Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изникнаха много въпроси на един куп...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изникнаха много въпроси на един куп...

    Ще ги карам поред, нека който може да помогне по който и да е от тях.1. На какво се дължи "хъркането" при включване на задна скорост. Прави ми впечатление, че доста често взе да се случва.2. Миналата година правиха реглаж на помпата с цел понижаване на разхода. С реглажа ми бяха намалени и оборотите на 800 при загряла кола. До колкото знам трябва да са 900 +- 20. От реглажа имаше ефект по първоначалния замисъл, но от къде да си вдигна оборотите сега? Всъщност по последно замерване в София с климатик разходът е около 11 и малко Това е и с известно ръчкане, но ми се вижда мноооого голям. Пипах една "джвъчка" под пластмасовия капак, която е нещо като ограничител за газта и сега като отпусна газта оборотите падат бавно, ама буквално бавно... Не знам дали е по-добре и каква е ролята на това "нещо". Най-интересното е, че падат бавно само ако климатикът не е включен... 3. Има ли възможност да се сменят тампоните на носачите без самите тях, защото на едно място ми казаха, че са комплект и цената е 200 лв със смяната. Това добре ли е като цена?Става дума Браво ТД100
    www.CarProfi-BG.com
    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
    Най-атрактивните цени в София!

    #2
    1. Задната предавка няма синхронизатор, за да се избегне хъркането, превключвай в пълен покой.3. Носачи най различни, разгледай AXM
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Задната включвай по следния начин: първо дай първа и веднага след това задна - това всичко в пълен покой. Би трябвало да нямаш проблем тогава.
      Brava 1.2, 16V, 2000
      Ex: Golf 2, 1.3

      Коментар


        #4
        за тампоните скоро имаше тема- ако не я намериш - виж колегата 1115 той си беше рециклитал носачи- за хуркането - възможно е да не ти отделя добре съединителя.

        Коментар


          #5
          От както купих колата съединителят отделя буквално на 1 см от ламарината, където му е крайното положение при натиснат до долу педал. Момчето беше казало, че е го е сменял има няма 20 000 км преди да ми я продаде. Как да го регулирам? Иначе педалът на съединителя и този на спирачката се намират на една линия, когато не са натиснати.Нужната тема за носачите не я намерих.Утре ще направя снимка на нещата, които бърниках под капака и дано и там получа малко помощ...П.П. За капак и акумулаторът ми замина, мамка му...
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            При моята съм забелязал че задната хърка изключително и само когато съм натиснал спирачки, или съм на ръчна, когато искам да я включа, т.е. когато се напасват зъбните колела, трябва да има малко мегдан цялата кола да се мести, а не да е застопорена. Изключвам случаите когато се движи напред, когато хъркането е неизбежно. Та освен че колата не трябва да се движи напред, смятам че трябва и да не са натиснати спирачките. За носачите - категорично можеш да си ги смениш сам, не е никак трудно, ако се захванеш и имаш нужда от помощ - свиркай. 200 лева е твърде висока цена, за работа, която отнема 15 минути на подемника, с все свалянето ан колелото, при цена на носача 55-60 лв, . Не повече от 20 лева за труд на носач, за този тип окачване Виж и тази тема, която я има в линка от подписа ми:Смяна на носачи, биалети и накрайници - Браво

            Коментар


              #7
              Ей, много ти благодаря за темата - ще я принтирам и ще се помъча сам; на мой приятел чичо му има сервиз и събота и неделя не се ползва и ще го помоля да използвам подемника, тъкмо ще му оправя климатика и на неговата кола Колкото до скоростите ми даде доста за размисъл. Пробвах го това с натисната спирачка и без и действително оказва някакво влияние. И пак си мисля, че не е нормалното, защото глупавото рено на майка ми не "хърка" дори и колата да се движи лекичко напред, а не мисля, че е ПО-кола от моята . Днеска правих климатика на едно браво като моето и съединителят отделяше доста по-горе и доста по-лесно се натискаше... Как да оправя тези неща?
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #8
                crush написа:
                Ей, много ти благодаря за темата - ще я принтирам и ще се помъча сам; на мой приятел чичо му има сервиз и събота и неделя не се ползва и ще го помоля да използвам подемника, тъкмо ще му оправя климатика и на неговата кола Колкото до скоростите ми даде доста за размисъл. Пробвах го това с натисната спирачка и без и действително оказва някакво влияние. И пак си мисля, че не е нормалното, защото глупавото рено на майка ми не "хърка" дори и колата да се движи лекичко напред, а не мисля, че е ПО-кола от моята . Днеска правих климатика на едно браво като моето и съединителят отделяше доста по-горе и доста по-лесно се натискаше... Как да оправя тези неща?
                Аз съм с чисто нов съединител и пак си хърка... не е в него проблема поне при мен.

                Коментар


                  #9
                  За носачите - както е видно и от темата, става и на тротоара, но беше направено от професионален механик, като Емо.Моделът TD 100 не е с хидравличен съединител, значи би трябвало да може да се регулира от жилото, както всяка кола с жило - вероятно при скоростите се натяга определена гайка. Лично мнение: За скоростите - когато зъбните колела са зъб срещу зъб и не са натиснати спирачките, като напънеш малко с лоста, самите колела се наместват, като така леко се завърта втория вал, съответно и колелата, и така задната влиза лесно. Самото завъртане е доста малко, и шофьорът почти не усеща поместването на колата, освен ако не дебне специално за това. Но когато си блокирал колелата със спирачки - валът не може да се завърти, за да се напаснат зъбните колела, затова някои прилагат метода - "първа -> задна" , като по този начин също рааздвижват з. колела, да не са 1 с/у друго. Друг метОд , който използвам, когато задната не иска да захапе, е много леко да отпусна на полусъединител, което също води до раздвижване на зъбните колела, и съответно до влизане на задната. Колкото до съединителя - мисля че има значение марката, както и сплавта на пружината, и силата с която тя притиска. Когато е по-малка тази сила, по-лесно ще се освобождава, при натискане.

                  Коментар


                    #10
                    Цял ден днеска карам и превключвам скорости без да натискам спирачката и има ефект. Мерси за съвета! Нито веднъж не ми изхъркаха скоростите. Сега качвам снимка с показно какво пипах. Това, което съм оградил е "нещото", което въртях с цел да изместя ограничителя в посоката, оказана със стрелка и постигнах бавно падане на оборотите. За какво служи това "нещо" и от къде на снимката да си регулирам/вдигна оборотите на колата?
                    Прикачени файлове
                    www.CarProfi-BG.com
                    Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                    Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                    Най-атрактивните цени в София!

                    Коментар


                      #11
                      Това нещо не е трябвало да го пипаш. Ако не си запомнил старото му положение, то ето как се регулира. Навиваш болта с три оборота примерно или докато двигателят почне да работи неустойчиво. Слагаш едно свредло 2мм. между петата и болта и развиваш докато усетиш оборотите да започнат да се повишават. Т.Е. все едно си подал газ. Връщаш с четвърт оборот и стягаш контрагайката. Празния ход-оборотите, се регулират с онова по малкото винтче на снимката, което се вижда зад това което си пипал и леко в ляво. То също има контрагайка. Развиваш го докато оборотите станат 850-+20. Стягаш контрагайката после и това е.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        Да речем, че не е трябвало да го пипам и ще го върна, където си беше, и все пак ОЩЕ ми е любопитно каква е неговата роля...П.П. По обяснението не можах да разбера откъде да регулирам оборотите на празен ход. Би ли постнал отново снимката с маркер на мястото?
                        www.CarProfi-BG.com
                        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                        Най-атрактивните цени в София!

                        Коментар


                          #13
                          И при мен съединителя е изключително твърд и отделя в най-долно положение...дори когато си сложа стелката под него не мога да включвам скорости...и при мен задна хърка...включвам я като първо дам на първа и тръгна леко и след това задна....влиза без никакво усилие тогава.Педалите на съдеинителя и спирачката и при мен са на едно ниво.Иначе ето темата как се регулира съединителя, но все не ми остава време, а и кураж май нямам да го понастроя малко, че юе взема да счупя скоростите с това ниско отделяна. - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=12981А някой да знае причините за твърдоста на педала на съединителя?Колега към теб имам един въпрос за климатика, ама на лични
                          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                          Коментар


                            #14
                            Geraka написа:
                            А някой да знае причините за твърдоста на педала на съединителя?Колега към теб имам един въпрос за климатика, ама на лични
                            Така като се замисля и моя съединител е бая твърд... жило може би?
                            Brava 1.2, 16V, 2000
                            Ex: Golf 2, 1.3

                            Коментар


                              #15
                              Моята задна никога не хърка. Понякога като не иска да влезе съвсем леко отпускам съединителя и влиза като у тях си. Ако съединителя отделя прекалено ниско също е възможна причина за хъркане.
                              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                              Коментар

                              Working...
                              X