Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем ли е варирането на обороти при студен двигател!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    u_bo написа:
    колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
    Това твое мнение ме хвърли в размисли :
    u_bo написа:
    тука малко се откланяме от темата, но това което трябва да провериш ти са стойностите наламбдата на газ и съответните на бензин,става като просто ги наблюдаваш на газ, превключиш на бензин - пак гледаш , превключиш пак на газ и сравниш- важно - прави се на загрял ДВГ - над 70 гр. поне- следиш за аномалии и резки промени непотдаващи се накорекцияако са налице--> проблема е ясен - зато ва и ти дава проблем самоадаптация - не може да коригира сместа
    Така.... На мен не ми работи термостата и колата не загрява повече от 45 градуса..... съответно и настройките са правени предполагам на същата температура на двигателя, като нали там с всички истории в движение с превключване на газ / бензин и т.н. Обаче това не съм го споменал на момчетата в сервиза.. Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
    Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
    Lancia Lybra 1.8 131Hp

    Коментар


      #32
      bachev написа:
      Когато изчистя грешките от компютъра и изключа ГИ (демек карам на бензин само) проблеми няма нито при запалване нито в движение.
      Ами колега,ти си стигнал до истинското решение сам в резултат на експериментите които провеждаш.Ясно е че трябва да караш само на бензин за да нямаш проблеми.Ако искаш Газ ще се правиш че не ги забелязваш.Тако и Вако няма да стане,не се ли убеди.

      Коментар


        #33
        bachev написа:
        Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
        Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov написа:
          bachev написа:
          Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
          Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
          Почнах вече да се замислям честно казано....
          Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
          Lancia Lybra 1.8 131Hp

          Коментар


            #35
            bachev написа:
            Stefan Hadjov написа:
            bachev написа:
            Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
            Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
            Почнах вече да се замислям честно казано....
            слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?

            Коментар


              #36
              u_bo написа:
              bachev написа:
              Stefan Hadjov написа:
              bachev написа:
              Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
              Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
              Почнах вече да се замислям честно казано....
              слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?
              Когато си настрои ГИ точно ,и бензиновия инжексион работи точно и продължително време без проблеми ,ме викни да ми се похвалиш.

              Коментар


                #37
                u_bo написа:
                bachev написа:
                Stefan Hadjov написа:
                bachev написа:
                Та въпроса ми е може ли това да е оказало влияние на грешните настройки ?
                Колега,настройките на газ ще са винаги грешни за бензин.Ако не веднага след настрийките,то след кратко време.Още ли не си се убедил че това е проблема на всички газомъченици с ГИ.
                Почнах вече да се замислям честно казано....
                слушай го ти Стефан , ако махнеш ГИ - обади ми се - аз искам да се САМОИЗМЪЧВАМ карайки на газ ще го взема твоя ...ако ти държи до 45 гр. може да не работи коректно ламбдата.... но очевидно е че не ти е настроен ГИ точно и от това ти разцентрова настройката на колата,защото ЕКУ се адаптира към лошо настроената АГУ горивна смес това ти е проблема,а ти с кое ЕКУ си? това от темата ли?
                Нямах предвит, че се замислям дали да махна газовата, а дали изобщо има правилни настройки за безпроблемна работа За ЕКУ-то не разбрах въпроса... Не го знам какво е... Като за Браво 1.8 ГТ сигурно
                Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                Lancia Lybra 1.8 131Hp

                Коментар

                Working...
                X