Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Технология за боядисване на брони?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Технология за боядисване на брони?

    Мисля сам да си пръсна броните, но не са ми ясни няколко неща. Как се третира по-дълбоко надраната пластмаса? Какъв грунд/пластификатор се използва за да не се напука боята след време?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Предполагам че специална щприц паста се ползва за целта, но да кажат по-запознатите.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      И мен ме интересува това и аз мисля да боядисвам броните си

      Коментар


        #4
        Никой няма да ни каже, навлизаме в светая-светих на бояджиите.Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #5
          Malone написа:
          Никой няма да ни каже, навлизаме в светая-светих на бояджиите.Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят.
          За жалост май си прав .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Едва ли е голяма тайна това.Матиране на цялата броня, кит, търкане, филер (http://www.apoloniabg.com/index.php?...duct_type_ID=6)търкане,боя.Като сложиш тотал я ти излезе по-евтино, я не.А и качеството не се знае какво ще е.Но пък не пречи да опиташ.Имаш и разни разходи дето уж са дребни ама повишават цената неусетно.Шкурки, тиксо, кореселин, обезмаслители, хартия за облепване (айде, ти ще ползваш вестници, ама иначеи тя се купува) и т.н. Malone"Като може да ни смъкнат кожата от гърба, защо да ни отварят."Реално повечето пари отиват за материали, печалбата не е толкова голяма колкото си мислите.
            Ex Fiat 126P
            Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
            Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
            Alfa Romeo 147 1.6 TS
            Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

            Коментар


              #7
              боя за брони

              тук има и в нета още http://www.kupilisi.com/index.php?cPath=610_318
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Ами ... да ти кажа, имам някъкъв поглед, тъй като скоро ходих да проверя колко ми струва обезмаслител, грунд и флакони боя и лак.След това звъннах на бояджията, който всъщност е и собственик на магазина, за да питам колко ще ми струва боядисването на двете брони.Боядисването е демонтаж, подготовка, боядисване, монтаж.Цената беше с включени материали.Грубо ... около 70% по висока цена.Да кажем 100 лева материали, ако си го направя аз, а 300 лева [минимум, по негови думи], ако той ми свърши услугата.Нови брони, нищо няма да лепи и да пълни.Дали е нормално това ... не знам.Реално, работата по броните [само работата, не смятам технологичното време] е не повече от 3-4 часа.Има хубави картини на художници, които струват 200 лева.
                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                www.cyxap.com

                Коментар


                  #9
                  Malone написа:
                  флакони боя и лак.
                  Щом мислиш, че с флакон ще свършиш работа добре.Но ако аз издам така кола ще ме стрелят.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    Естествено, че няма да стане [толкова] добре, но пък наличието на компресор не прави труда на бояджията мозъчна хирургия.Компресора не е някакво ултраскъпо hi-tech устройство. Цени на компресори в нета има под път и над път, не трудно да се направи справка."Пистолета" също, и особено при условие, че не ми трябва нещо професионално, а за инцидентна работа.При достатъчно желание [почти] всеки, срещу никакво или минимално заплащане може да намери начин да ползва компресор и да си свърши работата сам, ако има кой да го посъветва, относно важните неща, които трябва да се спазват.
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #11
                      Малоун е прав, че цената е много висока. Питайте някъде за цялостно пребоядисване, ама както си трябва да се направи, и цена по-малка от 1300 лв никъде няма да ви обявят. Братовчед на майка ми й пребоядиса колата както си трябва за 500 лв. Нали се сещате, че той няма да го направи на минус, поне за материятелите ще си вземе парите... Разликата е 1 и 2/3 ако не и повече. То и аз ще се възползвам след морето от тази супер оферта. Е, вярно е, че е имало вложения в камери, обурудване и т.н., ама чак такива фрапантни разлики... Сори за отклонението, ама леко се афектирах. Макар че и от друга гледна точка не сме прави да обсъждаме техния труд, който безспорно е пипкава работа и изисква майсторлък, който си струва парите вече..
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        Във всеки случай ще се получи по-добре отколкото е в момента! А цени от 200лв. на детайл, които искат повечето бояджии в София, ще ме извинявате, ама за брони, които ще ми ги одерат некадърни шофьори в града за нула време, не благодаря! Ще си ги правя сам пък, каквото се получи! Дадох 600лв. за преден капак, таван и двата предни калника (на цената на един детайл) и да ви кажа не знам, какъв лак използват, но от птичи изпражнения става на нищо! Първото се опитах да го махна с влажна кърпа и явно в него е имало песъчинки, лакът се надра. Както и да е. Второто обаче го видях след няколко дни, измих го с маркуч и парцал, а лакът под него изглежда набъбнал. Търках с финна полираща паста като гламав, оправи се, но само в някаква степен. От едната страна вратите ги боядисвах в сервиз на застрахователя след щета. Минах покрай едни храсти и така се надраха все едно с пирончета съм ги третирал! Е извинявайте ама не знам, какъв е този лак! Как преди да боядисам колата ми се е случавало да имам по десет, двайсет птичи курешки и след измиване да няма и следа от тях, а сега лакът да се прецаква и от най-малкото??? Затова ще си боядисвам, каквото мога сам.
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Въпроса в темата беше, ще се намери ли някой който да ни просветли за "тънките моменти" при боядисването на пластмасови детайли.Идеалното почистване и обесмасляване е ясно.Има ли нещо друго, което трябва да се знае, относно технологията и материалите.
                          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                          www.cyxap.com

                          Коментар


                            #14
                            Щом ви искат 300лв за броните не знам ?! Боята за предния капак и предната броня за пунтото излезе 40лв, камерата 25лв., а за труд не съм се интересувал колко се взима... Те си бяха подготвени де, нови с грунд.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              #15
                              Tempras написа:
                              Щом ви искат 300лв за броните не знам ?! Боята за предния капак и предната броня за пунтото излезе 40лв, камерата 25лв., а за труд не съм се интересувал колко се взима... Те си бяха подготвени де, нови с грунд.
                              Това цени от преди десет години ли са? Хайде да оставим тази тема и да се съсредоточим върху основната!
                              Frontera Sport, X20SE март 1998

                              Коментар

                              Working...
                              X