тези инструменти се казват дорници имат ги само в големите сервизи и се ползват само там или под наем.... другия вариант е ако се намери схема-чертеж да се излеят от метал...
        Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

        Коментар


          #19
          Направено е така за да не пипа всеки, за да може да се ограничи смяната им до минимум в случаини сервизи , а да се ходи в сервизите на Фиат или оторизирани такива. Иначе кво им пречеше да направят белези и да може да си ги сменяш където си искаш като на нормалните коли. Ако ремъка е зацепен правилно какво пречи да си ги бележеш и да си сложиш новия ремък по белезите които си направил - Нишо едва ли ще разминеш зъб. Така че не е мисия невъзможна без тея фиксатори.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #20
            Правилно ли ми се струва, че за да се смени ангренажен ремък трябва задължително да се свали капакът на клапаните?

            Коментар


              #21
              Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапии
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                Правилно ли ми се струва, че за да се смени ангренажен ремък трябва задължително да се свали капакът на клапаните?
                ами да, ако не са сигурни белезите то задължително се отваря и се ползваа въпросния дорник
                Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                Коментар


                  #23
                  Хм...аз досега съм си сменял ангренажните ремъци без пети на всичките коли и проблеми не съм имал
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #24
                    кроко61 написа:
                    Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапии
                    да не стигате колега до там да ползвате гаранция да видиш от колко морета вода ште ти донесат за да не е поемат .тва стая гаранция е много относителна работа караи с голяма скорост и заби по ниска предавка да видиш с колко зъба ша избяга центровката и да видим каква гаранция има тогава.

                    Коментар


                      #25
                      Слав написа:
                      Хм...аз досега съм си сменял ангренажните ремъци без пети на всичките коли и проблеми не съм имал
                      колега не, че не може. там е работата че някои казват "абе то за един два зъба няма проблем" ... проблем верно няма, но има значение за работата на мотора и от там за експлоатацията на компонентите. все пак с качествена работа удължаваме живота на машинките (и обратното важи )
                      Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                      Коментар


                        #26
                        Не ми се спори Един два зъба са доста...хич не са нищо. Въпросът е, че без пети може да се зацепи абсолютно ТОЧНО, ако знаеш какво и как го правиш...мир!
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #27
                          Слав написа:
                          Въпросът е, че без пети може да се зацепи абсолютно ТОЧНО, ако знаеш какво и как го правиш...мир!
                          Подкрепям това мнение. Аз също съм го правил доста пъти и ако толкова се държи на блокирането, може да се импровизира.Тези инструменти са необходими когато го няма ремъка и когато не е сигурно, че предният ремък е бил както трябва.

                          Коментар


                            #28
                            кроко61 написа:
                            Да заостря само вниманието на ХИТ-ко .Във Варна в сервиз на WW бях с един авер за смяна на ремък ролки и тн на Пасат5 Без кандърми и уговорки ,,дърпане,,и тн-гаранцията е 90 000км С фактура касова бележка и всички тапии
                            Пожелавам на твоя приятел безпроблемна експлоатация на автомобила и дано не се наложи да си търси правата по време на гаранцията.
                            Fiat Marea 1.8i 16V
                            Fiat Tipo 1.4i 8V
                            Fiat Punto 1.6i 8V
                            www.italauto-bg.net/forum/

                            Коментар


                              #29
                              Въпрос: от къде се купуват тези "дорници" ?
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                не се купуват колега. може само пода наем да се вземат от по големите сервизи или оторизирани такива. между 20 и 40лв на ден е наема.
                                Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                                Коментар

                                Working...
                                X