Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изхвърля масло от уплътнението на масления филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изхвърля масло от уплътнението на масления филтър

    Проблема ми е свързан с масления филтър.Като смених маслото и сложих течнеко филтър и при каране с високи обороти хвърляше страшно много масло - беше омазал полвината картер както и магарето зад двигателя.Реших че съм попаднал на кофти бройка и го смених пак с течнеко и днеска залегнах и гледам половината филтър пак с масло и пак омазано назад по мотора.От какво може да изхвърля масло от там? филтъра съм го стегнал колкото мога на ръка и пак тече Помагайте че ще остана без масло или трябва да карам с под 2000 оборота за да не тече.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Източи маслото, развии филтъра и виж къде е проблема- досега на 1.6 мотор съм сменял 6-7 пъти масло и никога не съм имал такъв проблем.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Източи маслото, развии филтъра и виж къде е проблема- досега на 1.6 мотор съм сменял 6-7 пъти масло и никога не съм имал такъв проблем.
      Е свалях филтъра и го смених и без да източвам маслото. няма нищо съмнително ръба си е чист и не е от дефектен филтър защото и новия който сложих и пак тече макар и по малко.А при първата смяна на маслото бях сложил някакъв куче марка с него 1 година и капка не капна, даже картера ми ръждяса, а сега е ужасс.Филръра доколкото знам само на ръка се стяга, дали да не хвана да го стегна яко с скоба ?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        На винта на който се навива филтъра има една гайка,която трябва да е стегната.Нея провери ли я?
        Поздрави.

        Коментар


          #5
          didocv написа:
          На винта на който се навива филтъра има една гайка,която трябва да е стегната.Нея провери ли я?
          Нямам гайка, в центъра на филтъра има една куха шпилка (тръбичка) с външна резба върху която се навива филтъра и тя се навива в блока. Последни път като отвивах филтъра шпилката се отви от към блока.Къде стои тази гайка?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Хмм.Ако до утре някой не ти пусне повече информация,ще я проверя в програмата и ще пиша.Има вероятност и да си е без гайка(което ме съмнява).Тя служи за контриране на тази куха шпилка да не се развива.Но често филтъра увлича гайката и я разхлабва.П.п Дай малко инфо за автомобилати.
            Поздрави.

            Коментар


              #7
              didocv написа:
              Хмм.Ако до утре някой не ти пусне повече информация,ще я проверя в програмата и ще пиша.Има вероятност и да си е без гайка(което ме съмнява).Тя служи за контриране на тази куха шпилка да не се развива.Но често филтъра увлича гайката и я разхлабва.П.п Дай малко инфо за автомобилати.
              Автомобила е от подписа браво 1.6.А защо е нужно да има гайка да законтря шпилката? като се стегне филтъра така или иначе се законтря.Мисля си че проблема не е от шпилката никога не съм имал гайка там а преди не течеше
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Хвърляй го този филтър и не си го купувай повече! Аз също наскоро изхвърлих такъв. Беше протекъл точно от уплътнението, притегнах го колкото да намаля теча и да изкарам до смяна на масло, но пак продължи да тече значително. Такъв боклук не съм карал никога. Текнеко маслен филтър в моята кола - никога! От Clean съм най-доволен, за сега.

                Коментар


                  #9
                  наскоро сменях на моята мареа филтъра и при мен фърляше мн масло , но аз не бях махнал гуменото оплътнение което не трябва да е там като завиваме филтъра... и го стегнах с 1 ремък който го ових 1 път около филтъра и се получи нещо като скоба мн. силно се стегна
                  Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                  http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                  Коментар


                    #10
                    Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      pi4_s_bravo написа:
                      Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                      Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиат . Не е реклама а личен опит.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        pi4_s_bravo написа:
                        Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                        Аз това го правя винаги преди монтажа на нов филтър и до тогава течове не бях имал на нито една кола, която съм имал, а маслото винаги сам съм си сменял. Е... с Текнеко имаше проблем и аз такъв маслен филтър не бих си купил втори път.

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          pi4_s_bravo написа:
                          Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                          Аз това го правя винаги преди монтажа на нов филтър и до тогава течове не бях имал на нито една кола, която съм имал, а маслото винаги сам съм си сменял. Е... с Текнеко имаше проблем и аз такъв маслен филтър не бих си купил втори път.
                          Тогава наистина е некачествен! Може уплътнителя да не му е маслоустойчив.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Danchojn написа:
                            pi4_s_bravo написа:
                            Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                            Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиат . Не е реклама а личен опит.
                            Мазал съм го с масло гумения пръстен като го слагах тъй че не е от това.Интересното е че пунтото беше с текнеко и там не течеше.А в ТН кар предлагат само тия филтри течнеко.Ако сложа манн сигурно ли е че ще спре да тече?Има ли вариант нещо да се е запушило вътре и затова да дига много високо налягане и да протича?А колегата дето спомена че се маха някакво уплътнение може ли да уточни какво е че нещо не схванах??
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #15
                              infineon написа:
                              Danchojn написа:
                              pi4_s_bravo написа:
                              Първо на тоя мотор няма гайка под филтъра. Второ Текнеко филтри съм ползвал 2 пъти досега и не съм имал проблеми с течове. Трето какво гумено уплътнение се маха,като има само едно и точно то пречи на маслото да изтича?! Нов филтър преди да се завие ВИНАГИ се маже предварително с масло уплътнението му, почиства се с чист парцал леглото на стария филтър и чак тогава се завива новия.
                              Да наблегна и аз на това - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО Е. Иначе пръстена се деформира при затягането и край. Масло се поставя и на резбата на филтъра и на уплътнението. Препоръчвам на колегата филтър MANN. От личен опит твърдя, че са по-добри от оригиналните с марка Фиат . Не е реклама а личен опит.
                              Мазал съм го с масло гумения пръстен като го слагах тъй че не е от това.Интересното е че пунтото беше с текнеко и там не течеше.А в ТН кар предлагат само тия филтри течнеко.Ако сложа манн сигурно ли е че ще спре да тече?Има ли вариант нещо да се е запушило вътре и затова да дига много високо налягане и да протича?А колегата дето спомена че се маха някакво уплътнение може ли да уточни какво е че нещо не схванах??
                              Ако ти се запуши филтъра, вътре има предпазен клапан, който ще отвори, за да не остане колата без масло. Тече заради некачествено уплътнение, а не зради високо налягане. Аз също го купих от ТиН Кар.

                              Коментар

                              Working...
                              X