Така , развръзката : Обиколих 5 сервиза за диагностика ,никой неможе да върже компа на фиатката.Отидох в D&N в Овча купел където успяха, показа грешка на Датчик на колянов вал/ на запалването ,смених и свещи и горивен филтър и напълних с фреон.Вкарах в D&N да питам за диагностиката и после така и не запалих, като сменихме датчика веднага запали фиатката.Обща сметка :диагностика - 22лв.датчик на колянов вал - 72лв. + 30лв. работа4 свещи bosch - 32лв /някакви с четири електрода/ + 12лв. работа1 горивен филтър - 12лв. + 10лв. работа400гр. ФРЕОН - 50лв.Общо: 240лв.Малко множко ми се сториха парите , но пък отношението в D&N беше добро .
Май че познах, ама доста са те обръснали:30 лв за смяна на датчика като се развива само един болт и се откача куплунга 3 лв за смяна на свещ 10 лв смяна на горивен филтър ега ти кожодерите
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Колега ,с радост бих се занимавал да ги сменя сам , но нито имам гараж(канал) ,нито имам инструменти и просто нямах никакъв друг вариант.Иначе докато обикалях да купувам свещите и филтъра и закъсах в D&N (неможах да запаля) и просто трябваше да остана там...
И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар