Колеги, говорих със сервиза и ще ходя днес за евентуални настройки, но след моето обяснени по телефона ми казаха, че можело проблема да идва от стъпковото моторче. Та въпроса ми е възможно ли е това, след като пробвах на бензин и чистене на грешките натрупани в компютъра и всичко си беше ОК. Съответно проблема остава в настройки ? Интересувам се понеже ако почнат да пипат ще ми искат и пари
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем ли е варирането на обороти при студен двигател!
Collapse
X
-
u_bo
отговориха ти няколко колеги,че проблема ти е всеизвестен и е от настройки на ГИ.щом ти се дават излишни пари за МПХ - оки , твои са си Пиши после какво са ти казвали майсторите.
Коментар
-
Не съм дал Ходих и след обстойно обяснение какъв ми е проблема пипаха само по настройките. Първо на място със запален мотор , после в движение. Цъка там на гас, после на бензин, сравнявя, променя.... Променихме някой и сейвнахме :П Та сега ще видим като покарам и най-вече като изстине колата какво ще стане при запалванеFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Филма продължава След настройките оборотите вече не варират при запалване. Сега вече при студен двигател, колата направо гасне Чак сле 2-ри-3-ти път като изгасне при 4-тия пали нормално... Ясна е работата, че е от настройките, но къде да отида да ми ги направят ;( Знам че някой колеги във форума си ги правят сами, ако може някой да помогне ще съм много благодарен.Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
Ами моя съвет е следния: отиваш пак при тея дето са ти сложили ГИ-то и пак ти правят настройки, караш няколко дена и ако трябва пак отиваш и така няколко пъти ако трябва докато ги нацелят - не се притеснявай да им досаждаш, ти си си в правото да изискваш качествена услуга. Ако са некадърни и не могат да ги направят тея настройки, то трябва да ти върнат парите и да си демонтират уредбата - е... ги в майсторите Off: това на аватара да не са жена ти и нейната приятелка? :DBrava 1.2, 16V, 2000
Ex: Golf 2, 1.3
Коментар
-
pazdir написа:Ами моя съвет е следния: отиваш пак при тея дето са ти сложили ГИ-то и пак ти правят настройки, караш няколко дена и ако трябва пак отиваш и така няколко пъти ако трябва докато ги нацелят - не се притеснявай да им досаждаш, ти си си в правото да изискваш качествена услуга. Ако са некадърни и не могат да ги направят тея настройки, то трябва да ти върнат парите и да си демонтират уредбата - е... ги в майсторите Off: това на аватара да не са жена ти и нейната приятелка? :DFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :П
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :ПFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
-
bachev написа:Stefan Hadjov написа:bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :П
Коментар
-
u_bo
колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
Коментар
-
u_bo написа:колега, не ми стана ясно с кой ДВГ си? ако си с 1.6 - има лоши новини за тебе - виж в тематаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...Стефане, ти си като Марк Порции Катон Старши и неговото "Carthaginem esse delendam"
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ще споделя нещо с теб,понеже си голям любител на газта и си ми симпатичен.Имам наблюдения на различни ГИ.Не че се занимавам с тях а от любопитство.Като че ли най малко проблеми на бензин създават ГИ Stefanelli.Да не помислиш че аз съм го измислил.........и му правя реклама.F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
u_bo
-
Stefan Hadjov написа:bachev написа:Stefan Hadjov написа:bachev написа:Честно казано ме е страх дда ходя при тея да не ми осерът повече положението :ПFiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
Lancia Lybra 1.8 131Hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар