Пробвай да му напалниш километража... ако е запазено ще го направи.
Ти като пишеш мислиш ли? Кой ще му даде да го направи това, а и какъв трябва да си да опитваш да се силиш с кола, която не познаваш и т.н. Направо ти се чудя на акъла, чесно.....
тва е приказка......
Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
nonamecrew, благодаря ти за съветите, но за съжаление не съм много на ти с колите що се отнася до техническата част и няма да мога да проверя всичко което си написал. Най-лошото е че нямам на кого да разчитам при огледа и заради това мисля да заведа колата на сервиз преди да я купя за да съм поне малко сигурен, че няма да попадна на някой добре прикрит кошер. Но наистина, поне на пръв поглед колицата изглежда много прилична, запазен салон, от вънка почти без забележки, двигателя мърка като котенце и е с два ремуса които и придават доста сериозен вид. Цената която и иска джамбаза е 3000 лева. Виждат ми се малко множко понеже е 97 година имайки в предвид че утре ще ходя да гледам браво 1.6 99 година за 2000 лв
Колеги извинявам се ако някои неща в мнението ми не са ви допаднали. Карам такъв автомобил и се опитах да отбележа нещата които са ми направили впечатление при мен и при колеги. Това не означава че на това браво което иска да вземе колегата всичко ще е скапано и няма да работи. Всички знаем как стои въпроса с цените на горубляне и се опитах поне с каквото мога да помогна. За двестата километра... патило най-добре знае. Карах форумско Браво 1.8 .. няма да споменавам кое. Колата набираше ди кам 4-5 хиляди оборота и след това започвеше осезаем спад в мощноста. На всичко отгоре вдигаше 140 километра със зор. Както каза колегата не разбира много от коли. А аз сигорно щях да купя въпросното браво ако бях карал като баба... защото като не беше в ръчка нямше никакъв пробем .. а щом го напънеш отказваше.Поздрави.
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
а и какъв трябва да си да опитваш да се силиш с кола, която не познаваш и т.н. Направо ти се чудя на акъла, чесно.....
Точно че познавам колата.....
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
разхода на 1.8 е висок ! не че на 1.6 е нисък де.7-8-9 на дълго !вземи 1.2 и не му мисли 1.8 става за газ, макар че наскоро ми се счупи китуята на филтъра и имах 1 седмица проблеми от това скапано АГУ !!!Никога вече агу ! освен ако не е ГИ !
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Твърдо - Невъзможно ! ГТ е 113 коня... Градско в София ми е 12/100 на мен.. но няма разлика с 1.6(макс 0.5/100). И то гори толколкова. Еко таксата ти е около 180-190. И данъка на 1.6 и 1.8 е еднакъв. Всички 1.8 са ГТ
Ми...на мен извънградско в София ми дава около 8 .Зависи дали си с кубинки или с джапанки.Както разхода на 1.6 е малко по-надолу от 1.8 така е и за данъка,разликата е максимум 10лв.Според мен по-добре да дадеш тази разлика,защото вървежа е повече от на 1.6 и визията му е малко по-добра(крилото отзад).Също така при пускането на климата 1.6 умира което едва ще се усеща при 1.8Колега взимай едно Брависимо 1.8 и не съжелявай,разликата в разходите(бензин,данъци,обслужване) е малка и си заслужава за двигател с 10 коня отгоре ПС:най-добре потърси за характеристиките на 1.6 и 1.8 в нета и сам ще видиш разликата.ПС2: аз съм собственик на 1.6 Успех
браво 1.6 16v 1997 103hp
колкото повече,толкова повече
Твърдо - Невъзможно ! ГТ е 113 коня... Градско в София ми е 12/100 на мен.. но няма разлика с 1.6(макс 0.5/100). И то гори толколкова. Еко таксата ти е около 180-190. И данъка на 1.6 и 1.8 е еднакъв. Всички 1.8 са ГТ
Ми...на мен извънградско в София ми дава около 8 .Зависи дали си с кубинки или с джапанки.Както разхода на 1.6 е малко по-надолу от 1.8 така е и за данъка,разликата е максимум 10лв.Според мен по-добре да дадеш тази разлика,защото вървежа е повече от на 1.6 и визията му е малко по-добра(крилото отзад).Също така при пускането на климата 1.6 умира което едва ще се усеща при 1.8Колега взимай едно Брависимо 1.8 и не съжелявай,разликата в разходите(бензин,данъци,обслужване) е малка и си заслужава за двигател с 10 коня отгоре ПС:най-добре потърси за характеристиките на 1.6 и 1.8 в нета и сам ще видиш разликата.ПС2: аз съм собственик на 1.6 Успех
Един човек, който кара 1.6-ца да се изкаже правилно и искрено! Евала! Поздрави!п.п. Аз съм с 1.8-чка
MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
От три дни карам 1.6 мотор и за сега мога да кажа, че съм доволен, въпреки че нямам кой знае колко стаж на този автомобил. Но за 1.2 мога да те посъветвам да не си взимаш. Дори и да си спокоен човек, този двигател е за жена. Поне аз така смятам от личен опит. Карал съм и 1.8. Много дърпа, но и доста харчи. Аз лично се спрях на 1.6, защото по принцип се води най-здравия мотор, но де факто нищо не се знае. Като гледаш съответната кола я сотави да поработи малко, след като си я запалил и на студен двигател си й подал рязко газ, за да видиш дали забива. Без да я караш, няма как да разбереш има ли и нещо по окачването. Хубаво е да завъртиш и волана напълно и в двете посоки, за да чуеш дали ще има почукване. Също така се ослушвай за почукване от двигателя. Принципно не е проблем, но пък ако трябва да го оправяш, за да не се чува - поне 600 лева. Успех.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Колега от форума ми е братовчед. той кара 1.8 от там и аз го харесах много от гледна точка на цени на консумативи, разход, вървене... Като тарсих браво дори не съм се и спирал на друг двигател.
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Колега честито за фиата .. успех и на колегата с новата покупка
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
От три дни карам 1.6 мотор и за сега мога да кажа, че съм доволен, въпреки че нямам кой знае колко стаж на този автомобил. Но за 1.2 мога да те посъветвам да не си взимаш. Дори и да си спокоен човек, този двигател е за жена. Поне аз така смятам от личен опит. Карал съм и 1.8. Много дърпа, но и доста харчи. Аз лично се спрях на 1.6, защото по принцип се води най-здравия мотор, но де факто нищо не се знае. Като гледаш съответната кола я сотави да поработи малко, след като си я запалил и на студен двигател си й подал рязко газ, за да видиш дали забива. Без да я караш, няма как да разбереш има ли и нещо по окачването. Хубаво е да завъртиш и волана напълно и в двете посоки, за да чуеш дали ще има почукване. Също така се ослушвай за почукване от двигателя. Принципно не е проблем, но пък ако трябва да го оправяш, за да не се чува - поне 600 лева. Успех.
Аз пък знам, че дизеловият 1.9 JTD и бензиновият 1.8 са най-добрите и здрави ДВГ-та.
MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Вярно, че 10 к.с не са голяма разлика, но и аз бих избрал 1.8/16 пред 1.6/16. На въпроса кой е по-надежден не мога да дам отговор, но за почти 2г. и 24000 км. с майто "Браво" 1.6 не съм имал никакви проблеми с мотора. Като архитектура 1.8 смятам ,че е по-модерен. При 1.6 не ми харесва разположението на всукателния колектор- точно зад радиатора. Но най-важното е да се купи запазен автомобил- независимо дали 1.6 или 1.8.
Все пак колеги помислете ФИАТ какви мощности вадят от 1.8.. при купето, пунто мк2, ланча са 131 К.С !!! На нас с Браво 1.8 са ни спестили вариатора и получаваме едва 113 коня... но за сметка на това(поне според мен) удалжаване живота на двигателя.
Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Колеги извинявам се ако някои неща в мнението ми не са ви допаднали. Карам такъв автомобил и се опитах да отбележа нещата които са ми направили впечатление при мен и при колеги. Това не означава че на това браво което иска да вземе колегата всичко ще е скапано и няма да работи. Всички знаем как стои въпроса с цените на горубляне и се опитах поне с каквото мога да помогна. За двестата километра... патило най-добре знае. Карах форумско Браво 1.8 .. няма да споменавам кое. Колата набираше ди кам 4-5 хиляди оборота и след това започвеше осезаем спад в мощноста. На всичко отгоре вдигаше 140 километра със зор. Както каза колегата не разбира много от коли. А аз сигорно щях да купя въпросното браво ако бях карал като баба... защото като не беше в ръчка нямше никакъв пробем .. а щом го напънеш отказваше.Поздрави.
тая кола дето си я карал (99% съм сигурен коя е) има за смяна ламбда сонда - и после ще стане змей.... ама колегата от форума явно не му е до това ....... така че проблеми с ДВГ там няма
Коментар