Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя работи - контактния ключ се вади ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя работи - контактния ключ се вади ?

    Здравейте, Колеги днес остънових нещо което ме наведе на мисълта че нещо не е както трябва на моята колица (Bravo 1.6/16v)Днес като затварях прозорците на колата (както знаете трябва да сме на контакт за да ги затворим) и като затворих прозорците извадих контактния ключ но лампите на таблото продължаваха да светят - погледнах и забелязах че съм извадил ключът в положение на контакт .....Много се учудих, вкарах ключът отново и запалих колата след това го извадих на запален двигател Почти съм сигорен че като купих колата преди повече от година това не можеше да го направя. Питах приятелчета и те ми казаха че при тях не е така!Сега въпро са ми е каква може да е причината, какви са последиците за напред и какъв ще ми ремонта?

    #2
    Само не прави това по време на движение да не се заключи волана
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Atanas71 написа:
      Само не прави това по време на движение да не се заключи волана
      Положението на патрона не се връща в първоначално положени.... остава си завъртян след изваждането на ключа.Поради това си мисля че не би трябвало да се заключи или се лъжа...

      Коментар


        #4
        Re: Двигателя работи - контактния ключ се вади ?

        teo2 написа:
        Сега въпро са ми е каква може да е причината, какви са последиците за напред и какъв ще ми ремонта?
        Ако го беше написал това преди седмица ремонта без пари (почти) щеше да тиизлезе. Подарих я, така да се каже, таз джаджа на Ключаря.
        Ex Fiat 126P
        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
        Alfa Romeo 147 1.6 TS
        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

        Коментар


          #5
          А дали може да се кара така ? В смисал може ли да се прецака нещо друго? trace, щом си я подарил на ключар следователно не би трябвало да е много скъпа?

          Коментар


            #6
            На типото ми беше така Много се кефех ( зимата сутрин на паркинга паля вадя ключ заключвам и отивам да си пия кафенце)
            Fiat Bravo 1.2 16v
            http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

            Коментар


              #7
              teo2 написа:
              Atanas71 написа:
              Само не прави това по време на движение да не се заключи волана
              Положението на патрона не се връща в първоначално положени.... остава си завъртян след изваждането на ключа.Поради това си мисля че не би трябвало да се заключи или се лъжа...
              Все пак внимавай , няма гаранция че няма да се заключи . Ще направя асоциация с предпазния щифта за осигуряване на теглича , знаем че няма да се отвори но слагаме щифта за по-сигурно В такъв аспект ти писах за заключването на волана , все пак патрона е повреден.
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                разбита ти е ключалката,няма и нищо можеш и така да къпеш...моята го прави същия номер,само дето мога да вадя само на контактк ключа,като е запалена не го пуска това го разбрах един ден като съм я оставил цял ден на контакт от сутринта до към 15 следобяд оттогава(може и съвпадение да е) не мога да запаля от първия път в по-горещите дни,особено ако е карана малко-превърта ми бендикса ужасно,може ид а греша ,че има общо,но внимавай да не напрвиш моя номер
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #9
                  teo2 написа:
                  А дали може да се кара така ? В смисал може ли да се прецака нещо друго? trace, щом си я подарил на ключар следователно не би трябвало да е много скъпа?
                  Ами в axm-auto.com пише 100лв., ама според мен при толкова Браво-та на части, макс 15лв. бих дал.
                  Ex Fiat 126P
                  Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                  Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS
                  Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                  Коментар


                    #10
                    И Капата и Делтата са ми така.Многократно зимата съм оставял като отскоча до някъде Капата да си работи на парно и си сложа ключа в джоба.След това тръгвам забравяйки го там и чак като пристигна и реша да е загася се усещам че ключа си стои все още в джоба ми :D До сега нито веднъж не се е заключил волана-а повярвай ми баят съм повъртял и то градско
                    LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                    LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                    LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                    Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                    Grande Punto 1.2 LPG

                    Коментар


                      #11
                      абе да спонена то не се отнася точно за фиат и незнам дали точно леко не нарушавам правилата на форума но се пак да споделя ... понеже колата на баща ми е Рено Канго та и тя прави тъка и се очудих доста вадя ключа и двигатела си търтаниса не гасне и викам "бах ко стаа тука" гася фаровете и дигатела гасне иначе при загасени фарове си е нормално вадиш ключа и гасне ма се пак е дизел ... и тои мноо мноо ток не иска ... просто отбелязвам ,че съм го срещал явно веригата на фаровете се прелита и дава контакт на двигателя и затова не гасне ...
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Това за дизелите е направено нарочно, при включени фарове да не можеш да я изгасиш с ключа, за да не забравиш фаровете включени и да ти падне акумулатора!
                        Фиат Пунто 1,2 HSD

                        Коментар


                          #13
                          botze написа:
                          Това за дизелите е направено нарочно, при включени фарове да не можеш да я изгасиш с ключа, за да не забравиш фаровете включени и да ти падне акумулатора!
                          Няма такова нещо колега, поне не и на Браво.

                          Коментар


                            #14
                            botze написа:
                            Това за дизелите е направено нарочно, при включени фарове да не можеш да я изгасиш с ключа, за да не забравиш фаровете включени и да ти падне акумулатора!
                            май сам си вярваш
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              #15
                              botze написа:
                              Това за дизелите е направено нарочно, при включени фарове да не можеш да я изгасиш с ключа, за да не забравиш фаровете включени и да ти падне акумулатора!
                              колега не е понеже за фароевета ако ги забравиш и ти е отворена някоа врата и почва да пюука един зумер ...
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X