Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изхвърля масло от уплътнението на масления филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    До сега с Филтри MANN не съм имал проблеми - говоря за период от 2 години на зад, до сега. Колегите ми също ползват само тях и не са имали грижи. Ако решите да взимате такъв ф-р. драснете на лични да ви кажа от къде, да не менте.На кофти филтрите може и да не сработи това клапанче. MANN филтрите имат два клапана, което ги прави доста предпочитани.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Клапана по принцип е за да не се връща маслото от магистралите долу в картера-т.е като се запали колата по-лесно да се качва маслото до движещите се части и да се избягва сухото триене. Някои филтри обаче нямат такъв клапан,затова аз като купувам ги проверявам за такова нещо.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        pi4_s_bravo написа:
        Клапана по принцип е за да не се връща маслото от магистралите долу в картера-т.е като се запали колата по-лесно да се качва маслото до движещите се части и да се избягва сухото триене. Някои филтри обаче нямат такъв клапан,затова аз като купувам ги проверявам за такова нещо.
        Това е единия клапан. Другия се нарича байпасен и се отваря при запушване на ф-ра. По този начин ДВГ ще се маже макар и без филтриране. Обикновено се отваря на около 1.2 бара налягане.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Ясно, явно тия ментаците имат само байпасен клапан, без тоя пазещия да се връща маслото. :D
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Свалих филтъра и огледах.Това е снимка на леглото дето е на блокаhttp://195.149.248.189:8080/2009-07-....jpgНякой може ли да ми обясни маслото след като влезе през централния отвор в филтъра после как се връща обратно в двигателя защото не виждам никакви дупки освен тръбичката в центъра????
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #21
              Ъ.... хвърли ме в тъча. Около централния отвор има един кафеникав пръстен. Това да не би да са някакви наслоявания върху отворите или просто този филтър прекарва маслото от някакви скрити отвори...Едит: много съм прост - ти си написал леглото на филтъра, а аз разбрах, че това е самия филтър сниман вертикално отгоре... Горното може да не се чете.

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                Ъ.... хвърли ме в тъча. Около централния отвор има един кафеникав пръстен. Това да не би да са някакви наслоявания върху отворите или просто този филтър прекарва маслото от някакви скрити отвори...Едит: много съм прост - ти си написал леглото на филтъра, а аз разбрах, че това е самия филтър сниман вертикално отгоре... Горното може да не се чете.
                А кафеникавия пръстен не са наслоявания а просто грапава метална попвърхност.и според мен там трябва да има дупки където да влиза маслото в двигателя а нямаа.Как става тоя номер?
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #23
                  Нещо някъде има запушено. Не е възможно да е по-този начин. Ако това което се вижда на снимките са отлагания, те са запушили маслената магистрала. Ако наистина има такова запушване моля колегата да сподели с какво масло е карал. И моя съвет е да не го ползва вече.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    infineon написа:
                    Airfan написа:
                    Ъ.... хвърли ме в тъча. Около централния отвор има един кафеникав пръстен. Това да не би да са някакви наслоявания върху отворите или просто този филтър прекарва маслото от някакви скрити отвори...Едит: много съм прост - ти си написал леглото на филтъра, а аз разбрах, че това е самия филтър сниман вертикално отгоре... Горното може да не се чете.
                    А кафеникавия пръстен не са наслоявания а просто грапава метална попвърхност.и според мен там трябва да има дупки където да влиза маслото в двигателя а нямаа.Как става тоя номер?
                    Може да са запушени. Защо не пробваш с тънка отверка да разчоплиш малко там?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Аз като сменях маслото гледах на моята кое къде влиза и излиза,ама забравих. А пък и снимката не е много ясна, но все пак си мисля че това грапавото го има и при мене и е плътно (няма дупки под него).
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        Тогава маслото минава отстрани в малкия процеп! Не е възможно да няма път.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X