Здравейте колеги. Карам Fiat Bravo 1.4 12V (калпав двигател ама какво да се прави).Проблема е следния : Паля сутрин колата ,пали си добре няма проблем обаче от време на време лятото изгасва. Паля си в повечето случай нормално ,но няколко пъти вече ми се случва следното : колата изгасва на кръстовище.Завъртам ключа ,изчаквам лампата на инжекциона ,но тя не изгасва , опитвам се да завъртя преди да е изгаснала и колата не пали(стартера си върти,но не пали) , след това колкото и да опитвам нестава/непали. Чак когато ме бутнат и запаля с бутане няма проблеми. Дори веднъж пуснах колата по инерция по един наклон и пак изгасна.Въпроса ми е колеги , какво да правя ,какво да сменям,от какво е , питам вас защото не съм сигурен за симптомите и някой майстор казва едно , друг друго .Утре ще проверя свещи и кабели ,но нямам никаква представа какво друго да гледам. Акумулатора ми е сравнително нов и не вярвам да е от него.Ако можете да ме посъветвате и за някой майстор в Овча купел ще съм ви много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене и гаснене на Фиат Браво-Проблема е оправен
Collapse
X
-
Проблем с палене и гаснене на Фиат Браво-Проблема е оправен
И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?Етикети: –
-
Благодаря колега.А някаква представа от какво може да е ? алтернатор , инжекцион, стартер , свещи ?Взима ли скъпо тоя майстор където ми го предлагаш ..И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
Никой ли не знае какъв може да ми е проблема , електроника , датчици или ...И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
Щом ти светва датчикът на инжекциона (като спринцовка) и не гасне, значи, предполагам, там е проблемът. Не е лошо да вкараш малко добавки, за да прочисти. Иначе ти пак си отиди при Киро Алфата, друго си е да погледне по-вещ човек..NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Имах подобен проблем, оказа се датчика на запалването, като се загрее и прекъсва, след смяната всичко е ОК, стария го тествах у дома и се оказа че с повишаването на температурата /със сушоара го нагрявах/ съпротивлението му от 970 ома се качва на 1,5 Кома и след това прекъсва.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
А този датчик за запалването скъп ли е ? Ти колко даде за твоя ? И на диагностика ли ти го откриха проблема или ...И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
cHaunepucTa написа:А този датчик за запалването скъп ли е ? Ти колко даде за твоя ? И на диагностика ли ти го откриха проблема или ...NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
svetkos_ написа:cHaunepucTa написа:А този датчик за запалването скъп ли е ? Ти колко даде за твоя ? И на диагностика ли ти го откриха проблема или ...И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
а ти за " Датчик на темп. за инжекциона." ли говориш щото гледаме цената : Производител: HOFFER Описание на продукта: Каталожен номер: 7472033 Оригинален номер: 7770239, 9946866, 60808142 Цена на продукта: 15,90 лв.(Цената е с включен ДДС)И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
cHaunepucTa написа:а ти за " Датчик на темп. за инжекциона." ли говориш щото гледаме цената : Производител: HOFFER Описание на продукта: Каталожен номер: 7472033 Оригинален номер: 7770239, 9946866, 60808142 Цена на продукта: 15,90 лв.(Цената е с включен ДДС)NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
cHaunepucTa написа:А този датчик за запалването скъп ли е ? Ти колко даде за твоя ? И на диагностика ли ти го откриха проблема или ...FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Благодаря ти много колега , а ако я оставя да загрее добре , диагностиката ще го хване ли проблема или не ... Де да знам да знам със сигурност ,че е от това.Иначе утре сутрин я карам на диагностика ,че само в събота и неделя имам време и каквото сабя покаже.Решил съм утре да си сменям и свещи, горивен филтър и да ходя да я пълнят с фреон , така че ще е приключение.Дано поне попадна на майстори, че вече им нямам вяра много много.И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
-
Така , развръзката : Обиколих 5 сервиза за диагностика ,никой неможе да върже компа на фиатката.Отидох в D&N в Овча купел където успяха, показа грешка на Датчик на колянов вал/ на запалването ,смених и свещи и горивен филтър и напълних с фреон.Вкарах в D&N да питам за диагностиката и после така и не запалих, като сменихме датчика веднага запали фиатката.Обща сметка :диагностика - 22лв.датчик на колянов вал - 72лв. + 30лв. работа4 свещи bosch - 32лв /някакви с четири електрода/ + 12лв. работа1 горивен филтър - 12лв. + 10лв. работа400гр. ФРЕОН - 50лв.Общо: 240лв.Малко множко ми се сториха парите , но пък отношението в D&N беше добро .И се чу рев във тъмнината ,заблестяха ксенонови светлини, огледах се, какво ли в мрака ще се приближи ?
Попитах се откъде дойде ,от кой ли свят ,
И за миг в мрака блесна емблема на ФИАТ . Сега въпроса просто бе , това Браво/Брава ли е или Купе ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар